No offence maar 90% van de gevallen als het niet meer is, heeft altijd te maken met Marokkanen. Ze zijn gewoon agressiever dan "echte" belgen/nederlanders. En het is een klassiek voorbeeld maar als ik hier in belgie op straat loop en ik kijk naar een belg dan knikt hij/zij of lacht of zegt vriendelijk hallo. Moet je zelfs niet riskeren met Marokkanen, ze begin zich dan helemaal druk te maken.
Als de politie ergens tussen komt dan krijg je altijd hetzelfde te horen, dat we racistisch zijn.
Onlangs nog iets voor gehad, was op zich niet super erg ofzo. Ik zat in de auto en twee marokkanen op een scooter komen voorbij en kloppen op elke auto die ze voorbij reden op het dak. Niet hard maar gewoon lichte klop. Voor hen is dit gewoon normaal gedrag. En als de politie voor zoiets ingrijpt dan zijn al de marokkanen kwaad. Tis gewoon een verschil in gedrag en ik vind dat ze zich moeten aanpassen aan het gedrag van het land waarin ze wonen en niet hun gewoontes vanuit marokko naar hier brengen.
Of kleine dingen zoals snoep of iets dergelijks stelen, ze denken het is maar iets klein, die winkel kan het wel missen. Tis gewoon verkeerd gedrag en om heel eerlijk te zijn, zijn ze niet echt toevoeging aan onze cultuur/maatschappij.