Fitness Seller

Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)



Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg
 
Gewoon die Sylve en die Marcel100 rapporteren wegens topics omhoog kicken, spammen voor een
niet-boardsponsor en topicvervuiling. Indien je herhaaldelijk willens en wetens producten van B&F aanprijst, terwijl je bekend bent met de geschiedenis van B&F/DBB en de reacties die daaruit voortkomen dan ben je bewust mensen aan het uitlokken.
 
Gewoon die Sylve en die Marcel100 rapporteren wegens topics omhoog kicken, spammen voor een niet-boardsponsor en topicvervuiling. Indien je herhaaldelijk willens en wetens producten van B&F aanprijst, terwijl je bekend bent met de geschiedenis van B&F/DBB en de reacties die daaruit voortkomen dan ben je bewust mensen aan het uitlokken.

Hoe meer topics ze kicken des te beter het is. Zo zullen er alleen maar meer mensen zijn die erachter komen dat bodyenfitshop oplichters zijn. Maar volgens mij hebben ze dat zelf nu ook door want veel posten ze niet meer :( zal wel niet meer mogen van de baas :D
 

Nooit producten van bodyenfitshop kopen!

Bodyenfit heeft jarenlang mensen opgelicht door 20% minder eiwitten in hun producten te doen dan op het label vermeld staat. Ook zitten er veel meer koolhydraten in dan op het label vermeld staat.

Verder worden er van vitamines en mineralen altijd goedkoop afgekeurde partijen opgekocht. Veel mensen zijn nog steeds niet op de hoogte van deze schandalen. Mocht je dus mensen kennen die nog steeds bodyenfit gebruiken waarschuw ze dan!

Meer info:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onafhankelijke-labtest-whey-perfection-378064/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...itshop-nl-testresultaten-labels-topic-378272/

http://www.supplementlabtest.com/
 
Gewoon die Sylve en die Marcel100 rapporteren wegens topics omhoog kicken, spammen voor een
niet-boardsponsor en topicvervuiling. Indien je herhaaldelijk willens en wetens producten van B&F aanprijst, terwijl je bekend bent met de geschiedenis van B&F/DBB en de reacties die daaruit voortkomen dan ben je bewust mensen aan het uitlokken.

Nooit producten van bodyenfitshop kopen!

Bodyenfit heeft jarenlang mensen opgelicht door 20% minder eiwitten in hun producten te doen dan op het label vermeld staat. Ook zitten er veel meer koolhydraten in dan op het label vermeld staat.

Verder worden er van vitamines en mineralen altijd goedkoop afgekeurde partijen opgekocht. Veel mensen zijn nog steeds niet op de hoogte van deze schandalen. Mocht je dus mensen kennen die nog steeds bodyenfit gebruiken waarschuw ze dan!

Meer info:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onafhankelijke-labtest-whey-perfection-378064/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...itshop-nl-testresultaten-labels-topic-378272/

http://www.supplementlabtest.com/

Haha en dan praten over het bannen van bepaalde leden wegens topic-vervuiling..
Fucking forum-vervuiling dit eeuwige gezeik over B&F :suicide:
 
Haha en dan praten over het bannen van bepaalde leden wegens topic-vervuiling.. Fucking forum-vervuiling dit eeuwige gezeik over B&F :suicide:
Haha mee eens, ik mag de manier hoe je denkt wel!!:clap:
 
Haha en dan praten over het bannen van bepaalde leden wegens topic-vervuiling..
Fucking forum-vervuiling dit eeuwige gezeik over B&F :suicide:

Ik weet niet of je het begrijpt en kunt lezen maar deze topics waren verlaten omdat niemand die suikerspinnen van B&F hoeft. Echter, er zijn imbecielen die b&F topics blijven bumpen. Maar B&F heeft zijn rechten hier op DBB verspeelt dus ga lekker hun Facebookpagina onder kwijlen voor kortingen.

Verder blijf ik Sylve en die achterlijke Stefanovisch rapporten voor het moedwillig bumpen van deze topics. Immers je moet de ontwetendebnbehoeden voor de troep en frauduleuze praktijken van B&F. En nee doe niet zo naïef, ze leren hier niet van.
 
Valium of Xanax?
 
Vaseline?

Gaat makkelijker als je graag in je reet genomen wil worden.
 
Ik weet niet of je het begrijpt en kunt lezen maar deze topics waren verlaten omdat niemand die suikerspinnen van B&F hoeft. Echter, er zijn imbecielen die b&F topics blijven bumpen. Maar B&F heeft zijn rechten hier op DBB verspeelt dus ga lekker hun Facebookpagina onder kwijlen voor kortingen.

Verder blijf ik Sylve en die achterlijke Stefanovisch rapporten voor het moedwillig bumpen van deze topics. Immers je moet de ontwetendebnbehoeden voor de troep en frauduleuze praktijken van B&F. En nee doe niet zo naïef, ze leren hier niet van.

Ik negeer je typ- en spelfouten even en zal inhoudelijk ingaan op je reactie:

OK.

:)
 
Doet het anders pijn bij je?
Houd je hoofd Cool!!
 
Ik weet niet of je het begrijpt en kunt lezen maar deze topics waren verlaten omdat niemand die suikerspinnen van B&F hoeft. Echter, er zijn imbecielen die b&F topics blijven bumpen. Maar B&F heeft zijn rechten hier op DBB verspeelt dus ga lekker hun Facebookpagina onder kwijlen voor kortingen.

Verder blijf ik Sylve en die achterlijke Stefanovisch rapporten voor het moedwillig bumpen van deze topics. Immers je moet de ontwetendebnbehoeden voor de troep en frauduleuze praktijken van B&F. En nee doe niet zo naïef, ze leren hier niet van.
Hahaha, je bent fantastisch. :1e: Ik ben geheel neutraal, reageer op vragen en probeer mensen te helpen en lol te maken. Daar is een forum voor bedoeld. Niet om continu gal te spuwen op iedereen en mensen zoals mij aanvallen. Ga je me dan overal lopen rapporteren? Dat jij pro-XXL bent en alles gaat lopen slijmen en kont kussen, mag, natuurlijk, daar laat ik je vrij in. Laat mij ook lekker vrij zijn. We leven tenslotte in een democratie waar iedereen zelf mag weten en een eigen mening mag hebben. Respecteer dat, dat doe ik ook bij jou.
 
Hahaha, je bent fantastisch. :1e: Ik ben geheel neutraal, reageer op vragen en probeer mensen te helpen en lol te maken. Daar is een forum voor bedoeld. Niet om continu gal te spuwen op iedereen en mensen zoals mij aanvallen. Ga je me dan overal lopen rapporteren? Dat jij pro-XXL bent en alles gaat lopen slijmen en kont kussen, mag, natuurlijk, daar laat ik je vrij in. Laat mij ook lekker vrij zijn. We leven tenslotte in een democratie waar iedereen zelf mag weten en een eigen mening mag hebben. Respecteer dat, dat doe ik ook bij jou.

Geheel neutraal, flikker toch op man. Wat is dan de reden dat je dit topic een aantal dagen geleden loopt te bumpen met letterlijk de tekst; 'bump'. Nou?

Als je lul net zo hard is als je principes hoop ik dat je geen vriendin hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven