XXL Nutrition

Mass FX & Hyperdrol X2

gaat het hierom?

Ultimate Mass Cycle (Ananbolic Xtreme)

Deze Super Spier Opbouwende Stack bestaat uit:

1x Mass FX
1x Retain
1x Hyperdrol

€145,-

of zonder die Retain? mét vind ik het een aardig duur geintje :D

stack gaat wel lekker, hoofdpijn heb ik geen last meer van gehad, enigste side die ik nu heb is acne en dat is al minder geworden.ik merk ook dat mn spieren de hele dag lekker vol zijn en ik voel me ook groter en sterker. vanaf de volgende training ga ik weer oefeningen gebruiken die al eerder in dit log voor zijn gekomen dus dan zien we de kracht vooruitgang :D

ik heb toch duidelijk meer hoofdpijn dan zonder de stack.
maar einde semester en dus tentamens komen er ook aan, daar komt een hoop druk van.
maar niet ondragelijk ofzo.. beetje zeurende pijn..

• Topic Starter Topic Starter
benendag:
Legg Press
12 x 80
10 x 100
8 x 120
6 x 140
Hacksquat
12 x 40
10 x 45
8 x 50
6 x 55
Zittende hamstring curl
10 x 35
12 x 30
15 x 35
Kuitheffen op machinelichaamsgewicht plus
3 sets van 15 x 40
Nog wat buikspier oefeningen

en hoe ging die?

ja hoe ging die? :D

hahahah, hij ging heerlijk. ik had hem woensdag gedaan en heb nu nog veel spierpijn.

Ik heb me stiekem gewogen, 79,6 kilo :D
dat is dus ruim 2 en een halve kilo erbij en ik zie er veel droger uit. ik zie zelfs de lijnen van mn zij buikspieren en de lijnen van je buikspieren naar je lies :banana:

Pics

Droog kereltje als ik het zo hoor.

foto natuurlijk nu wel gewenst

nee droog zeker niet, 3 weken geleden 15,4%. nu zal het iets minder zijn. die lijnen zijn te zien onder de perfecte omstandigheden, maar dat is voor mij al heel wat :p. ik zal voor wat pics aan het eind van mn log zorgen maar verwacht geen direct zichtbare resultaten.

that's it.. kheb net m'n stackie apart laten leggen :D hyperdrol, mass fx en retain..

nu alleen nog ff sparen :roflol:

ja man, hoor er zowat alleen maar goeie dingen over.. kan geen toeval zijn!

klopt.. zelfs voor iemand van 40+ (ikke) ben ik in 2 weken merkbaar aan het veranderen.. ik denk dat voor 12 weken ga!

Terug
Naar boven