Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik niet zo vertrouw bij dit soort producten zijn de mooie advertentieteksten. Over mensen die 4kg spieren erbij kregen en dat het bf nog daalde. Hoe kan een legaal product nou betere resultaten geven dan een winny bijv. Hier hou je ook zelden meer dan 4 kg van over. En dan zijn de supplemneten ongevaarlijk tov de winny of welke as ook.

Wat ik niet zo vertrouw bij dit soort producten zijn de mooie advertentieteksten. Over mensen die 4kg spieren erbij kregen en dat het bf nog daalde. Hoe kan een legaal product nou betere resultaten geven dan een winny bijv. Hier hou je ook zelden meer dan 4 kg van over. En dan zijn de supplemneten ongevaarlijk tov de winny of welke as ook.
ik begrijp je helemaal, maar wat ik ervaar en wat ik bij andere lees is egt waar. ik heb er geen enkel baat bij om te gaan liegen. ik word er niet beter van ofzo.

Raish, heb jij ook dat na trainen, cee, eiwit en een flinke maaltijd (in die volgorde) dat je instort? ik begin te beven en zweten en voel me niet zo lekker.. gisteren na borst-schouders kwam ik thuis en kreeg het nu voor de tweede keer in een week! ben maar wat zoete shit gaan eten en het trok een beetje weg.. bekend? heb dit voor deze stack nooit gehad, maar ga nu ook een stuk dieper.. zit me niet lekker..![]()
thanks Rene, maar dat doe ik al samen met mijn cee.. 40 gram zonnatura dextrose voordat ik mijn eiwit neem. dat zal toch niet weg zijn een uur later als ik gegeten heb?
Ja de trainingen log ik eff niet omdat een beetje met mn tijdschema zit deze week. Maar de trainingen zijn gewoon SUPER. bijna op alles nieuwe PR. GEEN bijwerkingen meer. ben in 3 weken 3,2 kilo aangekomen en zie er veel droger uit. De hele dag nog steeds lekker vol gevoel in de spieren. Pomps komen snel en blijven nog lang na de training hangen. Het kan zijn dat dit allemaal komt doordat ik uit een periode kon van slecht eten en nu weer goed eet maar dat lijkt me niet.![]()

daar kan je wel eens gelijk in hebben, ik gebruik no-xplode en mag 2 uur niet eten voor gebruik.. dus na brood om 11:00 en kwark om 13:00 eet ik niets tot de cee met dextrose om 18:00.. ik denk dat ik dan idd zonder carbs kom te zitten.. toch maar wat solardex nemen voor de training.
thanks man!![]()
je eet helemaal niets
...
meer eten rijst/pasta! kip! geen kwark om 13:00 maar een dikke maaltijd.
Nou.. mss veroorzaakt het een grote insulinepiek..... ik denk toch dat hier de oorzaak zit.. Je hebt te weinig carbs gegegeten voor je training.. Neem overdag wat meer carbs.
Rene

stevig ontbijt met brinta, bessen, eiwit 40 gr en melk 6:00
4 botehammen met ham en kaas 10:00
appel, sinasappel 10:30
kwark met eiwit 11:00
cee met dextrose 18:00
eiwit 30 gram 18:30
flinke maaltijd 19:00
nootjes 20:00
kwark 30 gr eiwit 21:00
en gewoon 22% vet..
stevig ontbijt met brinta, bessen, eiwit 40 gr en melk 6:00
4 botehammen met ham en kaas 10:00
appel, sinasappel 10:30
kwark met eiwit 11:00
cee met dextrose 18:00
eiwit 30 gram 18:30
flinke maaltijd 19:00
nootjes 20:00
kwark 30 gr eiwit 21:00
en gewoon 22% vet..
voordat ik Raish zijn log nog verder vervuil met mijn verhaal bedankt voor jullie input.
ik zag dat ik mijn middag maaltijd iets te vroeg had staan, maar pak 'm beet vanaf 12:30 tot 18:00 eet ik geen carbs meer...maar wel knallen om 16:30! ik kap ook met die no-xplode.. daarvoor moet ik een lege maag hebben voor trainen.. en zo bijzonder is het niet..
ik ga dit veranderen,
Bart