Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Messcherpe analyse weer van de naar eigen zeggen hoog opgeleide jongeheer Cutler.
Klaaswitz, we hebben je liever thuis met een uitkering dan de baan die je nu hebt, dan zijn ze nog goedkoper uit met je.

Had Rotterdam niet één van de hoogste percentages PVV stemmers?

Landelijk gemiddelde was : 5,9%. Rotterdam : 8,5%.
Genoeg gemeenten waar het percentage PVV-stemmers een stuk hoger lag.
Alsof gehele politieke keuze afhankelijk is van het immigratiebeleid![]()
IMO dus wel. Dat is echt een typisch links/rechts discussiepunt. Als je dan voor de linkerzijde kiest dan zegt dat genoeg over de richting die je uitgaat.Dat een christelijke partij wel voor massa immigratie kan zijn maakt de partij nog niet tot een linkse partij natuurlijk.

).Ik zie trouwens niet in waarom rechtse mensen christelijk zouden moeten zijn, of conservatief, of voor het gezin? Ikzelf ben rechts, ben op genoeg punten niet conservatief, ben vrij liberaal, gezin kan me aan de reet roesten, religie...tja dat weet je zelf ook denk ik
Dus nee christelijke partijen.. gewoon partijen die denken dat de bijbel hun programma moet bepalen, wat dat met rechts te maken heeft? Ik zou het begot niet weten.
Dat hoeft dus helemaal niet.IMO dus wel. Dat is echt een typisch links/rechts discussiepunt. Als je dan voor de linkerzijde kiest dan zegt dat genoeg over de richting die je uitgaat.
Wat Klaaswitz dus al zei. In eht vroegere frankrijk zaten de conservatieven rechts en de progressieven links. Hier komt van oudsher de links/rechtse scheidslijn vandaan.Ik zie trouwens niet in waarom rechtse mensen christelijk zouden moeten zijn, of conservatief, of voor het gezin? Ikzelf ben rechts, ben op genoeg punten niet conservatief, ben vrij liberaal, gezin kan me aan de reet roesten, religie...tja dat weet je zelf ook denk ik![]()
Nee, dat hoeft idd niet. Maar zie hierboven.Dus nee christelijke partijen.. gewoon partijen die denken dat de bijbel hun programma moet bepalen, wat dat met rechts te maken heeft? Ik zou het begot niet weten.
Het is wellicht toeval dat liberale en christelijke links of rechts zijn. Het is zeker geen rode draad. In België zijn de liberalen eerder links, ook al zullen ze wel opkomen voor de zelfstandigen, maar de christen democraten zijn zowel links als rechts. Ze hebben twee gezichten ->hypocriet. Daarom worden ze ook 'tsjeven' genoemd (zoek maar op als je het woord niet kent want is Vlaams).
Nee dat betekend dus dat je 2 gezichten hebtDat hoeft dus helemaal niet.
Je kan ook voor massaimmigratie gaan, maar toch rechtse standpunten in je partijprogramma hebben. Dit betekent dan neti dat je gelijk links bent.

Klaaswitz Posts Per Dag: 3,78
Arnoldfan Posts Per Dag: 11,53
Terwijl ik die nou laten we zeggen 4 posts per dag schrijf zorg ik er voor dat de eerlijke belastingbetaler die in geldnood zit toch een manier weet te vinden om zijn belastingen te betalen of daar reductie op krijgt. Daarbij pak ik ook tot zover mogelijk is binnen de wet moedwillige wanbetalers aan omdat deze ervoor zorgen dat de trouwe belastingbetaler nog meer gaat betalen.
Wat doe jij voor nuttigs terwijl je 3x zoveel meer posts per dag dan ik hier schrijf Arnoldfan? Zit je nog steeds een beetje mee te parasiteren bij je moeder thuis, masturberend op het slaapkamertje waar je zo ongeveer bent opgegroeid terwijl je gemiddeld 12 debiele berichten op dbb schrijft per dag? Welke bijdrage lever jij aan de maatschappij? Ben je al een ouderen verzorgingshuis binnen gestapt om daar wat vrijwilligerswerk te doen met de zeeen aan vrije tijd die je hebt?
Ik begrijp je punt niet?Zou ook weer een verrassing zijn als jij eens een ander gelijk zou kunnen geven. Massa immigratie is sowieso altijd het meest linkse standpunt dat je kan innemen. Dat combineren met rechtse programmapunten is uiteraard zeer tegenstrijdig en dus kan je spreken van twee gezichten.
Zoals ik al een paar posts eerder zei: Het is net hoe je eht interpreteert.
Ik ben zelf een allochtoon, ik vind nederlanders open, en gastvrij! Ik heb het zelf niet met marokanen of, volk dat in de islam geloofd. En van die "moiboys" Die praten van: Ga je moeder peste, zemmel, kagba ofzo. Ik stem op geert wilders :') en ik ben zelf surinaams

Massa immigratie is sowieso altijd het meest linkse standpunt dat je kan innemen.