MuscleMeat

Review Marinol Omega3 - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Omega-3 / vetten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Omega3 is essentieel voor de gezondheid, afslanken en spieren.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gezondheid en blessures
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 10 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Capsules
  • Welke dosis heb je gebruikt? Elke ochtend 2 voor het ontbijt
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending tot 22uur volgende dag in huis, gratis samples etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 12,90 voor 180 capsules
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja! Mooie prijs, hoge dosering en daardoor maar 2 capsules per dag. Geen nasmaak!

Waarom is Omega3 zo belangrijk?

Omega3 is onmisbaar voor sporters - steeds meer sporters gebruiken Omega 3 om hun prestaties en gezondheid optimaal te houden. De essentiële omega 3 vetzuren zijn erg belangrijk voor het optimaal functioneren van ons lichaam: ze stimuleren de afgifte van het groeihormoon, werking van hormonen, (ver)werking van eiwitten en de energieproductie waardoor de spiergroei, de stofwisseling en het uithoudingsvermogen vergroot wordt.

Omega3 is onmisbaar bij afslanken en dieet - een vetarm dieet met een tekort aan omega 3 kan de vetverbranding juist vertragen. Het metabolisme wordt vertraagd, waardoor er minder calorieën worden verbrand. Omega 3 optimaliseert de stofwisseling, verbrandingssnelheid en energieproductie. Daarbij helpt omega 3 overtollig vocht uit de weefsels af te voeren.

Omega3 de algemene gezondheidsvoordelen - Over weinig dingen is de wetenschap zo unaniem als over Omega 3: voldoende Omega 3 innemen, is essentieel voor onze gezondheid Omega3 heeft talloze gezondheidsvoordelen. Vanaf prilste kindertijd tot op latere leeftijd.
Gezondheidsvoordelen:
-essentieel voor de groei en ontwikkeling van onze hersenen
-draagt bij tot de goede werking van hart en bloedvaten
-bevordert het mentaal evenwicht
-versterkt het immuunsysteem

Mijn review:

Ook binnen de omega's is er een brede keuze vandaar dat ik een review schrijf over Marinol Omega3.

Geconcludeerd wordt dat de EPA en DHA vetzuren uit vis ook mensen die nooit eerder hartklachten hebben gehad hoogstwaarschijnlijk aanzienlijke bescherming bieden tegen een plotselinge dood door hartstilstand!!:eek: Dit was voor mij toch wel de belangrijkste reden om voor Marinol te kiezen!

Acne ook minder de laatste week? Weet niet of de Marinol hier invloed op heeft maar ik ben er blij mee! Verder ook geen last van een nasmaak die ik bij andere supps weleens wou hebben :D
Ook omdat wij Omega 6 en 9 niet nodig hebben in capsule form (9 is niet essentieel en 6 krijgen we al genoeg binnen) is Marinol een perfecte aanvulling.

In combinatie met een multi vitamine zit je hiermee helemaal goed :)

Marinol.jpg

Laatst bewerkt:
De Tuinen zijn ook afzetters... Je koopt hier 5x zoveel voor hetzelfde geld :D
Zelf ook weer potje Marinol-3 besteld gister!
Zag de bestelling inderdaad weer voorbij komen. Voor vele sporters is Omega-3 een vaste keus. We bieden daarom graag topkwaliteit aan tegen een hele scherpe prijs :)

Ralf

• Topic Starter Topic Starter
Las dit net:

Marinol™ heeft een hogere concentratie goede vetzuren dan standaard-visoliën. Per capsule van 1000 mg bevat het gemiddeld 360 mg EPA en DHA. Voor een standaard-visolie is dat ongeveer 275 mg.

Hier staat duidelijk dat dit gewoon de beste omega3 bron is :thumbs:

en vooral : je laat er geen visboeren van :p

Als ik de High Quality Omega 3 vergelijk met de Marinol Omega 3, zie ik dat de Marinol hogere EPA en DHA doseringen heeft en iets duurder is.

High Quality Omega 3 € 0,04 / capsule
Per dosering (2 softgels)
Natuurlijk visolie concentraat 2000 mg
EPA (eicosapentaenoic acid) 380 mg
DHA (docosahexaenoic acid) 266 mg

Marinol Omega 3 € 0,07 / capsule
Per dosering (2 softgels)
Marinol Omega 3 C-38 (zuiver visolieconcentraat) 2000 mg
EPA (eicosapentaenoic acid) 420 mg
DHA (docosahexaenoic acid) 300 mg

Maakt het zo'n verschil? Waarom verkies je het ene boven het andere?
En zal de Marinol ook terug in een verpakking van 360 capsules komen?

Google Marinol maar eens. Het is gewoon een ontzettend hoogwaardige en goede visolie :)

Waarom Googlen als hij het hier kan krijgen. En waarom zou dat rapport niet hier gepost kunnen worden, juist als dat product zo zuiver is? Kan wel in een bijlage of met verborgen tekst. Zeg absoluut niet dat er wat mee is, maar zo gaat het juist lijken als iemand hier om vraagt en het in individuele privé berichtjes moet. Lijkt mij als dat je hier juist mee wilt pronken. En zou ik ook een kopie kunnen krijgen? Ben nu wel benieuwd.

Laatst bewerkt:
Zie hier het prijsverschil:

Power Suplements http://www.powersupplements.nl/visolie-omega-3-36

€17,90 180 capsules à 1000 mg
Verzendkosten €3,90 Totaal inc. btw €21,80

Body & Fitshop http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/omega-3/body-fit-sportsnutrition/marinol-omega3/review/?page=7

€12,90 180 capsules à 1000 mg
Geen verzendkosten Totaal inc. btw €12,90

De visoliecapsules van de bovengenoemde aanbieders zijn beide van Nederlands fabrikaat (Marinol™)
Er is dus geen enkel kwaliteitsverschil tussen de capsules. Maar wel een prijsverschil van maar liefst €8,90

Wat zijn de voedingswaarde van die pillen?

Wanneer neem je deze best tijdens de cut? Of maakt dit niet uit?

Maakt niks uit. Tijdens de cut kun je gewoon de aanbevolen maximale dosis nemen (bijvoorbeeld 3 per dag). Echter, als het echt zo zuiver is als ze beweren (en heb even Marinol opgezocht, en het lijkt er wel naar) zou je tijdens een bulk zelfs boven de aanbevolen dosis gaan indien gewenst, bijvoorbeeld 5 per dag. Of 5, of vooral meer per dag nog zin heeft weet ik niet.

Wat zijn de voedingswaarde van die pillen?
samenstellingmarinol.jpg

Zie hier het prijsverschil:

Power Suplements http://www.powersupplements.nl/visolie-omega-3-36

€17,90 180 capsules à 1000 mg
Verzendkosten €3,90 Totaal inc. btw €21,80

Body & Fitshop http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/omega-3/body-fit-sportsnutrition/marinol-omega3/review/?page=7

€12,90 180 capsules à 1000 mg
Geen verzendkosten Totaal inc. btw €12,90

De visoliecapsules van de bovengenoemde aanbieders zijn beide van Nederlands fabrikaat (Marinol™)
Er is dus geen enkel kwaliteitsverschil tussen de capsules. Maar wel een prijsverschil van maar liefst €8,90

Nice job :D Nu zie je maar wat een prijsverschil er zelfs al is tussen 2 shops bij een relatief normaal product!

---------- Toegevoegd om 04:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:07 ----------

Nee zoals Ambidex al aangaf maakt dit niet uit. Dit is een product wat je eigenlijk gewoon 365 dagen per jaar moet gebruiken :)

Maakt niks uit. Tijdens de cut kun je gewoon de aanbevolen maximale dosis nemen (bijvoorbeeld 3 per dag). Echter, als het echt zo zuiver is als ze beweren (en heb even Marinol opgezocht, en het lijkt er wel naar) zou je tijdens een bulk zelfs boven de aanbevolen dosis gaan indien gewenst, bijvoorbeeld 5 per dag. Of 5, of vooral meer per dag nog zin heeft weet ik niet.

samenstellingmarinol.jpg

Samenstelling is anders dan voedingswaarde voor t zekfde geld zijn 2 pillen 200 kcal

Herstel: Boven de €20 betaal je geen verzendkosten bij B&F

Dus dat wordt dan Subtotaal (incl. BTW):€ 12,90
Verzendkosten € 3,95
Totaalprijs: € 16,85

€4,95 goedkoper dan Power Supplements nog altijd voor hetzelfde product

Herstel: Boven de €20 betaal je geen verzendkosten bij B&F

Dus dat wordt dan Subtotaal (incl. BTW):€ 12,90
Verzendkosten € 3,95
Totaalprijs: € 16,85

€4,95 goedkoper dan Power Supplements nog altijd voor hetzelfde product

Bij body en fitshop bestel je niet "gewoon ff" 1 potje.... Meestal pak je er nog een paar andere lekkere dingen bij ook :D:D:D

Terug
Naar boven