Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. dat betekent dus 4,4 kilo erbij in 4 weken. 
netjes bro'!
Neem je nu een suplementenstop of heb je weer iets lekkers in gedachten?
wat is het beste.
1 hyper 1 mass in de ochten
2 hyper en 2 mass voor de training?
1 hyper 1 mass en 1 retain voor het slapen??
Of gelijkmatig over de dag verdelen wat is het beste wie weet dat?
Ik kan dat niet echt duidelijk zien.
wel de hoeveelheden maar niet de momenten op de dag!!
mooie resultaten kerel!
maar wil je voor mij nog ff een samenvatting van je voeding maken?
dus
begingewicht en beginbf
eindgewicht en eindbf
en dan wat je tijdens die 4 weken gegeten hebt

en nog iets, wat zijn eigenlijk de ingredîënten van die supplementen?
Natuurlijke test-boosters zoals vb Zn en Tribulus of iets dergelijk of zijn het pro-hormonen. Stack klinkt veelbelovend, maar ik heb iets tegen prohormonen, vind dat je dan beter voor AAS kan gaan. Maar ik wil voorlopig alleszins nog naturel blijven.
en nog iets, wat zijn eigenlijk de ingredîënten van die supplementen?
Natuurlijke test-boosters zoals vb Zn en Tribulus of iets dergelijk of zijn het pro-hormonen. Stack klinkt veelbelovend, maar ik heb iets tegen prohormonen, vind dat je dan beter voor AAS kan gaan. Maar ik wil voorlopig alleszins nog naturel blijven.
dit valt ook nog steeds onder natuurlijke testboosters. het zijn plantsteroïden. en als het prohormonen waren zou je het niet in nederland kunnen kopen.(legaal dan)

wat ik tijdens die 4 weken heb gegeten staat in de eerste post.
dit valt ook nog steeds onder natuurlijke testboosters. het zijn plantsteroïden. en als het prohormonen waren zou je het niet in nederland kunnen kopen.(legaal dan)

.
. nadat gehoord te hebben kon ik niet wachten om verder te trainen. nu het slechte nieuws
. ik begon met de deadlift voor me rug en deed nog steeds dezelfde gewichten als toen ik met de stack bezig was (ook goed nieuws
) maar daarna begon ik aan Halter roeien en in mn 2e set knapte er iets van binnen in mn schouder
. het was een stekerige pijn en het werd ineens HEEL heet van binnen. ik kon niks meer erna en heb het maar voor gezien gehouden. ik denk dat ik dus de volgende paar weken eff met lichtere gewichten en meer op techniek ga trainen tot ik er geen last meer van heb