XXL Nutrition

Mass FX & Hyperdrol X2

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer een heerlijke Rug/bicep training achter de rug:
Pull ups lichaamsgewicht
10 x BW
9 x BW
8 x BW
Liggendroeienop een schuine bank
12 x 50
10 x 55
8 x 60
Latpulldown Machine
12 x 60
10 x 70
8 x 80
Breed Kabelroeien
12 x 60
10 x 65
8 x 70
Halter Shrugs
10 x 100
9 x 100
8 x 100
Barbell Curl
15 x 20
12 x 25
10 x 30
8 x 35
Preachercurl machine
8 x 30
10 x 27
12 x 25
15 x 20 <---- Pomp was hier te hevig
Preachercurl met dumbbell
10 x 14
12 x 12
15 x 10
Omgekeerde Wristcurl
3 sets van 10 x 15

Hoeveel is je gewicht verandert vanaf het begin??? Meer dan je normaal met dze kcals zou doen??

zou deze supps ook wel es willen testen

ik kijk uit naar je progressie!!

Gaat goed hier !

Gaat lekker raish, op naar de pr's!

Hoeveel is je gewicht verandert vanaf het begin??? Meer dan je normaal met dze kcals zou doen??

ik wou eigenlijk pas gaan wegen aan het eind, ik heb al eerder met dit voedings schema gewerkt was toen in een maand 1,9 kilo bijgekomen maar wel 0,4 procent omhoog in vet.

voor de rest iedereen bedankt voor die goeie tips en steun;)

ik wou eigenlijk pas gaan wegen aan het eind, ik heb al eerder met dit voedings schema gewerkt was toen in een maand 1,9 kilo bijgekomen maar wel 0,4 procent omhoog in vet.

voor de rest iedereen bedankt voor die goeie tips en steun;)

Goed idee, elke dag wegen word je ook gek van

tja..een 0.4% BF is imo te precies..BF metingen zijn altijd met een range van 1% beide kanten op. Dus zolang je geen verschil zit op fotos maar wel op de meter wil het nog niet zeggen dat je ook daadwerkelijk vetter bent.

tja..een 0.4% BF is imo te precies..BF metingen zijn altijd met een range van 1% beide kanten op. Dus zolang je geen verschil zit op fotos maar wel op de meter wil het nog niet zeggen dat je ook daadwerkelijk vetter bent.

Klopt eigenlijk zou je meerdere keren moeten opnemen. Drie keer en dan het gemiddelde onthouden. En als er een ver afwijkt die niet meettellen voor het gemmidelde. Zo heb je meer kans op preciessere meetresultaten. Zo leerde ik het op school.

Klopt eigenlijk zou je meerdere keren moeten opnemen. Drie keer en dan het gemiddelde onthouden. En als er een ver afwijkt die niet meettellen voor het gemmidelde. Zo heb je meer kans op preciessere meetresultaten. Zo leerde ik het op school.

klopt wel ja...maar je houdt altijd een afwijking. een vooral als je een kleine afwijking meet zoals 0.4% ...vraag ik me af of je uberhaupt wel een verschil zou kunnen bevestigen. eerder vanaf de 1% eigenlijk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vetmeter Omron BF 306
op marktplaats voor 30 euro gekocht (of zoiets)

verschilt erg tussen opstaan en later op de dag, maar als richtlijn wel ok! :)

ik heb ook een weegschaal die weer iets anders denkt.
maar het mooiste is de weegschaal van m'n vriendin, die roept 48% :P

de retainer die erbij hoort is ook eindelijk gewoon te koop in de supp winkels.

zo heb ik het ook laten meten.

Vetmeter Omron BF 306
op marktplaats voor 30 euro gekocht (of zoiets)

verschilt erg tussen opstaan en later op de dag, maar als richtlijn wel ok! :)

Je vochthuishouding wordt gemeten en daar uit worden de andere waardes gemeten, dus daar zit het verschil hem in. Altijd dezelfde dag en tijdstip gebruiken als je een beetje waardig vergelijk materiaal wil.
Daarnaast meet deze meter maar een klein deel van je lichaam, slechts een gedeelte van je bovenlichaam. Omdat de weerstand waar mee gemeten wordt de korte weg pakt, van arm naar arm dus.

Ontopic
ik ben wel benieuwd wat deze combi doet. Dus wacht af op het eind resultaat.

vandaag weer een heerlijke training, ik kan nog niet erg veel zeggen over massa toename en dergelijke maar ik heb wel geweldige trainingen met deze stack, ik voel me heel gefocust en krijg redelijk snel een pomp die langer dan normaal aanhoud.vandaag borst, schouders en triceps:
Schuinbankdrukken
12 x 40
10 x 45
8 x 50
6 x 60
dumbbell Drukken
12 x 20
10 x 22
8 x 24
6 x 28
DippenLichaamsgewicht
10 x BW
8 x BW
7 x BW
machine flyes
aflopende set met steeds meer herhalingen en steeds minder gewicht beginnend bij 35kg.
Arnold Press
12 x 18
10 x 20
8 x 22
6 x 24
Side Raise
12 x 8
10 x 10
8 x 12
Machine drukken<--- voor de voorkant van de schouders
12 x 30
10 x 40
8 x 45
Smal Bankdrukken
12 x 30
10 x 35
8 x 40
Pulldown
12 x 35
10 x 40
8 x 45
Kickback met kabel
aflopende set met steeds meer herhalingen en steeds minder gewicht beginnend bij 15kg

Vet volume weer man :cool:

Hoe gaat het met je stackje? Merk je iets qua kracht?

Vet volume weer man :cool:

Hoe gaat het met je stackje? Merk je iets qua kracht?

stack gaat wel lekker, hoofdpijn heb ik geen last meer van gehad, enigste side die ik nu heb is acne en dat is al minder geworden.ik merk ook dat mn spieren de hele dag lekker vol zijn en ik voel me ook groter en sterker. vanaf de volgende training ga ik weer oefeningen gebruiken die al eerder in dit log voor zijn gekomen dus dan zien we de kracht vooruitgang :D

ik ben erg benieuwd.. misschien wel een stack voor mij ;) klinkt goed iig :)

is dit btw zonder die ... retail of zoiets? dus alleen mass fx en hyperdrol?

Terug
Naar boven