- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
probeer in de states te bestellen en dan door iemand daar te laten verzenden.
scheelt op twee stacks mega!

Amerika... dan zal de samenstelling van producten nog wel wat zwaarder zijn...![]()
Idd, ze doen er meestal hgh en verschillende AAS varianten bij omdat Amerikaanse capsules groter zijn dan Europese.

?Ja de trainingen log ik eff niet omdat een beetje met mn tijdschema zit deze week. Maar de trainingen zijn gewoon SUPER. bijna op alles nieuwe PR. GEEN bijwerkingen meer. ben in 3 weken 3,2 kilo aangekomen en zie er veel droger uit. De hele dag nog steeds lekker vol gevoel in de spieren. Pomps komen snel en blijven nog lang na de training hangen. Het kan zijn dat dit allemaal komt doordat ik uit een periode kon van slecht eten en nu weer goed eet maar dat lijkt me niet.![]()
ik begin er woensdag of donderdag aan. Besteld bij Raf van Muscle2muscle.
Echter zonder retain.
niet normaal..zoals bijgeleverd staat er:
week1
hyperdrol 4x pd
massfx 2x pd
reatain 1x pd
week 2 3 4 9 10 11
hyperdrol 4x pd
massfx 4x pd
reatain 1,2x pd
week5 8
hyperdrol 4x pd
massfx 4x pd
reatain 2x pd
Week6 7
hyperdrol 4x pd
massfx 0x pd
reatain 3x pd
Week12
hyperdrol 4x pd
massfx 4x pd
reatain 1x pd
Wat deed jij op niet trainingsdagen?
zelfde inname?
Als je iedere dag herzelfde neemt komt dit op het volgende neer.
336 caps heb je nodig van hyperdrol. zitten 120 in een verpakking dus 3 potjes nodig
252 caps van massfx 120 caps in een verpakking dus 2 eigenlijk 3 nodig
126 caps minimaal van retain in de retain zitten 90 caps. dus 2 verpakkingen
duur
. ik neem op niet trainingsdagen (in mijn geval alleen weekends) 4 doseringen van 1 MFX en 1 HX2 verspreid over de dag.Raish doet het ook zonder Retain.. Moet je kijken wat voor resultaten deze man haalt, ook zonder die Retainniet normaal..