Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Loop een beetje achter met de logjes.. Excuses moi, ik lees nog altijd ijverig hoor!!
Maare.. Dat zijn nette trainingen dame, zie weer veel (v)pr's, je gaat nog altijd gestaag vooruit, good job!
Leuk he, die handdoek.. Ik had em zondag meegenomen, traint prima .
Fijn dat je een ongehaaste training hebt gehad, dat zijn toch wel de lekkerste .
Loop een beetje achter met de logjes.. Excuses moi, ik lees nog altijd ijverig hoor!!
Maare.. Dat zijn nette trainingen dame, zie weer veel (v)pr's, je gaat nog altijd gestaag vooruit, good job!
Leuk he, die handdoek.. Ik had em zondag meegenomen, traint prima .
Fijn dat je een ongehaaste training hebt gehad, dat zijn toch wel de lekkerste .
Tja.. dat ken ik wel... achterlopen.. Maar maakt niet uit! eerst jij dan wij he!
Dank je. Het gaat redelijk..... al moet ik zeggen op dit moment.. ik haat rustdagen..
Yep.. traint prima.. ik krijg alleen steeds vragen waar ze hem kunnen kopen.. Nou ehm.. ben je blind?? staat er gewoon op he!
vallen me toch wel wat dingen op nu. Heb 3 dagen een zware slaappil genomen. Echt 5 a 6 uur geslapen wat heel veel is voor mij... Werd wakker met trek en niet extreme honger zoals ik heb met slecht slapen.. nu vannacht weer 3 uurtjes maar kunnen slapen.. 4:00 al wakker en ja.. uiteraard mega honger... 6:30 eten.. en 7:30 alweer honger... Denk wel dat niet slapen bij mij ook wel deels zorgt voor niet aankomen... althans.. dat vermoed ik hieruit... Maar goed maandag maar afwachten wat de neuroloog zegt...
Vannacht totaal niets geslapen.... Vanmorgen misselijk, buikpijn en diarree... en honger.. ...een goede zware beentrain zat er echt niet in dus besloten dagen te wisselen en vandaag triceps/kuiten/abs te pakken en morgen zien of ik benen even aan kan pakken.
Wel teveel gekletst. Maar was op zich wel een redelijke training.
Training triceps/kuiten/abs
rope push down
2x15x10kg opwarmen (max 30 sec rust)
straight bar push down
3x8x22,5kg (+0,5 kg) ach.. elk beetje erbij is iets! en de 1 kg blokjes waren weg dus moest wel een 2,5 kg blok pakken.
reverse straight bar push down
3x10x20 kg (+0,5) Hier dus ook... geen 1 kg blokjes...
Rope overhead cable extension Schrap zetten blijft even wennen.
3x10x12,5 kg merk hier echt dat mijn linkerarm zwakker is.... Misschien toch armen onafhankelijk trainen met DB??
Dus extra gedaan: DB kickback Licht gewicht en extra op vorm. Mind muscle.. en dat brandde ook bij dit lage gewicht al.
3x8x4 kg
DB one arm triceps extension Licht gewicht en extra op vorm weer
3x8x3 kg
calf raises staand superset side bends
calf raises:
3x12x100 kg (+3 kg) Yeaahhh.. de 100 kg gehaald!
side bends:
3x10x15 kg
seated calf raises
gaat nog niet echt lekker.Knie blijft hier lastig in doen met die rol erop.
3x12x42,5 kg (+1,5)
calf presses in legpress
1x12x225 kg
2x12x227,5 kg (+2,5 kg) wel zwaar....
lying leg raises
4x15 (2 sec op/2 sec neer)
v-crunch 4x max
110x 90x ... ik was leeg.. en had honger..
creatief planken ivm schouder
Op deze manier kan ik zonder pijn planken. Ook al is je lijf wel minder horizontaal zeg maar... Zou dit erg veel uitmaken? Voel hem wel goed zo.
90 sec
129 sec
... en het was toen echt wel op. Snel eten.
Hopelijk ben ik morgen wel goed genoeg om beentjes even lekker te slopen.
Vannacht totaal niets geslapen.... Vanmorgen misselijk, buikpijn en diarree... en honger.. ...een goede zware beentrain zat er echt niet in dus besloten dagen te wisselen en vandaag triceps/kuiten/abs te pakken en morgen zien of ik benen even aan kan pakken.
Wel teveel gekletst. Maar was op zich wel een redelijke training.
rope push down
straight bar push down
3x8x22,5kg (+0,5 kg) ach.. elk beetje erbij is iets! en de 1 kg blokjes waren weg dus moest wel een 2,5 kg blok pakken.
3x10x20 kg (+0,5) Hier dus ook... geen 1 kg blokjes...
3x10x12,5 kg merk hier echt dat mijn linkerarm zwakker is.... Misschien toch armen onafhankelijk trainen met DB??
Dus extra gedaan: DB kickback Licht gewicht en extra op vorm. Mind muscle.. en dat brandde ook bij dit lage gewicht al.
3x8x4 kg
DB one arm triceps extension Licht gewicht en extra op vorm weer
3x8x3 kg
calf raises staand superset side bends
calf raises:
3x12x100 kg (+3 kg) Yeaahhh.. de 100 kg gehaald!
side bends:
3x10x15 kg
seated calf raises
3x12x42,5 kg (+1,5)
calf presses in legpress
1x12x225 kg
2x12x227,5 kg (+2,5 kg) wel zwaar....
lying leg raises
4x15 (2 sec op/2 sec neer)
v-crunch 4x max
110x 90x ... ik was leeg.. en had honger..
creatief planken ivm schouder
Op deze manier kan ik zonder pijn planken. Ook al is je lijf wel minder horizontaal zeg maar... Zou dit erg veel uitmaken? Voel hem wel goed zo.
90 sec
129 sec
... en het was toen echt wel op. Snel eten.
Hopelijk ben ik morgen wel goed genoeg om beentjes even lekker te slopen.
Tja.. soms moet het verstand even voorgaan he. ook al wil je meer...
Moet wel zeggen dat ik te veel heb staan kletsen.. dus ja.. ook langere pauzes waardoor het beter ging.
Ik ga voor morgen! we zullen zien!
Voelde me vanmorgen een beetje vaag.. niet lekker. Lag rustig en opeens ging mijn hart tekeer als een gek.. hartslag opeens 95 ipv normaal rond 47... niet fijn. eerst nog even op de bank gelegen en toen trok het weg. Daarna gaan sporten.
Ging best lekker. Kwam in ieder geval voldaan thuis..
Beentraining hamstrings & quads lying leg curl
3x8x25 kg
staand leg curl in leg ext.
3x8x23 kg (+0,5 kg) elk halfje is erbij.. al is het bijna niets meer
SLDL
1x8x52,5 kg
2x8x55 kg(+2,5 kg) Hell yeaahhhh! wel met straps
leg extension
3x8x53 kg (+0,5kg)
legpress lang leve frustratie.
1x8x170 kg ging zooooo zwaar tussen elke 2 reps stoppen zo zwaar.. bleek.... ik dacht 170 kg te hebben. Had het blokje er niet op zien liggen. vandaar.. +5,5 kg was wel erg veel..
2x8x170 kg (+3kg) Maar met moeite na die 172,5 kg...
lunges walking en alles gegeven wat erin zat!
3x8x10 kg DB's was kapot...
Hiptrust Hammies konden meer reps aan.. maar zonder pussypad op mijn benen was 70 kg toch echt te zwaar.. heb nu 2 blauwe plekken.
3x8x70 kg
Dat is inderdaad een erg onprettig gevoel . Gelukkig is het wel weggetrokken. Top dat je alsnog een nette training neer hebt kunnen zetten!
Alsnog weer prima pr's, blijf me verbazen over die leg press van jou, heerlijk!
