Het gaat je niks aan wat ik voor werk doe, wel kan ik je vertellen dat ik geen tijd heb om alleen al aan een forum te denken op me werk, jij zit elke dag te posten op je werk

wat moet die baan dan voorstellen

en dan maar mensen met een lagere opleiding belachelijk maken, je bent helemaal niks bijzonders klaas.
Luister vriend, dan ga ik het je nog een keer uitleggen, de eerst volgende keer dat ik je een halve gare vmbo klapmongool noem (of op een andere manier je duidelijk probeer te maken dat je een onderontwikkelde aap bent) moet je hier maar eens aan denken.
Ik maak mensen met een lagere opleiding helemaal niet belachelijk, ik zal je vertellen dat ik zelf uit een bescheiden gezin en familie kom, en dan is 'bescheiden' op een paar vlakken de boel romantiseren.
Klapmongolen als jij maak ik belachelijk omdat ze een voor mij niet te verteren combinatie vertegenwoordigen van denken dat ze de waarheid in pacht hebben met daartegenover geen enkele drang tonen om zichzelf inhoudelijk te verbeteren. Je weet geen reet maar je vind van alles. Het is geen probleem dat je geen reet weet, het is ook geen probleem dat je weinig behoefte voelt om jezelf in te lichten en te ontwikkelen maar heb dan wel het relativerende vermogen om af en toe eens te twijfelen aan hetgeen dat je vindt. Ik kan je zo een dozijn posts tonen waaruit je laat blijken er geen reet van te hebben begrepen, wat het onderwerp ook is terwijl je toch denkt de waarheid in pacht te hebben.
Als ik je de volgende keer een halve gare klapmongool noem, dan doe ik dat om die combinatie van eigenschappen; laag/niet opgeleid, gebrek aan drang jezelf te ontwikkelen en over alles denken te weten hoe zaken elkaar zit en waar het aan schort, om die opeenstapeling van complete onkunde noem ik je een halve gare vmbo klapmongool.
Natuurlijk ben ik dan een beetje generaliserend bezig, ik kan me voorstellen dat andere vmbo dropouts dan ook enigszins aangesproken voelen maar hey, die moeten dan maar weten dat ik het niet heb over hen die wel proberen zichzelf te ontwikkelen maar vooral over die groep die de boel verpest voor de rest. Het schijnt zo te zijn dat jij zelf ook wel van een dergelijke benadering houdt als het gaat om de oorzaak van straatcriminaliteit bijvoorbeeld.
Jij houdt een kruistocht tegen de zogenaamde linkse kerk en moslims, ik hou toevallig een kruistocht tegen luidruchtige vmbo klapmongolen. Ik vermoed dat we elkaar nog veel gaan tegenkomen hier.
Maar nogmaals de vraag:
Aangenomen dat je nu weer een of ander tijdelijk baantje hebt kunnen krijgen, wat deed je al die maanden toen je werkloos bij moeders thuis zat te jammeren op het internet?
Heb je jezelf aangeboden vrijwilligerswerk te gaan doen in bijvoorbeeld de (ouderen)zorg of bij het lokale dierenasiel/ambulance? Je weet wel, daar waar ze je keihard nodig hebben, daar waar je idool vind dat er dingen verbeterd moeten worden.
haha, dat met die master was dan ook een grapje, of weet je niet wat sarcasme is?
Ik begrijp dat je die post al aangepast heb maar het ging mij vooral om die post van een paar dagen geleden waarin je beweerde "zelf ook hoog opgeleid" te zijn. Als je daar met sarcasme sprak moet ik toegeven dat ik niet in staat was deze merkwaardige vorm van sarcasme op te pikken.
Maar serieus, je bent een leugenaar en ik schaar je op basis van al je white trash tokkie gezwam dat je als extremistisch kan omschrijven ook onder de vmbo klapmongolen. Mijn excuses voor al die vmbo'ers die ik hier onterecht tegen de schenen schop maar dan moet die vmbo gemeenschap die rotte peren er maar op aan spreken, vind je ook niet. Verantwoordelijkheid nemen voor de daden van hun eigen groep, en zo.