AndroidHealthClinic

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Gebruik hem nu al ca een week en moet zeggen hij is gewoon lekker ! heb de smaak aardbei en merk geen verschil van smaak tegenover de whey perfection dus dat is gwn goed !
En natuurlijk idd een echt goede maaltijdvervanger is dit

Dank je, voor het compliment!:) Mass Perfection

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 16:12 ----------

Met water. Ik neem alles met water. Zuivel krijg ik een spekhuid van.

smaakt ook super in water:)

Alle shakes in water.Zijn maar weinig smaken die dan net wat minder zijn.

Heb net besteld eff checken wat het is. Maar het beloofd veel goeds als ik dit zo lees!!

Zeker een goede aankoop.Laat even weten wat jij ervan vind.Vind het altijd leuk om te lezen wat andere van hetzelfde vinden.

Ik had een vraag.
Ik maak elke ochtend voordat ik ga werken een shake met daarin: 300 ml melk, 1 eetlepel pindakaas, anderhalve banaan, 1 schep fine oats van BenF en 2 scheppen Whey perfection.
Dit doe ik omdat ik aan het bulken ben. Kan ik beter dan de Mass Perfection doen of wordt ie zo dan niet lekker?

---------- Post toegevoegd Sun 2 Sep 2012 om 21:46 ----------

2 scheppen Mass Perfection in plaats van de Whey Perfection natuurlijk

Dat word overkill als je whey gaat vervangen door mass perfection.Dan zou je beter gewoon mass perfection kunnen pakken ipv de shake die je nu zelf maakt.Dan heb je er in ieder geval zowel langzame als snelle eiwitten bij.

Dat word overkill als je whey gaat vervangen door mass perfection.Dan zou je beter gewoon mass perfection kunnen pakken ipv de shake die je nu zelf maakt.Dan heb je er in ieder geval zowel langzame als snelle eiwitten bij.
Dus je zegt eigenlijk dat je liever die Mass Perfection moet nemen dat de shake die ik nu maak.
Maar in mijn shake zit toch veel meer calorieeen in dan Mass Perfection?

Ja klopt maar het gaat niet alleen om de calorieën.Maar met name over de kwaliteit daarvan.Dus waar je de cal's vandaan haalt.En dan is een compleet product als mass perfection wel beter.

Ja klopt maar het gaat niet alleen om de calorieën.Maar met name over de kwaliteit daarvan.Dus waar je de cal's vandaan haalt.En dan is een compleet product als mass perfection wel beter.

De kwaliteit van de kcal is perfect, daar kan eigenlijk geen Gainer aan tippen. De beste pure complexe koolhydraten uit Oats, 100% Natural Brwon Rice en Rice Bran icm puur de beste eiwitten! Uniek!:)

Mass Perfection

Klopt helemaal wat je zegt.

Per shake zag ik zo 25 carbs... En 20 gr eiwitten... Dan is het toch niet alleen voor bulkers maar ook geschikt voor mensen die net een wat carbs missen om aan hun dagelijkse voedingsstoffen te voldoen...

Gebruik nu protein perfection mix maar voor die 3 gr eiwitten wat het verschil is per shake ken ik net zo goed dit nemen toch?

Dik wordy je er niet van zolang je in je onderhoudmacro's blijft, toch?

Per shake zag ik zo 25 carbs... En 20 gr eiwitten... Dan is het toch niet alleen voor bulkers maar ook geschikt voor mensen die net een wat carbs missen om aan hun dagelijkse voedingsstoffen te voldoen...

Gebruik nu protein perfection mix maar voor die 3 gr eiwitten wat het verschil is per shake ken ik net zo goed dit nemen toch?

Dik wordy je er niet van zolang je in je onderhoudmacro's blijft, toch?

Juist!;)

Mooi! Nou nog cookie&cream smaak en ik ben verkocht :P

Super!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven