Fitness Seller

Mass FX & Hyperdrol X2

heb mijn stack ook besteld :D

ik ben nu in dag vier maar tot nu toe nog niks van gemerkt...nog te vroeg zeker ???

Ik dacht dat het weer een verkopers praatje was. Maar het schijnt dus best goed te werken??

• Topic Starter Topic Starter
aan het eind van volgende week heb ik al mn training nog een keer gehad dan weten we hoe het met het behouden van kracht zit. Ik heb me vanochtend gewogen. 81,4 Kg:lifter:. dat betekent dus 4,4 kilo erbij in 4 weken.
afmetingen: (alles tussen hakjes zijn de vorige getallen)
Schouderomtrek:123cm (120cm) +3cm
Borst: 100cm (98cm) +2cm
Linker arm: 38cm (37cm) +1cm
Linker onderarm: 28cm (28cm) =0cm
Middel: 75 cm (77cm) -2
Linker dij: 59cm (57cm) +2cm
Linker kuit: 37cm (37cm) =0cm
Vet% word maandag op de sportschool gemeten.

ik ben hier egt blij mee, dit is VER boven mijn verwachtingen. ik zou deze stack zeker nog een keer willen gebruiken maar dan met de nieuwe MassFX en dan zeker langer dan 4 weken want de laatste 2 weken waren heerlijk. PR na PR en zelfs tijdens rust waren mn aders goed te zien en oog ik vol. De enige echte bijwerking die ik heb gehad is acne. dit was in de 2e week op zn ergst en werd daarna wat minder. misschien dat ik nog moest wennen eraan en dat het de volgende keer niet komt. maar ik laat nog zeker 10 weken ertussen. ik train nog 4 weken op deze manier door en dan ga ik beginnen te cutten. Iedereen bedankt voor het volgen van mn log en voor alle steun en complimentjes. ik hou jullie nog op de hoogte hoe het met kracht zit

netjes bro'! :thumbs:

Neem je nu een suplementenstop of heb je weer iets lekkers in gedachten?

mooie resultaten voor een maandje.. ben benieuwd wat blijft zitten!
ik ben aan m'n tweede potje HD begonnen, ik ga nog ff door.

mooie resultaten kerel!

maar wil je voor mij nog ff een samenvatting van je voeding maken?
dus
begingewicht en beginbf
eindgewicht en eindbf
en dan wat je tijdens die 4 weken gegeten hebt

wat is het beste.
1 hyper 1 mass in de ochten
2 hyper en 2 mass voor de training?
1 hyper 1 mass en 1 retain voor het slapen??

Of gelijkmatig over de dag verdelen wat is het beste wie weet dat?

Ik kan dat niet echt duidelijk zien.

wel de hoeveelheden maar niet de momenten op de dag!!

en nog iets, wat zijn eigenlijk de ingredîënten van die supps?
Natuurlijke test-boosters zoals vb Zn en Tribulus of iets dergelijk of zijn het pro-hormonen. Stack klinkt veelbelovend, maar ik heb iets tegen prohormonen, vind dat je dan beter voor AAS kan gaan. Maar ik wil voorlopig alleszins nog naturel blijven.

wat is het beste.
1 hyper 1 mass in de ochten
2 hyper en 2 mass voor de training?
1 hyper 1 mass en 1 retain voor het slapen??

Of gelijkmatig over de dag verdelen wat is het beste wie weet dat?

Ik kan dat niet echt duidelijk zien.

wel de hoeveelheden maar niet de momenten op de dag!!

nee je kan liever
1 HX2 en 1 MFX in de ochtend
1 HX2 en 2 MFX voor de training
2 HX2 en 1 MFX voor het slapen gaan.

mooie resultaten kerel!

maar wil je voor mij nog ff een samenvatting van je voeding maken?
dus
begingewicht en beginbf
eindgewicht en eindbf
en dan wat je tijdens die 4 weken gegeten hebt

wat ik tijdens die 4 weken heb gegeten staat in de eerste post.
begin gewicht: 77,0
eind gewicht: 81,4
beginBF: 15,4
EindBF: komt maandag ;)

en nog iets, wat zijn eigenlijk de ingredîënten van die supplementen?
Natuurlijke test-boosters zoals vb Zn en Tribulus of iets dergelijk of zijn het pro-hormonen. Stack klinkt veelbelovend, maar ik heb iets tegen prohormonen, vind dat je dan beter voor AAS kan gaan. Maar ik wil voorlopig alleszins nog naturel blijven.

dit valt ook nog steeds onder natuurlijke testboosters. het zijn plantsteroïden. en als het prohormonen waren zou je het niet in nederland kunnen kopen.(legaal dan)

en nog iets, wat zijn eigenlijk de ingredîënten van die supplementen?

AX stack zijn geen PH's

dit valt ook nog steeds onder natuurlijke testboosters. het zijn plantsteroïden. en als het prohormonen waren zou je het niet in nederland kunnen kopen.(legaal dan)

ok, bedankt jongens, denk dat ik een stackje ga bestellen en mee beginnen als het wat warmer wordt, april-mei of zo. Eerst nog wat gewoon opbouwen als mijn blessure hersteld is en dan knallen :D

wat ik tijdens die 4 weken heb gegeten staat in de eerste post.

ok, dus 4 weken hetzelfde en strikt aan het voedingsschema gehouden.

ok, bedankt jongens, denk dat ik een stackje ga bestellen en mee beginnen als het wat warmer wordt, april-mei of zo. Eerst nog wat gewoon opbouwen als mijn blessure hersteld is en dan knallen :D

ik heb goed nieuws en slecht nieuws:(.
Het goede nieuws eerst, ik heb vandaag mn vet% laten meten. 14 % dat betekent dat ik dus terwijl ik 4,4 kilo ben aangekomen 1,4% ben gezakt in 4 weken :D. nadat gehoord te hebben kon ik niet wachten om verder te trainen. nu het slechte nieuws :mad:. ik begon met de deadlift voor me rug en deed nog steeds dezelfde gewichten als toen ik met de stack bezig was (ook goed nieuws :p) maar daarna begon ik aan Halter roeien en in mn 2e set knapte er iets van binnen in mn schouder :eek:. het was een stekerige pijn en het werd ineens HEEL heet van binnen. ik kon niks meer erna en heb het maar voor gezien gehouden. ik denk dat ik dus de volgende paar weken eff met lichtere gewichten en meer op techniek ga trainen tot ik er geen last meer van heb:(

brr.. ik hoop dat het geen aanhechting is..
maar dat zal je de volgende ochtend wel merken.
als het serieus is zal het een mitella worden!

sterkte!

Terug
Naar boven