MuscleMeat

Review Marinol Omega3 - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Omega-3 / vetten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Omega3 is essentieel voor de gezondheid, afslanken en spieren.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gezondheid en blessures
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 10 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Capsules
  • Welke dosis heb je gebruikt? Elke ochtend 2 voor het ontbijt
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending tot 22uur volgende dag in huis, gratis samples etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 12,90 voor 180 capsules
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja! Mooie prijs, hoge dosering en daardoor maar 2 capsules per dag. Geen nasmaak!

Waarom is Omega3 zo belangrijk?

Omega3 is onmisbaar voor sporters - steeds meer sporters gebruiken Omega 3 om hun prestaties en gezondheid optimaal te houden. De essentiële omega 3 vetzuren zijn erg belangrijk voor het optimaal functioneren van ons lichaam: ze stimuleren de afgifte van het groeihormoon, werking van hormonen, (ver)werking van eiwitten en de energieproductie waardoor de spiergroei, de stofwisseling en het uithoudingsvermogen vergroot wordt.

Omega3 is onmisbaar bij afslanken en dieet - een vetarm dieet met een tekort aan omega 3 kan de vetverbranding juist vertragen. Het metabolisme wordt vertraagd, waardoor er minder calorieën worden verbrand. Omega 3 optimaliseert de stofwisseling, verbrandingssnelheid en energieproductie. Daarbij helpt omega 3 overtollig vocht uit de weefsels af te voeren.

Omega3 de algemene gezondheidsvoordelen - Over weinig dingen is de wetenschap zo unaniem als over Omega 3: voldoende Omega 3 innemen, is essentieel voor onze gezondheid Omega3 heeft talloze gezondheidsvoordelen. Vanaf prilste kindertijd tot op latere leeftijd.
Gezondheidsvoordelen:
-essentieel voor de groei en ontwikkeling van onze hersenen
-draagt bij tot de goede werking van hart en bloedvaten
-bevordert het mentaal evenwicht
-versterkt het immuunsysteem

Mijn review:

Ook binnen de omega's is er een brede keuze vandaar dat ik een review schrijf over Marinol Omega3.

Geconcludeerd wordt dat de EPA en DHA vetzuren uit vis ook mensen die nooit eerder hartklachten hebben gehad hoogstwaarschijnlijk aanzienlijke bescherming bieden tegen een plotselinge dood door hartstilstand!!:eek: Dit was voor mij toch wel de belangrijkste reden om voor Marinol te kiezen!

Acne ook minder de laatste week? Weet niet of de Marinol hier invloed op heeft maar ik ben er blij mee! Verder ook geen last van een nasmaak die ik bij andere supps weleens wou hebben :D
Ook omdat wij Omega 6 en 9 niet nodig hebben in capsule form (9 is niet essentieel en 6 krijgen we al genoeg binnen) is Marinol een perfecte aanvulling.

In combinatie met een multi vitamine zit je hiermee helemaal goed :)

Marinol.jpg

Laatst bewerkt:
Ja dat is vaak ook zo. :)

• Topic Starter Topic Starter
Of je besteld de grootste pot, heb je gelijk genoeg voor 3 maanden ;)

Eindelijk, de Marinol Omega-3 is weer ruimschoots voorradig. Marinol is de Bentley onder de Omega-3!:cool:

Marinol Omega-3
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kwaliteit tot in perfectie:
- Exclusieve kwaliteit Marinol® Omega3!
- 50% hogere biologische beschikbaarheid
- Extreem zuiver en werkzaam
- Hoger DHA- en EPA-gehalte
- Gegarandeerde Premium kwaliteit
- Betere opname
- Natuurlijke Trglyceride vorm
- Cholesterol-vrij
- 1000 mg capsules

• Topic Starter Topic Starter
Woehoe finally! :D Me potje is bijna op dus mooie timing!

Haha die is allang weer langsgekomen ;) Nu in mijn helaas nogsteeds voortdurende cut echt ideaal, neem er nu 3 per dag en normaal tijdens clean bulk oid gewoon 2 :)

Ik ben ook happy met B&F Marinol Omega 3, dus begrijp me niet verkeerd, maar overdrijf jij niet een beetje? In (bijna) iedere post over een periode van ik weet niet hoeveel maanden ben je laai-end enthousiast over het product. Staat je vrij uiteraard maar waar is dat enthousiasme op gebaseerd?

