AndroidHealthClinic

Shocking Marokkanen mishandelen zwangere vrouw, baby sterft. Noemen haar negerhoer. Arabische lente komt naar

Het niveau van dit topic is weer van een hoogstaand niveau zo te zien. Als de helft nou eens daadwerkelijk zou nadenken voordat ze iets posten, misschien dat dit topic dan minder om te janken is.

No offence maar 90% van de gevallen als het niet meer is, heeft altijd te maken met Marokkanen. Ze zijn gewoon agressiever dan "echte" belgen/nederlanders. En het is een klassiek voorbeeld maar als ik hier in belgie op straat loop en ik kijk naar een belg dan knikt hij/zij of lacht of zegt vriendelijk hallo. Moet je zelfs niet riskeren met Marokkanen, ze begin zich dan helemaal druk te maken.

Als de politie ergens tussen komt dan krijg je altijd hetzelfde te horen, dat we racistisch zijn.

Onlangs nog iets voor gehad, was op zich niet super erg ofzo. Ik zat in de auto en twee marokkanen op een scooter komen voorbij en kloppen op elke auto die ze voorbij reden op het dak. Niet hard maar gewoon lichte klop. Voor hen is dit gewoon normaal gedrag. En als de politie voor zoiets ingrijpt dan zijn al de marokkanen kwaad. Tis gewoon een verschil in gedrag en ik vind dat ze zich moeten aanpassen aan het gedrag van het land waarin ze wonen en niet hun gewoontes vanuit marokko naar hier brengen.

Of kleine dingen zoals snoep of iets dergelijks stelen, ze denken het is maar iets klein, die winkel kan het wel missen. Tis gewoon verkeerd gedrag en om heel eerlijk te zijn, zijn ze niet echt toevoeging aan onze cultuur/maatschappij.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hehe 5 people are trolled :D

Ik snap nooit waarom ik dit soort mensen zo weinig tegen kom. Bijna alle Marokkanen de ik zelf ken zijn goede vaak rustige jongens vooral als ze iets ouder worden. Al dat ge generaliseer wordt ik veel misselijker van dan dit soort incidenten aangezien het juist het generaliseren is wat de kloof tussen autochtoon en allochtoon verbreed.

Ik snap nooit waarom ik dit soort mensen zo weinig tegen kom. Bijna alle Marokkanen de ik zelf ken zijn goede vaak rustige jongens vooral als ze iets ouder worden. Al dat ge generaliseer wordt ik veel misselijker van dan dit soort incidenten aangezien het juist het generaliseren is wat de kloof tussen autochtoon en allochtoon verbreed.

Al de mensen die generaliseren waaronder ikzelf, zijn mensen die nog nooit een goede ervaring hebben gehad met marokkanen. Spijtig genoeg want ben er zeker van dat er goeie tussen zitten, maar ben ze nog niet tegen gekomen.

Hoe zit het met immigratie tegenwoordig, Wilders heeft zeker weinig/niks bereikt :o

Al de mensen die generaliseren waaronder ikzelf, zijn mensen die nog nooit een goede ervaring hebben gehad met marokkanen. Spijtig genoeg want ben er zeker van dat er goeie tussen zitten, maar ben ze nog niet tegen gekomen.

Dat is inderdaad spijtig want het zijn meestal zeer fatsoenlijke extreem gastvrije mensen.

Pas op dat je niet te veel kont kust man.

Geen snelle conclusies trekken boys. Die jongens zijn hier geboren en veelal op straat opgegroeid. Ik Marokko doen ze deze dingen echt niet hoor. Deze jongeren zitten tussen wal en schip.

Hierbij betuig ik mijn medelijden aan de slachtoffers van de vechtpartij. Verder een fikse behandeling en straf van deze boys is uiteraard op z'n plaats.

Verder blijft dit een Nederlands algemeen probleem van zinloos geweld. Denk nog eens terug aan Nieuw Vennep.Daar gaan we toch ook niet zeggen dat Hollandse jongeren vuurwapengevaarlijk zijn?

Dus jij vindt de reacties in dit topic erger dan geweld?

20030647.jpg

Die pics met troll en not srs zouden ook eens moeten stoppen op dit forum. Het is eens leuk in een grappig topic ofzo, maar doe het niet in elk topic, is gewoon belachelijk.

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 15:45 ----------

Dat is inderdaad spijtig want het zijn meestal zeer fatsoenlijke extreem gastvrije mensen.

Ik weet dat turken heel gastvrij kunnen zijn maar marokkanen?? Dat moet ik nog tegen komen denk ik. Maar ben hen is het ook zo als ze een week niets stellen, niemand slaan, of niemand hebben vermoord dan willen ze dat je ze gaat belonen anders zijn ze weer niet tevreden. Vind het maar een apart ras.

Polarisatie leidt tot segregatie van de samenleving, vaak echter is het niet de autochtone bevolking die polariseert maar de allochtone bevolkingsgroep die zich vervreemd door clustervorming van wonen wat leidt tot slechte integratie waardoor radicale gewoontes blijven hangen van een verouderde cultuur die niet voldoet aan de hedendaagse standaarden van de Nederlandse samenleving.

Zoals eerwraak...

In de buurt waarin ik woon wonen er genoeg Marokkanen. Echter is er in de hele buurt maar één Marokkaan die aan het HBO studeert. Deze jongen laat zich ook niks zeggen en heeft natuurlijk ook zijn eer(zoals zoveel Marokkanen), maar hij wilt tenminste wel iets van zijn leven maken.
Alle anderen hebben geen opleiding, geen werk, maar rijden tegelijkertijd wel in een dikke bak. Iedereen weet ervan dat deze jongens in drugs handelen maar blijkbaar is ook zelfs de politie te soft om zelfs zulke jongens te pakken.

Dus ja, ook ik heb mijn vooroordelen. Maar het is dan wel jammer voor die ene jongen dat hij ook zo wordt aangekeken. Maargoed dat is nou jezelf onderscheiden van de rest.

Of de daders nu allochtoon of autochtoon zijn boeit me niet zo. Alhoewel ik er (helaas?) tegenwoordig wel vanuit ga dat het weer van dat specifieke volk is.

Wat veel erger is dat er mensen zijn die het geweld goedpraten onder het mom dat de vrouw in kwestie een verrader is. Daar bevindt zich de kern van het probleem; een gebrek aan normen en waarden en een botsing tussen culturen!!

Dat je geen opvoeding hebt gehad en moeite hebt om verbaal een conflict op te lossen, dat kan. Gebeurt in alle lagen van de bevolking. Dat je in contact komt met de verkeerde mensen en daardoor kiest voor een crimineel bestaan, dat kan ook. Maar dat het je ontbreekt aan respect voor ONZE westerse samenleving en bepaalde mensen als minderwaardig beschouwd en geweld moet gebruiken om je "onvrede" te uiten dat moeten wij als Nederland niet accepteren! Maar zolang iedereen hier een tweede, derde, vierde, vijfde kans krijgt......

Dit lijkt me wel een opportuniteit voor de rechter om een voorbeeld te stellen. Maar dat zal er wel weer niet inzitten.

Gaan trouwens nu de antiracisme-organisaties ook reageren?

Sharia fore belguim zal hier wel een uitstekend antwoord kunnen op geven ..

Terug
Naar boven