- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Gewoon alle 5 vermoorden en hun familie ook killen ruimt mooi op.
Ik dacht dat ik gek was. Maar jij bent even gek als mij

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik dacht dat ik gek was. Maar jij bent even gek als mij![]()

Waar maken jullie je druk om.... het is een incident, de daders waren toevallig marrokaan ze konden evengoed hollander zijn geweest. Altijd dat gezeik op de multiculturele samenleving, je word er soms niet goed van.
Waar maken jullie je druk om.... het is een incident, de daders waren toevallig marrokaan ze konden evengoed hollander zijn geweest. Altijd dat gezeik op de multiculturele samenleving, je word er soms niet goed van.

Toevallig..Waar maken jullie je druk om.... het is een incident, de daders waren toevallig marrokaan ze konden evengoed hollander zijn geweest. Altijd dat gezeik op de multiculturele samenleving, je word er soms niet goed van.
Toevallig zijn bij alle incidenten marrokanen betrokken....Waar maken jullie je druk om.... het is een incident, de daders waren toevallig marrokaan ze konden evengoed hollander zijn geweest. Altijd dat gezeik op de multiculturele samenleving, je word er soms niet goed van.

lol nee een zwangere vrouw in elkaar trappen heeft totaal niks met problemen van het kind te maken. Knap staaltje medisch inzicht hier. Idiots![]()