Als gezegd is dit product inderdaad prima, maar (i) een supplement (lees: aanvulling) en niets meer of minder en (ii) qua EPA/DHA waarden niet echt hoog gedoseerd (wel in het licht van de prijs overigens hoor), dus ik snap het enthousiasme niet zo.

Ik ben ook happy met B&F Marinol Omega 3, dus begrijp me niet verkeerd, maar overdrijf jij niet een beetje? In (bijna) iedere post over een periode van ik weet niet hoeveel maanden ben je laai-end enthousiast over het product. Staat je vrij uiteraard maar waar is dat enthousiasme op gebaseerd?

Als gezegd is dit product inderdaad prima, maar (i) een supplement (lees: aanvulling) en niets meer of minder en (ii) qua EPA/DHA waarden niet echt hoog gedoseerd (wel in het licht van de prijs overigens hoor), dus ik snap het enthousiasme niet zo.
Wat je aangeeft klopt helemaal. Marinol Omega-3 is een heel goed Omega-3 supplement tegen een goede prijs. Met Marinol pak je altijd de beste kwaliteit Omega-3, extreem zuiver en geen bekende 'visboeren'.:D Het blijven supplementen natuurlijk, dus je kan het prima als aanvulling gebruiken, zeker als je geen 'vettevis'-liefhebber bent.

Wat je aangeeft klopt helemaal. Marinol Omega-3 is een heel goed Omega-3 supplement tegen een goede prijs. Met Marinol pak je altijd de beste kwaliteit Omega-3, extreem zuiver en geen bekende 'visboeren'.:D Het blijven supplementen natuurlijk, dus je kan het prima als aanvulling gebruiken, zeker als je geen 'vettevis'-liefhebber bent.

Ik zie dat nu enkel de 60 doosjes beschikbaar zijn. Enig idee wanneer de 180 variant weer komt (of het liefst de 360)? :help::D

Waarom Googlen als hij het hier kan krijgen. En waarom zou dat rapport niet hier gepost kunnen worden, juist als dat product zo zuiver is? Kan wel in een bijlage of met verborgen tekst. Zeg absoluut niet dat er wat mee is, maar zo gaat het juist lijken als iemand hier om vraagt en het in individuele privé berichtjes moet. Lijkt mij als dat je hier juist mee wilt pronken. En zou ik ook een kopie kunnen krijgen? Ben nu wel benieuwd.

Mischien heb j hier wat aan?

http://www.stepan.com/Markets/Nutrition.aspx

ipv that geheimzinnge gedoe

---------- Toegevoegd om 01:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:00 ----------

Ik denk dat Stefanovich gewoon gesponsord word...

Marinol Omega3

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een maandverpakking al voor 2,49!

Bedankt voor jullie complimenten mannen. De Marinol® Omega-3 is verreweg het zuiverste en kwalitatief de beste keus kwa Omega-3 op de markt. De zuiverheid en kwaliteit is echt ongekend. Omega-3 is eigenlijk voor iedereen essentieel, aangezien je vaak hiervan te weinig krijgt. Verreweg prijs/kwaliteit een enorm goede keus. Marinol® Omega-3 is niet voor niets de meest verkochte omega-3 op de markt.

®alf:D

Hoe kunnen jullie deze kwaliteit garanderen?

Groetjes

Hoe kunnen jullie deze kwaliteit garanderen?

Groetjes
De Marinol Omega-3 kopen we hier we via deze partij in. Deze is wereldwijd een van de grootste Omega-3 leveranciers. Ze voldoen aan alle gestelde wettelijke eisen. Waarvan wij ook de certificaten hebben ontvangen om een leveranciersanalyse te doen, om zo het product op te nemen in ons assortiment. In kader van HACCP hebben we deze zelf ook laten onderzoeken op kwaliteit. Met Marinol pak je prijs/kwaliteit een ontzettend zuiver Omega-3 product met een hoge EPA/DHA verhouding (tov goedkopere Omega's).

Ralf

Dankje voor de uitleg. Hebben jullie trouwens ook een analyse van jullie hydrolisaat whey? Heb al eens gezocht op dit forum maar vond er geen.

Terug
Naar boven