Fitness Seller

marky, slim of dom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem op de bowl vorig jaar ontmoed. Ontspanne gozer hoor.

Kwam hem op de wc tegen, z'n ghb met water mengen. :D (alhoewel ik meerdere met lege glazen richting de wc zag lopen) :cool:

Leuk was om te zien dat de grote jongens zich vol goten met drank en drugs (dat groot ff los van Marky gezien dan) ;) En dat de kleine jongens massaal aan de spa blauw zaten!

Geloof nog wel dat hij zei: Achh mooi toch het board, beetje stoken, mensen zieken en in de maling nemen etc.

Iemand praat wat moeilijk op een internet forum, en wordt al direct als geniaal bestempeld:rolleyes:

Only on DBB (nu kan ik alleen maar gissen naar het hoogtepunt van jullie dag, je avondbakje kwark, of weer zo'n gevatte, geniale reply van onze Marky)

Laatst bewerkt:
Ik heb hem op de bowl vorig jaar ontmoed. Ontspanne gozer hoor.

Kwam hem op de wc tegen, z'n ghb met water mengen. :D (alhoewel ik meerdere met lege glazen richting de wc zag lopen) :cool:

Leuk was om te zien dat de grote jongens zich vol goten met drank en drugs (dat groot ff los van Marky gezien dan) ;) En dat de kleine jongens massaal aan de spa blauw zaten!

Geloof nog wel dat hij zei: Achh mooi toch het board, beetje stoken, mensen zieken en in de maling nemen etc.

volgens mij zat iedereen aan de bier hoor :P zoals et hoort!

Iemand praat wat moeilijk op een internet forum, en wordt al direct als geniaal bestempeld:rolleyes:

Only on DBB (nu kan ik alleen maar gissen naar het hoogtepunt van jullie dag, je avondbakje kwark, of weer zo'n gevatte, geniale reply van onze Marky)
Jezus:D
Jij klinkt echt als iemand die jaloers is:p
En gezien jij wel aan bodybuilding doet en jij vast sterker bent dan mij; bied ik alvast mijn excuses aan, voor als je boos word:angstig:

Ben ik trouwens de enige die de "moeilijke woorden"-quote heeft proberen te ontwijken? Dat klinkt echt te gay voor woorden.

zijn posts lijken gewoon verdacht veel op "opiaatposts":D

is volgens mij gwn een chille gast die zijn gedachten gemakkelijk in woorden kan brengen

marky weet gewoon wat leven is...

Who cares?

Ik heb hem 1x ontmoet. Was vrij stil die avond, of ik heb hem toevallig gewoon niet echt horen praten. Maar zal mij een worst wezen wat ie allemaal hier neerkalkt.

Feit dat hij jullie zo bezig houd vind ie denk ik nog het grappigste van allemaal:D

Heb al aparte en zuivere visies van de man gelezen.

hoe oud is hij eigenlijk echt?

23 en hij verjaard op dezelfde datum als Albert Hoffman :roflol:

Een echte cosmonaut

(nu kan ik alleen maar gissen naar het hoogtepunt van jullie dag, je avondbakje kwark, of weer zo'n gevatte, geniale reply van onze Marky)

Marky laat m'n bakje kwark wel wat minder zuur smaken.
Dat is toch een kwaliteit die maar weinigen beschikken.

Ik kan me zelfs herrineren dat hier een nickname "marky-wannabee" was, zo inmens populair is de beste man.

Dat was een Mark Wahlberg wannabee, Loo :roflol:

Marky Wannabee is hier toch nooit meer:D

Richt anders een sociale groep op '' De fanclub van Marky''

Dan verkies ik toch liever een Psychedelic Fanclub!

Nog steeds geen reactie van Marky zelf ? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven