marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.482
- Lengte
- 1m68
Dank je.
De foto's was bij toeval. Als ik nu al terugkijk naar de foto's van 20 kilo lichter ben ik al zo blij! Alhoewel ik me echt schaam voor die foto's....
Shakes zat ik ook wel aan te denken als ik het met voeding niet red. Ik ga toch eens informeren naar mogelijkheden voor een koelkast. Dan kan ik gewoon wat dingen neerzetten. want soms kan ik echt niet inschatten dat ik opeens hongervlagen heb.
Ik heb al standaard een rugzak met koeltas mee. Ik ontbijt thuis en verder heb ik standaard bij me
4 bth met beleg + 2 pakjes sojamelk + pakje sap + 2 mandarijnen (op dit moment) + 1 appel + bakje kerstomaatjes + flesje drinken + een doos met eat natural reep + pakje vitalu crackers + wat sultana's + dadelnoten reep. Dat laatste vooral als ik suikerdips heb. wat helaas ook nogal eens voorkomt. los nog een blik tonijn in mijn tas en wat pakjes kippesoep.
Dus ja.. mijn hele tas is al vreetfestijn!
ze zien me er elke dag al mee aankomen! *lol* en die kerels daarkomen dan met 2 zielige bammetjes aan.. hahahaha
Maar ik struin nog rond voor ideeën inderdaad! en tips zijn altijd welkom.
De foto's was bij toeval. Als ik nu al terugkijk naar de foto's van 20 kilo lichter ben ik al zo blij! Alhoewel ik me echt schaam voor die foto's.... Shakes zat ik ook wel aan te denken als ik het met voeding niet red. Ik ga toch eens informeren naar mogelijkheden voor een koelkast. Dan kan ik gewoon wat dingen neerzetten. want soms kan ik echt niet inschatten dat ik opeens hongervlagen heb.
Ik heb al standaard een rugzak met koeltas mee. Ik ontbijt thuis en verder heb ik standaard bij me
4 bth met beleg + 2 pakjes sojamelk + pakje sap + 2 mandarijnen (op dit moment) + 1 appel + bakje kerstomaatjes + flesje drinken + een doos met eat natural reep + pakje vitalu crackers + wat sultana's + dadelnoten reep. Dat laatste vooral als ik suikerdips heb. wat helaas ook nogal eens voorkomt. los nog een blik tonijn in mijn tas en wat pakjes kippesoep.
Dus ja.. mijn hele tas is al vreetfestijn!
ze zien me er elke dag al mee aankomen! *lol* en die kerels daarkomen dan met 2 zielige bammetjes aan.. hahahahaMaar ik struin nog rond voor ideeën inderdaad! en tips zijn altijd welkom.

kunt zeker wel iets gebruiken, maar met mate.
... maar dat is ook wss omdat dat nog niet terug opgevuld is misschien ??
. Weggooien vind ik ook zonde.. zo nu en dan pak ik er dus wat van (hooguit een paar keer per week). Ik zou eens wat vaker zo een eat natural reep moeten pakken. Die heb ik ook nog in mijn kast staan. Leek me wel wat om voor het trainen te gaan nemen ook.