XXL Nutrition

marky, slim of dom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Marky maakt de meest complexe posts met de meest simpele antwoorden.

Prachtig dus. Naar mijn mening mag hij de politiek in.

Marky naait jasjes!

Zooo!
Even Powerflower pesten!

Als je zijn posts wil begrijpen moet je sowieso zelf vaker aan de drugs zijn geweest en een verruimde geest hebben. Ik ben van mening dat je dat als niet-drugs(recreatief) gebruiker deze gave niet zal krijgen.

Als je zijn posts wil begrijpen moet je sowieso zelf vaker aan de drugs zijn geweest en een verruimde geest hebben. Ik ben van mening dat je dat als niet-drugs(recreatief) gebruiker deze gave niet zal krijgen.

Wat een onzin eersteklas man. Kijk, als ik straalbezopen ben kraam ik ook onzin uit. Dat wil niet zeggen dat het enige inhoudelijke waarde heeft. Als hij dan ook nog woorden in een verkeerde context gaat plaatsen weet ik wel 100% zeker dat dat mijn niveau niet overstijgt.

En wat dat druggebruik betreft. Ik heb ook redelijk wat geëxperimenteerd en heb ook dingen bedacht dewelke ik volledig sluitend vond op het roesmoment. Punt is dat je door zo'n onnatuurlijke state of mind een hoop zaken over het hoofd ziet waardoor je beweringen zelfevident worden in een soort van verstandelijk vacuüm. Psychedelica hebben wel vaker die uitwerking en eender welke snuggere observator prikt daar zo doorheen.

Het is een volgens mij een praatjesmaker, hij geeft volgens mij vaak zijn mening over zaken waar hij weinig verstand van heeft.De manier waarop je het brengt is dan imo minder van belang.

Marky = een Noord-Amerikaanse rivier otter.

Allemaal relatief.

Marky is echt zo slim.
Marky ga lekker zo door man!

Dat was tegen Bouwens.

Voor de rest een leuk topic, ik zeg ook eerlijk dat ik me vertroetelt voel door al deze aandacht.

Iets waar Sisevano eerst 46 weken voor moest kuren. :D

Hahaha, ik wist dat iemand dat zou gaan zeggen!
Maar Marky heeft status gecreëerd hier op DBB; dus ik moet hem wel op msn hebben ja!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven