AndroidHealthClinic

Shocking Marokkanen mishandelen zwangere vrouw, baby sterft. Noemen haar negerhoer. Arabische lente komt naar

En er komt ook gewoon geen eind aan..

Trieste bedoeling. Dat mensen elkaar dat aan doen.

Gewoon in een lekke onderzeeboot gooien..

Waar maken jullie je druk om.... het is een incident, de daders waren toevallig marrokaan ze konden evengoed hollander zijn geweest. Altijd dat gezeik op de multiculturele samenleving, je word er soms niet goed van.

Gewoon alle 5 vermoorden en hun familie ook killen ruimt mooi op.

Wat een mongole uitspraak

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 14:26 ----------

Waar maken jullie je druk om.... het is een incident, de daders waren toevallig marrokaan ze konden evengoed hollander zijn geweest. Altijd dat gezeik op de multiculturele samenleving, je word er soms niet goed van.

Lol? dat neemt hun daad toch niet weg? maakt mij geen fl**ker uit wie het doet. Dit is overigens wel een probleem dat ontstaan is vanuit een cultuur.

het toeval treft ons laatste tijd wel vaak of niet ?

Daarom hoop ik ook dat ze toevallig gruwelijk te grazen worden genomen. :)

:roflol:

dit geloof je zelf toch niet

Ze zijn opgepakt.
Dat is al heel wat.......en wat zou er nu mee gebeuren? O, wacht even, niets waarschijnlijk.
Wanneer gaat dit kloteland eens wat minder tolerant worden en dit soort gasten gewoon eens keihard aanpakken. Stelletje randdebielen, donder op hier!!!

(zo, dat lucht op. En dan nu weer terug naar volwassen en verantwoord gedrag: )

Ze hebben het vast heel slecht gehad vroeger en zijn gediscrimineerd vanwege hun afkomst. Ik kan me goed voorstellen dat je dan, als je een zuster van je eigen cultuur zie lopen met zo'n nare n*ger, een beetje doordraait. Ik zeg "vrijspraak" en wel onmiddellijk. Het wordt ze aangedaan, ze kunnen er zelf echt niets aan doen.

Toevallig zijn bij alle incidenten marrokanen betrokken....

Heel toevallig... :rolleyes:

Iedereen er serieus op ingaan. :roflol:

Het kind werd een week na het ongeval te vroeg geboren? En de link met de Marokkanen is? Dat kun je nooit met 100% zekerheid vaststellen. Als het kind normaal geboren was. Was dit geen nieuws. Ook al spreek ik het niet goed wat er is gebeurd.

lol nee een zwangere vrouw in elkaar trappen heeft totaal niks met problemen van het kind te maken. Knap staaltje medisch inzicht hier. Idiots :roflol:

Trauma wat het kind heeft opgelopen kan net zo goed wat later effect hebben gehad op de zwangerschap.

Aan het hele verhaal zit één voordeel, Een marrokaan is dus niet geboren en dat is dus toch 1 minder jongens.. al hoewel het geen volbloed was en dus nog wel een kans had in de maatschapij..

Sorry voor de generalisatie maar zo zie ik het tegenwoordig..
Turke allemaal geen probleme mee, maar die Noord-afrikanen..

Terug
Naar boven