Fitness Seller

Shocking Marokkanen mishandelen zwangere vrouw, baby sterft. Noemen haar negerhoer. Arabische lente komt naar

Over korte lontjes gesproken..

Zelf beginnen met gallen, als je dan reactie krijgt nog even lekker er op timmeren ook. :mad: Een zwangere vrouw slaan? :mad: :fire: :splat:

Inderdaad, waar is die losse baksteen als je het nodig hebt?

Ik vind het overigens not done om ter discussie te stellen of de vroeg geboorte wel of niet door die aanval is veroorzaakt.
De stress die kan ontstaan door zo een gebeurtenis, de klappen, hogere bloeddruk door de ellende: kan lange nawerking hebben. Deze mate van stress kan je zwanger echt niet er bij hebben.

Links om of rechtsom is het gewoon een hele laffe daad die mijn inziens heel erg zwaar bestraft mag gaan worden.

Ik ben totaal niet racistisch opgevoed. Mij is geleerd dat discriminatie slecht is.

Dit gedrag verbaast me niets, het gebeurt vaker maar haalt het nieuws niet eens.

Ik ben beroofd door Marokkanen, nooit door blanken. Van petje-trekken tot messen en knuppels aan toe. ik heb het meerdere keren ondervonden.

Ik ben bespuugd door Marokkanen, nooit door blanken. Het had beter geweest als dit intolerante volk NOOIT in NL geïmporteerd was.

Mijn eens mooie Amsterdam-West is niet meer om aan te zien. Het is triest.

En wat zal het vonnis zijn? Een paar daagjes prikken of graffiti van de muren halen. Klote softe straffen ook die ze hier geven.

Tenzij ze kunnen bewijzen dat de baby ten gevolge van de mishandeling is overleden, wat denk ik moeilijk zal zijn.

Alle 5 verzuipen als die baby ook echt dood is.

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 17:28 ----------

En ookal is die baby niet dood dan nog doen ;-)

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 17:29 ----------

aan het hele verhaal zit één voordeel, een marrokaan is dus niet geboren en dat is dus toch 1 minder jongens.. Al hoewel het geen volbloed was en dus nog wel een kans had in de maatschapij..

Sorry voor de generalisatie maar zo zie ik het tegenwoordig..
Turke allemaal geen probleme mee, maar die noord-afrikanen..
+1!:d

No offence maar 90% van de gevallen als het niet meer is, heeft altijd te maken met Marokkanen. Ze zijn gewoon agressiever dan "echte" belgen/nederlanders. En het is een klassiek voorbeeld maar als ik hier in belgie op straat loop en ik kijk naar een belg dan knikt hij/zij of lacht of zegt vriendelijk hallo. Moet je zelfs niet riskeren met Marokkanen, ze begin zich dan helemaal druk te maken.

Als de politie ergens tussen komt dan krijg je altijd hetzelfde te horen, dat we racistisch zijn.

Onlangs nog iets voor gehad, was op zich niet super erg ofzo. Ik zat in de auto en twee marokkanen op een scooter komen voorbij en kloppen op elke auto die ze voorbij reden op het dak. Niet hard maar gewoon lichte klop. Voor hen is dit gewoon normaal gedrag. En als de politie voor zoiets ingrijpt dan zijn al de marokkanen kwaad. Tis gewoon een verschil in gedrag en ik vind dat ze zich moeten aanpassen aan het gedrag van het land waarin ze wonen en niet hun gewoontes vanuit marokko naar hier brengen.

Of kleine dingen zoals snoep of iets dergelijks stelen, ze denken het is maar iets klein, die winkel kan het wel missen. Tis gewoon verkeerd gedrag en om heel eerlijk te zijn, zijn ze niet echt toevoeging aan onze cultuur/maatschappij.

Dit soort Marokkanen zijn meestal hier geboren hoor, ze nemen helemaal niks mee vanuit Maroc.

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 17:38 ----------

In de buurt waarin ik woon wonen er genoeg Marokkanen. Echter is er in de hele buurt maar één Marokkaan die aan het HBO studeert. Deze jongen laat zich ook niks zeggen en heeft natuurlijk ook zijn eer(zoals zoveel Marokkanen), maar hij wilt tenminste wel iets van zijn leven maken.
Alle anderen hebben geen opleiding, geen werk, maar rijden tegelijkertijd wel in een dikke bak. Iedereen weet ervan dat deze jongens in drugs handelen maar blijkbaar is ook zelfs de politie te soft om zelfs zulke jongens te pakken.

Dus ja, ook ik heb mijn vooroordelen. Maar het is dan wel jammer voor die ene jongen dat hij ook zo wordt aangekeken. Maargoed dat is nou jezelf onderscheiden van de rest.

Laat die arme jongens toch eerlijk hun drugs verkopen dit geeft toch helemaal niks?

Het waren iig geen moslims voor de verandering, dat scheelt.

Dit soort Marokkanen zijn meestal hier geboren hoor, ze nemen helemaal niks mee vanuit Maroc.

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 17:38 ----------

Laat die arme jongens toch eerlijk hun drugs verkopen dit geeft toch helemaal niks?

Misschien snappen ze sarcasme niet dus dan zijn dit soort uitspraken gevaarlijk :p

1. marokkanen zijn strict genomen ook n*gers
2. Kind is 9 dagen na de mishandeling geboren, hoe kan je dit enigszins met bewijzen linken aan de mishandeling.
Goed punt (punt 2)

doet verder niets af aan de mishandeling en het hele verhaal.

Hoeveel aanleidingen heeft de politiek nodig om de bezem te pakken en Nederland en Europa schoon te vegen?

Hoeveel aanleidingen heeft de politiek nodig om de bezem te pakken en Nederland en Europa schoon te vegen?
wat wou je doen dan? marokanen zijn 2/5 van nederland, ik zie hier niks dan allemaal marokanen in mijn wijk ( no racist) en allemaal hetzelfde omdat niemand ze wat leert en ze zitten heel de dag buiten

Neen, ik ben geen racist. Ik heb niets tegen vreemdelingen, zolang ze zich maar integreren en ze geen vijftien kinderen maken en ze niet profiteren van onze sociale zekerheid en ze geen schapen slachten en ze geen moskeeën bouwen en ze …’ nouja, gewoon het land uit als jij je niet kan aanpassen/gedragen..

Er valt niets aan te doen zonder daarvoor zelf de bak in te draaien. Dat is het dubbele aan het systeem. De autochtone burger die zijn eigen volk probeert te weerhouden van de agressieve allochtoon, kan dit enkel doen op een non-verbale manier. De onjuist geïntegreerde allochtoon is het type volk dat niet luistert, maar zou moeten voelen, door middel van veel zwaardere straffen en een veel strenger integratiebeleid.

Neemt niet weg dat ik een aantal zeer goede allochtone vrienden heb leren kennen op de Uni, maar ook zij weten dondersgoed op welke wijze ik denk over de personen die de naam van hun volk ten schande maken. Bovendien denken zij er hetzelfde over.

Er valt niets aan te doen zonder daarvoor zelf de bak in te draaien. Dat is het dubbele aan het systeem. De autochtone burger die zijn eigen volk probeert te weerhouden van de agressieve allochtoon, kan dit enkel doen op een non-verbale manier. De onjuist geïntegreerde allochtoon is het type volk dat niet luistert, maar zou moeten voelen, door middel van veel zwaardere straffen en een veel strenger integratiebeleid.

Neemt niet weg dat ik een aantal zeer goede allochtone vrienden heb leren kennen op de Uni, maar ook zij weten dondersgoed op welke wijze ik denk over de personen die de naam van hun volk ten schande maken. Bovendien denken zij er hetzelfde over.

tja wat doe je er aan, je kan ze harder aanpakken en straffen. maar het ligt toch echt aan opvoeding en de aandacht van hun ouders, daar begint het ellende meestal.
meeste weten niet eens wat er om gaat in die schoffies, of waar ze op school zitten, laat staan wat ze doen op straat de hele dag.. best kansloos

Bij een zware overtreding van de wet (misdrijf) minstens 15 jaar de cel in zonder kans op vervroegde vrijlating, of het land uit, indien de persoon in kwestie familie in het buitenland (buiten de EU) heeft wonen. Bovendien geldt een levenslang verbod voor de persoon en zijn/haar familie ooit voet te zetten binnen Nederland.

Wat een onzin; dan ga je dus een wet integreren die enkel bepaalde bevolkingsgroepen aanspreekt. Dat is ten eerste onmogelijk omdat het discriminatie is, ten tweede zul je een enorme spanning creëren tussen de autochtonen en de allochtonen wat ook weer de nodige incidenten met zich mee zal brengen.

De (minstens) 15-jarige gevangenisstraf na het begaan van een zwaar misdrijf moet uiteraard gezien worden als een straf voor zowel autochtonen als allochtonen.

Wat een onzin; dan ga je dus een wet integreren die enkel bepaalde bevolkingsgroepen aanspreekt. Dat is ten eerste onmogelijk omdat het discriminatie is, ten tweede zul je een enorme spanning creëren tussen de autochtonen en de allochtonen wat ook weer de nodige incidenten met zich mee zal brengen.

Die spanning is er dus allang.

Nóg meer spanning is waarschijnlijk en helaas hetgeen dat nodig is om de politiek drastische maatregelen te laten nemen.

Terug
Naar boven