Dat is inderdaad een erg onprettig gevoel . Gelukkig is het wel weggetrokken. Top dat je alsnog een nette training neer hebt kunnen zetten!
Alsnog weer prima pr's, blijf me verbazen over die leg press van jou, heerlijk!
Het komt en gaat een beetje. Geen idee wat het is maar het zal wel weer weggaan ook.
ahahaha.. ach die legpress... is ook apparaat afhankelijk he!
Dank je.
Even een korte update. Ben bij de neuroloog geweest en hij nam alles heel serieus. Had me ook goed voorbereid en dus ook al een slaapdagboek ingevuld en alles opgeschreven wat ik al gedaan heb om beter te slapen inclusief medicatie etc. Ook de uitslagen van laatste keer bloedprikken mee.. Kortom hij had meteen alles compleet. Hij wil een uitgebreid slaaponderzoek doen. Dus echt alles ook inclusief hersenactiviteit. Alleen geen video opname.... dat doen ze alleen bij mensen die agressief worden in hun slaap. Nadeel is wel dat de wachttijd 8 weken is. Heb wel aangegeven dat als er onverwachts een plek vrijkomt ik er met een half uur kan zijn. Dus nu is het afwachten... maar er zit in ieder geval beweging in.
---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------
Vanmiddag toch nog even getraind. Lekker op mijn gemak. Het ging redelijk...
Nog even met Rox92 staan praten. En even wat aanmoediging gekregen bij pull ups
Training vandaag rug/biceps pull down opwarmen
15 x25 kg wide grip
15 x25 kg small reverse grip
pull ups wijd
5x BW
6x BW
5x BW
5x BW
one arm machine row (hammer grip)
3x8x17,5 kg ging veel beter dan vorige week. Veel geconcentreerder.
Horizontal cable row v-stang
3x8x37,5 kg (+0,5 kg) wel erg zwaar.
BOR (barbell bovenhandse grip)
3x8x35 kg (VPR nu 3 sets ipv 2 sets)
Back extension (3x max) tussen haakjes # reps meer als vorige week
25 xBW+10 kg (+2 reps)
20 xBW+10 kg (+2 reps)
16 xBW+10 kg --> leeg.. en voelde hier ook mijn hammies nog van vrijdag.
rope cable hammer curl
3x8x17,5 kg dat brand (+0,5 kg)
EZ-bar 21 ers
3x20 kg Leek lichter te gaan dan vorige week. Ging lekker!
straight bar cable curl
1x8x17,5kg (+1,5 kg)
1x7x17,5kg (+1,5 kg) maar rep 8 lukte net niet..
1x8x17,5kg (+1,5 kg)
dropset 8x15 kg 6x10 kg 12x5 kg --> leeg
Yep! Inderdaad! Het ging best wel lekker ondanks alles.
---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------
Vannacht echt een K nacht.. om 2:00 nog wakker en beneden op de bank gaan zitten.. twijfelen.. toch een slaappil gepakt en op de bank in slaap gevallen. 2 uur geslapen. Toen weer naar bed gegaan en niets meer geslapen. Door het liggen ook nog meer last van mijn arm dan anders (K zenuw die bekneld zit... ) Dus met trainen viel ook mijn arm steeds weg/uit... Begon meteen al met front raises.. 1 arm bleef wel omhoog en links viel gewoon steeds vanzelf weg.. Dus gewicht omlaag.. al met al alleen op front raises in moeten leveren maar het voelde echt als een flut training... Had voor mijn gevoel beter in bed kunnen blijven.. Maar daar schiet ik ook niets mee op... dus aan de slag
Schouders/borst Rotary cuff oefeningen
2x15 x 1,25 kg schijfjes in elke hand
front raise staand
1x8x7 kg linkerarm bleef uitvallen.. bij elke rep dus gestopt en 6 kg gepakt
2x8x6 kg Zelfs hier nog moeite met links.... klote uitval.
seated side raise
3x8x6 kg moeizaam maar wel gered
MP seated zie net dat dit toch stiekem een VPR is.. vorige week 2 sets op 25 kg gedaan. Alleen bij derde set liet mijn arm me weer letterlijk vallen.
