- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb ook ff een pic geupload, weliswaar scheef en een rotkop erbij, maar tochI wanna join
http://i4.tinypic.com/6x6shug.jpg

Ik vind dat je erbij mag Choker.(Coole sterren trouwens!)

heb ook ff een pic geupload, weliswaar scheef en een rotkop erbij, maar tochI wanna join
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben toch wel benieuwd hoe ze eruit komen bij een most muscular![]()

Haha, nou, ik ga binnenkort ff een nieuw fotootje trekkenMM wel te verstaan
![]()

we zijn het als squad waarschijnlijk wel eens, maar goed we moeten toch wel een standaard aanhouden
Eind december moet iedereen in de groep een goede MM foto hebben, komen dan in 1 topic.

we zijn het als squad waarschijnlijk wel eens, maar goed we moeten toch wel een standaard aanhouden
Eind december moet iedereen in de groep een goede MM foto hebben, komen dan in 1 topic.

Goed plan. Wellicht kun je dan in de 1e post gelijk de criteria ofzo vermelden??

ff een vraagje over die MM:
Als ik een front double biceps doe en dan draai ik mijn bovenarm in mijn schouder zodat mijn vuisten op schouderhoogte komen en elleboog ongeveer gelijk blijft, alleen een klein beetje achteruit gaat. Dan springen mijn traps er mooi uit.
Als ik een MM doe, gaat een deel van die hoogte verloren.
Ligt dat nu aan mij, of heb ik dus een betere pose gevonden dan de MM om de traps te showen![]()

mashallah heeft gewoon syntohl gespoten maar zegt ut tege niemand![]()