Fitness Seller

Marina's wedstrijdlog

Bezoekers in dit topic

Thanks.:)
we zijn net thuis.. ok heeft inderdaad 7 uur geduurd. Nu is het afwachten of het niet ontsteekt. de huid is afgestorven. alle pezen waren door. dus we weten nog niets...
wss vakantie annuleren.. maar omdat het zo kort dag is krijgen we niet veel terug.. annuleringsverzekering dekt maar 2/3 wss... dus we moeten even zien...
Nu snel wat bijeten.. koud en moe en heb niet genoeg kunnen eten.. ook geen trek...
trainen zal nu even lastig worden. Morgen weer naar het ziekenhuis. weekend is het dicht...
 
Sterkte meis!
 
Jee Marina..wat erg.. kan niet vertellen hoe ontzttend klote ik dit voor jullie vindt..heel veel sterkte:aai:
 
thanks.
Net thuis. ben kapot... Uitslag is dat mijn schoonvader geen functie meer overhoudt in zijn hand... en afwachten of het vel wat ze ergens anders vandaan hebben gehaald wel hecht.. disndag horen we meer.... reis kon voor ons niet meer geannulleerd worden zonder volle vergoeding... dus we gaan wss alleen in plaats van met ons vieren... niet echt zin.. maar anders zijn we de helft van het geld kwijt.. daarbovenop heeft een of andere stuk onbenul vanavond een deuk in mijn auto gereden toen ik chinees ging halen. :mad:
training gaat dus ook even niet meer lukken.. schade melding morgen regelen en koffers pakken... toch maar...
 
Laatst bewerkt:
pffff wat een k*tzooi... echt erg dat hij straks zijn hand niet meer kan gebruiken :( Ik hoop dat in ieder geval zijn huid dan nog wel goedkomt..
Logisch dat je gedachten nu even niet naar vakantie en ook niet naar trainen staan. Heel veel sterkte meid en een *digiknuffel*
 
pffff wat een k*tzooi... echt erg dat hij straks zijn hand niet meer kan gebruiken :( Ik hoop dat in ieder geval zijn huid dan nog wel goedkomt..
Logisch dat je gedachten nu even niet naar vakantie en ook niet naar trainen staan. Heel veel sterkte meid en een *digiknuffel*
het iscgewoon afwachten... lukt het niet dan moeten ze weer opereren...
Dank je.

toch hoop ik morgen wel even een training te kunnen doen.... gewoon even thuis... al zal het kunnen zijn dat gewichten lager zijn ivm vermoeidheid... dus wat is wijsheid.. gewoon wel trainen.. of rusten...
 
Ondanks dat ik echt kapot was toch een deel van mijn training geprobeerd. Kon het niet afmaken want moet nu naar het ziekenhuis. Merkte echt hoe slecht slapen en stress erin heeft gehakt... baal er echt van. :(

Vandaag (thuis: Schouders +biceps + triceps)
3x8x6kg DB schouder press (staand) (ging zeer moeizaam.. was gewoon te moe)
3x8x4kg DB bent over side raises
3x8x4kg DB front raise
3x12x9kg DB shruggs

3x8x7kg DB bicep curl
3x8x6kg concentration curl
3x8x7kg hammercurl
Biceps gingen daarentegen super lekker... daar kon ik zo nog wel mee doorgaan...

en toen geen tijd meer en was ook verschrikkelijk moe:(.. triceps zien of morgen of vanmiddag nog lukt.. is dat heel erg om het te splitsen?
toch wel blij dat ik even wat heb gedaan...
Nu snel omkleden en naar het ziekenhuis.
 
