AndroidHealthClinic

Mass FX & Hyperdrol X2

8 weken = duur geintje..

euh...het is een amerikaans product...:roflol:

mwa..AX is overal hetzelfde hoor, dat universal anders gedoseerd is lijkt me ook sterk..bron?

standaard medicatie in de VS is meestal anders (melatonine, paracetamol etc.) gedoseerd. maar daar heb je ook verschillende fabrieken van, 1tje in NL en gewoon 1 in VS (bv)

Hoe gaat het hier met de stack???

Update?

idd het is al even stil..

derde week moet het beste zijn toch. dan begin je het echt te merken??

ik zit even te kijken naar deplanning.... ik moet nog een week naar engeland dus dus als dat over 3 weken is begin ik volgende week..

anders morgen... ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja de trainingen log ik eff niet omdat een beetje met mn tijdschema zit deze week. Maar de trainingen zijn gewoon SUPER. bijna op alles nieuwe PR. GEEN bijwerkingen meer. ben in 3 weken 3,2 kilo aangekomen en zie er veel droger uit. De hele dag nog steeds lekker vol gevoel in de spieren. Pomps komen snel en blijven nog lang na de training hangen. Het kan zijn dat dit allemaal komt doordat ik uit een periode kon van slecht eten en nu weer goed eet maar dat lijkt me niet. :o

zoals bijgeleverd staat er:

week1
hyperdrol 4x pd
massfx 2x pd
reatain 1x pd

week 2 3 4 9 10 11
hyperdrol 4x pd
massfx 4x pd
reatain 1,2x pd

week5 8
hyperdrol 4x pd
massfx 4x pd
reatain 2x pd

Week6 7
hyperdrol 4x pd
massfx 0x pd
reatain 3x pd

Week12
hyperdrol 4x pd
massfx 4x pd
reatain 1x pd

Wat deed jij op niet trainingsdagen???????

zelfde inname?

Als je iedere dag herzelfde neemt komt dit op het volgende neer.

336 caps heb je nodig van hyperdrol. zitten 120 in een verpakking dus 3 potjes nodig
252 caps van massfx 120 caps in een verpakking dus 2 eigenlijk 3 nodig
126 caps minimaal van retain in de retain zitten 90 caps. dus 2 verpakkingen

duur

Ja de trainingen log ik eff niet omdat een beetje met mn tijdschema zit deze week. Maar de trainingen zijn gewoon SUPER. bijna op alles nieuwe PR. GEEN bijwerkingen meer. ben in 3 weken 3,2 kilo aangekomen en zie er veel droger uit. De hele dag nog steeds lekker vol gevoel in de spieren. Pomps komen snel en blijven nog lang na de training hangen. Het kan zijn dat dit allemaal komt doordat ik uit een periode kon van slecht eten en nu weer goed eet maar dat lijkt me niet. :o

Gaat goed!

ik begin er woensdag of donderdag aan. Besteld bij Raf van Muscle2muscle.

Echter zonder retain.

zoals bijgeleverd staat er:

week1
hyperdrol 4x pd
massfx 2x pd
reatain 1x pd

week 2 3 4 9 10 11
hyperdrol 4x pd
massfx 4x pd
reatain 1,2x pd

week5 8
hyperdrol 4x pd
massfx 4x pd
reatain 2x pd

Week6 7
hyperdrol 4x pd
massfx 0x pd
reatain 3x pd

Week12
hyperdrol 4x pd
massfx 4x pd
reatain 1x pd

Wat deed jij op niet trainingsdagen???????

zelfde inname?

Als je iedere dag herzelfde neemt komt dit op het volgende neer.

336 caps heb je nodig van hyperdrol. zitten 120 in een verpakking dus 3 potjes nodig
252 caps van massfx 120 caps in een verpakking dus 2 eigenlijk 3 nodig
126 caps minimaal van retain in de retain zitten 90 caps. dus 2 verpakkingen

duur

Dat is de 12 weken cycle, MET retain erbij dan kom je wel duur uit ja en hou je ook pillen over :(. ik neem op niet trainingsdagen (in mijn geval alleen weekends) 4 doseringen van 1 MFX en 1 HX2 verspreid over de dag.

Raish doet het ook zonder Retain.. Moet je kijken wat voor resultaten deze man haalt, ook zonder die Retain ;) niet normaal..

Ja klopt, zelfs zonder Retain gaat het zo lekker. ik lees dat mensen die hem WEL erbij namen NOG droger werden. maar zelfs dat gaat bij mij ook lekker :D

Wat ik niet zo vertrouw bij dit soort producten zijn de mooie advertentieteksten. Over mensen die 4kg spieren erbij kregen en dat het bf nog daalde. Hoe kan een legaal product nou betere resultaten geven dan een winny bijv. Hier hou je ook zelden meer dan 4 kg van over. En dan zijn de supplemneten ongevaarlijk tov de winny of welke as ook.

Terug
Naar boven