Fitness Seller

Masallah's "Traps for the win!" Video

Ik vind dat je erbij mag Choker. :P (Coole sterren trouwens!)

Lijkt mij traps squad waardig maar een mm zou m.i. de doorslag moeten geven :p

Final decison ligt bij masallah natuurlijk..

Haha, nou, ik ga binnenkort ff een nieuw fotootje trekken:D MM wel te verstaan;)

• Topic Starter Topic Starter
Haha, nou, ik ga binnenkort ff een nieuw fotootje trekken:D MM wel te verstaan;)

:thumbs: we zijn het als squad waarschijnlijk wel eens, maar goed we moeten toch wel een standaard aanhouden ;)
Eind december moet iedereen in de groep een goede MM foto hebben, komen dan in 1 topic.

:thumbs: we zijn het als squad waarschijnlijk wel eens, maar goed we moeten toch wel een standaard aanhouden ;)
Eind december moet iedereen in de groep een goede MM foto hebben, komen dan in 1 topic.

Goed plan. Wellicht kun je dan in de 1e post gelijk de criteria ofzo vermelden??

ff een vraagje over die MM:

Als ik een front double biceps doe en dan draai ik mijn bovenarm in mijn schouder zodat mijn vuisten op schouderhoogte komen en elleboog ongeveer gelijk blijft, alleen een klein beetje achteruit gaat. Dan springen mijn traps er mooi uit.
Als ik een MM doe, gaat een deel van die hoogte verloren.
Ligt dat nu aan mij, of heb ik dus een betere pose gevonden dan de MM om de traps te showen :D

• Topic Starter Topic Starter
Goed plan. Wellicht kun je dan in de 1e post gelijk de criteria ofzo vermelden??

Daar ging het eigenlijk in dit topic niet over, maar goed we kunnen wel hier naar verwijzen,
neem aan dat de personen die bij de squad willen dit topic wel doorgelezen hebben ;)

ff een vraagje over die MM:

Als ik een front double biceps doe en dan draai ik mijn bovenarm in mijn schouder zodat mijn vuisten op schouderhoogte komen en elleboog ongeveer gelijk blijft, alleen een klein beetje achteruit gaat. Dan springen mijn traps er mooi uit.
Als ik een MM doe, gaat een deel van die hoogte verloren.
Ligt dat nu aan mij, of heb ik dus een betere pose gevonden dan de MM om de traps te showen :D

Ik heb een idee van hoe je het bedoeld maar weet het niet zeker,
ik zou zeggen maak en shot en post hem maar we zullen dan wel oordelen ;)

Hoe krijg je zo een traps? niet normaal!!!

Terug
Naar boven