Door alle ellende gisteren geen triceps kunnen doen en beentraining was er ook bij ingeschoten donderdag. En nu koffers pakken om op vakantie te gaan..
Maar had toch nog even wat energie over... even nog wat geïmproviseerd om toch nog even wat te doen. Voelde wel even goed. :)

Geïmproviseerde training ivm gemistte trainingen

Triceps
3x8x9 DB tricep extension
3x8x5kg DB kickback
3x8 Bench dip bodyweight+ db van 9 kg op schoot

Benen (DB maar tot 9 kg.. dus op veel hh gedaan)
3x20x9kg DB SLDL
3x20x9kg DB squat (atg)
3x20 legraise. Weet niet hoe het heet. op handen en voeten op de grond (opdrukhouding zeg maar) en dan 1 been horizontaal strekken en dan heffen. voelde ik goed in mijn billen. :D
 
Marina..ondanks.... probeer er toch wat van te maken. Fijne vakantie;)
 
Welkom. :)

---------- Post toegevoegd 2 June 2013 om 15:16 ----------

Marina..ondanks.... probeer er toch wat van te maken. Fijne vakantie;)
ik zal mijn best doen. Vandaag gaan we toch pakken. Morgen nog even bij mijn schoonvader langs. en dinsdag ochtend in principe vertrek. En hoop morgen toch nog even mijn gemiste borst+ rug training in te kunnen halen. .
Dank je. :)
 
alvast een hele fijne vakantie gewenst!! :) hopelijk kun je er toch van genieten
 
@Marieke
Dank je. Ik ga morgen pas hoor. En ja.. we zullen er best van genieten. Alleen gedachtes zullen soms wel afdwalen naar mijn schoonvader. maar we houden contact per sms en mail over hoe het gaat.

Vandaag toch nog even het gevoel van Yess.. nog even snel een lekkere training neerzetten. Moet zeggen door alles van van de week was ik wel moeier. Dus een paar dingen gingen wat moeizamer maar wel alles gehaald. Nu een voldaan en lekker gevoel. Voel mijn armen nu en van gisteren nog mijn benen van de geïmproviseerde training. :D
Ik zal trainen wel missen... maar nu morgen op vakantie en een soort minibulk houden en proberen te genieten en energie opbouwen en veel zien zodat ik daarna weer verder kan knallen!
Kijk nu al uit naar de training met Ron na mijn vakantie... hahaha.... dat zal me beulen worden na 2 weken niet trainen. :o

Verder toch nog een keer mijn bloeddruk op laten nemen. Het wordt de laatste tijd weer wat vaker zwart voor mijn ogen.. Was nu 85/44... dus weer niet echt hoog...

Training (borst + rug)

DB bench press
3x8x6 kg

Incline DB press
3x10x4 kg

DB fly in ss met V-crunch
3x10x4 kg
V-crunch
3x15x bw

DB Pullover
3x10x14 kg

DB bent over row (bankje met knie en hand)
1x8x10kg
2x8x12kg

Barbell bent over row (die ging erg moeizaam:( maar wel eerste set 10 hh)
1x10x32
2x8x32 kg

Hyperextension
3x10x bw+10kg schijf

Lat Machine (ging veel moeizamer dan vorige week :()
3x8x60kg

cable seated row
3x8x41 kg

Barbell Upright row
3x8x18,5 kg

Nu moe... lekker hangen.. en wachten tot we weggaan morgen.
Vanavond nog even bij mijn schoonvader langs. Zien hoe het met hem gaat.
 
Gisteren laatste training voor mijn vakantie.
Over een paar uurtjes weg. Dus oei.. geen training de komende 10 dagen. :( zal wat worden.
Nou ja.. daarna beulen met Ron. :D
Tot over 10 dagen dan.
 
Een weekje rust kan wonderen doen voor je progressie hoor :)

Nou ja, verschil tussen 7 en 10 is ook niet wonderbaarlijk groot. Hoop alleen voor je dat je niet idioot veel vocht vasthoudt (of dat je spieren ineens plat tonen) door het vliegen, dat is altijd zo schrikken vind ik. Maargoed, mocht na je vlucht je fysiek ineens tegenvallen, dan weet je dus dat het vocht is en dat het maar tijdelijk is :)
 
Een weekje rust kan wonderen doen voor je progressie hoor :)

Nou ja, verschil tussen 7 en 10 is ook niet wonderbaarlijk groot. Hoop alleen voor je dat je niet idioot veel vocht vasthoudt (of dat je spieren ineens plat tonen) door het vliegen, dat is altijd zo schrikken vind ik. Maargoed, mocht na je vlucht je fysiek ineens tegenvallen, dan weet je dus dat het vocht is en dat het maar tijdelijk is :)
Nou ik hoop het! want wil heel veel goede progressie halen! :)

En ja ... vocht vasthouden. heb er nog niet veel last van gehad... maar ja.. ik ben dus alvast gewaarschuwd. Dan moet ik gewoon eerst een paar dagen even niet in de spiegel kijken en gewoon knallen! :D
Dank je.
 
Nou ik hoop het! want wil heel veel goede progressie halen! :)

En ja ... vocht vasthouden. heb er nog niet veel last van gehad... maar ja.. ik ben dus alvast gewaarschuwd. Dan moet ik gewoon eerst een paar dagen even niet in de spiegel kijken en gewoon knallen! :D
Dank je.

2 daagjes ofzo en dan is het ook weer weg. Zal vast meevallen met het vocht. Hoelang moet je vliegen? En je gaat naar een koud land:)
 
We vliegen 3 a 4 uurtjes. Ijsland!
maar nu ga ik afsluiten. We vertrekken met een half uurtje.
Bey! en iedereen superveel succes!
 
Ben er weer.... het was echt zalig! zoveel gezien en zo gevarieerd.. van spoelvlaktes van 50 km en lava velden tot zwavelspuit velden en gewoon warm water bronnen die tussen de rotsen waar je loopt omhoog komen. Door sneeuwvelden ploegen en over kraterranden kijken. Veel gewandeld en gelukkig ook enkele dagen rust. Ik vond het indrukwekkend.. door sneeuwvelden en op gletsjers lopen in een t shirt.. zo apart... het is uniek en onbeschrijfelijk en indrukwekkend.. ik kan het iedereen aanraden. En cardio genoeg met de stevige wandelingen. :)

Eten was daar veel en goed.. Veel vlees en vis! Echter de laatste 2 dagen doodziek.. wss. iets verkeerds in het eten en liep leeg... dus heb behoorlijk wat in moeten boeten met mijn kracht en energie... want ondanks alles ben ik wel gewoon doorgegaan want ik moest en zou alles zien!

Merk het nu wel. Ben echt kapot... weinig slaap en slap. Ben ook bang dat ik wat heb in moeten boeten op mijn gewicht. :( maar dat moet ik nog zien. met een paar dagen.. denk dat ik eerst mijn lijf even rust moet geven, van de diarree etc af moet komen en wat aansterken. voor ik weer kan trainen. Helaas....
Daarbij ook nog wat problemen met iemand die op de IC is beland(en nooit meer thuiskomt) waarvoor ik in de vakantie verscheidene malen ben gebeld. Dus vanaaf meteen daarnaartoe door... Dan nog een verhuizing van oma omdat mijn schoonvader niet kan helpen met zijn hand.... dus al met al zal deze week trainen wss niet lukken.
Mijn lijf werkt zoals ik al zei ook nog tegen... dus ik baal flink nu. :(

Ik hoop het heel snel op te pakken want ik kijk uit naar mijn training met Ron en mijn overstap naar een andere gym!

Maar zonder twijfel was dit wel de meest indrukwekkende en aparte vakantie die ik ook heb gemaakt!

Dus nu snel opknappen en de zweep er weer over! :D
 
Fijn dat je weer terug bent en de vakantie zo goed is bevallen.
Maar wat een tegenslagen ook weer zeg, word je toch niet echt vrolijk van :( Hopelijk ben je weer snel hersteld en kun je het trainen weer oppakken
 
Back
Naar boven