MuscleMeat

Nieuws Allochtonen mogen Nederlanders niet zo

Ik begrijp je punt niet?
Dus als je op 1 programmapunt je bij de linkse zijde schaaart meot je dat bij al je andere standpunten ook doen?
Lijkt me nogal onzinnig
Het gaat hier over extremen/typische links/rechts punten. Zie jij een Wilders al tegen immigratie en voor meer moskeeën pleiten? Of een Halsema voor massa immigratie en tegelijk tegen toelaten asielzoekers. Beetje serieus blijven aub.

Volgens mij is volledige bemoeienis van een centrale overheid als het gaat om de bescherming van de zwakkeren binnen je eigen bevolking en de verdeling van rijkdom, verkleinen of volledig wegnemen van de verschillen tussen rijk en arm de meest linkse standpunten dat je kan innemen..
Vind ik niet. Bemoeienis is meer communisme achtig. Bescherming van zwakkeren in eigen bevolking komt zelfs bij rechtse partijen vaak voor. Maar vreemden meer rechten geven is echt typisch links tegenwoordig. Eigenlijk is positieve discriminatie het meest linkse...

Maar goed lekker belangrijk dit.

Klaaswitz Posts Per Dag: 3,78
Arnoldfan Posts Per Dag: 11,53

:roflol:

Terwijl ik die nou laten we zeggen 4 posts per dag schrijf zorg ik er voor dat de eerlijke belastingbetaler die in geldnood zit toch een manier weet te vinden om zijn belastingen te betalen of daar reductie op krijgt. Daarbij pak ik ook tot zover mogelijk is binnen de wet moedwillige wanbetalers aan omdat deze ervoor zorgen dat de trouwe belastingbetaler nog meer gaat betalen.

Wat doe jij voor nuttigs terwijl je 3x zoveel meer posts per dag dan ik hier schrijf Arnoldfan? Zit je nog steeds een beetje mee te parasiteren bij je moeder thuis, masturberend op het slaapkamertje waar je zo ongeveer bent opgegroeid terwijl je gemiddeld 12 debiele berichten op dbb schrijft per dag? Welke bijdrage lever jij aan de maatschappij? Ben je al een ouderen verzorgingshuis binnen gestapt om daar wat vrijwilligerswerk te doen met de zeeen aan vrije tijd die je hebt?

Hahaha.

Het gaat hier over extremen/typische links/rechts punten. Zie jij een Wilders al tegen immigratie en voor meer moskeeën pleiten? Of een Halsema voor massa immigratie en tegelijk tegen toelaten asielzoekers. Beetje serieus blijven aub.

Nu niet persoonlijk worden.
Je hebt het weer alleen over immigratie en integratiebeleid.
Terwijl dat voor veel mensen nieteens de kern vormt voor links/rechts.

Ik ben hier een extreem linkse member en radicaal tegen de immigratie! Heeft totaal niets met echte linkse standpunten te maken.

hoe meer je toegeeft hoe harder ze klagen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben hier een extreem linkse member en radicaal tegen de immigratie! Heeft totaal niets met echte linkse standpunten te maken.

je noemt jezelf extreem links :roflol: kansloos hahaha we hebben een extremist op het forum.

laat me rade alleen maar "extreem-links" omdat je alle drugs wilt legaliseren?

je noemt jezelf extreem links :roflol: kansloos hahaha we hebben een extremist op het forum.

Omdat hij zo lekker lam op de bank kan luieren en van onze centen kan leven.

Hij noemt zichzelf een extremist, jij spreekt als een extremist.

Ik zie het verschil niet, behalve dat jij een groot gebrek aan zelfreflectie lijkt te hebben. Oh ja, en je bent ook een leugenaar.

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

:D
Is een anti-kaptalist niet automatisch een communist?

Dat lijkt me niet nee.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

luieren en van onze centen kan leven

Medieval Posts Per Dag: 3,61

ik ben er niet op ingegaan omdat het me verbaasde hoe ongelooflijk dom je kan zijn klaas, het aantal posts zegt niks over waar je die posts plaats.EN NU AAN JE WERK ...

ik ben er niet op ingegaan omdat het me verbaasde hoe ongelooflijk dom je kan zijn klaas, het aantal posts zegt niks over waar je die posts plaats.EN NU AAN JE WERK ...

Ik ben al een tijdje klaar met werken, maar om je er even aan te herinneren:

Terwijl ik die nou laten we zeggen 4 posts per dag schrijf zorg ik er voor dat de eerlijke belastingbetaler die in geldnood zit toch een manier weet te vinden om zijn belastingen te betalen of daar reductie op krijgt. Daarbij pak ik ook tot zover mogelijk is binnen de wet moedwillige wanbetalers aan omdat deze ervoor zorgen dat de trouwe belastingbetaler nog meer gaat betalen.

Wat doe jij voor nuttigs terwijl je 3x zoveel meer posts per dag dan ik hier schrijf Arnoldfan? Zit je nog steeds een beetje mee te parasiteren bij je moeder thuis, masturberend op het slaapkamertje waar je zo ongeveer bent opgegroeid terwijl je gemiddeld 12 debiele berichten op dbb schrijft per dag? Welke bijdrage lever jij aan de maatschappij? Ben je al een ouderen verzorgingshuis binnen gestapt om daar wat vrijwilligerswerk te doen met de zeeen aan vrije tijd die je hebt?

Het gaat je niks aan wat ik voor werk doe, wel kan ik je vertellen dat ik geen tijd heb om alleen al aan een forum te denken op me werk, jij zit elke dag te posten op je werk :roflol: wat moet die baan dan voorstellen :roflol: en dan maar mensen met een lagere opleiding belachelijk maken, je bent helemaal niks bijzonders klaas. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Oh ja, en je bent ook een leugenaar

haha, dat met die master was dan ook een grapje, of weet je niet wat sarcasme is?

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Medieval Posts Per Dag: 3,61

en je punt is? hij kan die posts toch buiten werktijd maken? alsof dat iets te maken heeft met wel of niet werkeloos zijn :roflol: al heb je 0,1 post per dag, je kan nog een werkeloze hippie zijn.

Terug
Naar boven