2x8x25 kg
1x6x25 kg faal op linkerarm... na 30 sec pauze afgemaakt 3x25 kg Maar wel VPR
Flat DB press
3x8x12 kg erg moeizaam... links weer he...
incline DB fly
3x8x11 kg was echt bijna niet te doen. maar heb doorgezet
dips 3x max
8x BW
8x BW VPR +1 reps
7x BW
DB pull over
3x8x20 kg Ging redelijk
Was t zo zat dat t zo tegen zat dat ik even een oefening wilde doen die altijd lekker voelt. Alleen de 52,5 kg was dus te zwaar weer op links... dus laten zitten... cable cross over high
1x10x40 kg easy!!!
1x10x50 kg Ging lekker
52,5 kg totale faal op links..
Ach ja.. die arm... het is gewoon zo en zal alleen maar erger worden... Maar als ik niet door blijf trainen zal hij gewoon uitvallen en interen. Dus wat kan pak ik gewoon. Het is nog niet zo heel vaak dat het zo erg tegenzit gelukkig.
Niet echt... maar nu even wel. Ben net gebeld. ere is een uitvaller en ik moet em vanmiddag al melden voor het slaaponderzoek. Ik mag wel gewoon thuis slapen. krijg op mijn hoofd en gezicht en armen en benen stickers en 2 banden om mijn core en wat kastjes etcc aangesloten.. dan met de auto zelf naar huis. Ze raden het OV niet aan. Morgen terug om alles weer in te leveren en 16 dec uitslag. Ben zooooo blij!!!! (dat hoorde ik dus vanmorgen net na het trainen. )
Stond ik vanmorgen 8:00 bij de tandarts... had ik me een dag vergist.
Dus dacht laat ik dan maar de vrijdag train pakken. (moest alleen wel 10 min voor de deur wachten tot ze opengingen. ) Alleen wat triceps/kuiten en abs. rustig aan en relaxed.. Ging best lekker en was voldaan toen ik klaar was. En toen stond ik me om te kleden en belde het ziekenhuis. Dus ipv 8 weken wachten met 2 dagen aan de beurt. Dus zo eten maken voor vanavond en dan erheen. Ben benieuwd. morgen weer terug om alles eraf te halen enzo.. maar wel blij dat ik in mij eigen bed kan slapen.
Maar goed.. even getraind dus.
rope push down
straight bar push down
1x8x22,5kg vorm niet netjes.. dus even terug en goed focus op mind-muscle
2x8x20 kg
3x10x17,5 kg goed ceoncentreren en brandde lekker
3x10x10 kg merk hier echt dat mijn linkerarm zwakker is....
wat extra.. had tijd en het was niet zo druk... EZ-bar french press liggend(extra oefening)
3x12x15 kg Zo een lekkere oefening. Lekker langzaam uitvoeren.
DB kickback(extra oefening) Licht gewicht en extra op vorm. Mind muscle.. echt alles er nog even uitpersen.. triceps stonden echt in brand gewoon.
3x8x4 kg
calf raises staand
3x15x100 kg (+3 rps)
seated calf raises
3x10x45 kg (+2,5) Niet lekker voor knie.
calf presses in legpress was iets mis met het apparaat ofzo? vorige week 227,5 en kreeg nu amper 200 kg weg. Apparaat ging heel stroef...
3x20x200 kg Maar wel met brandende kuitjes eraf.
Je trainingen zien er weer netjes uit, super!!
En echt, zo ontzettend fijn dat je nu onverhoopt zo snel terecht kunt! Je loopt hier al lang genoeg mee rond..
Nu lekker de laatste dingetjes regelen, en dan vanavond lekker met de beentjes op de bank .
Houd ons op de hoogte!!