XXL Nutrition

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Zou deze al terug voorradig zijn want op de site kan ik hem nog steeds niet bestellen? Alvast bedankt ;)

De Mass Perfection in de smaak Peach Mango is er al wel weer in de 4400 Grams verpakking.:) In de 2200 Grams nog niet. (heb ik nog geen exacte dag voor, als ik die heb dan meld ik mij hier direct).

Vaarwel “ouderwetse” Weight Gainers” hier is Mass Perfection!

De Mass Perfection in de smaak Peach Mango is er al wel weer in de 4400 Grams verpakking.:) In de 2200 Grams nog niet. (heb ik nog geen exacte dag voor, als ik die heb dan meld ik mij hier direct).

Vaarwel “ouderwetse” Weight Gainers” hier is Mass Perfection!

Ok bedankt.

Ik heb net eens gekeken en volgens mij is het net omgekeerd? De 2200gr is wel terug beschikbaar in mango peach maar de 4400gr nog steeds niet.

Ik heb een pot van 4400gr gekocht, smaak banana milkshake. de reclame dat het de volgende dag in huis zou zijn als je voor 22u besteld klopte niet, ik bestelde het op 20 maart rond 15u, en kreeg het pas aan op 23 maart.

de eerste smaak is banaan, maar je krijgt een poeder-achtige bijsmaak. ik mixte het met hun 'shaker pro' met melk. het was heel luchtig, maar op het einde proefde je meer poeder dan banaan. kan ik dit op een of andere manier verhelpen?

Ik heb een pot van 4400gr gekocht, smaak banana milkshake. de reclame dat het de volgende dag in huis zou zijn als je voor 22u besteld klopte niet, ik bestelde het op 20 maart rond 15u, en kreeg het pas aan op 23 maart.

de eerste smaak is banaan, maar je krijgt een poeder-achtige bijsmaak. ik mixte het met hun 'shaker pro' met melk. het was heel luchtig, maar op het einde proefde je meer poeder dan banaan. kan ik dit op een of andere manier verhelpen?

Meer melk erbij doen?
Begrijp alleen niet zo goed wat je met "poeder smaak" bedoeld.
Vind ze altijd top smaken. Ook niet zo chemisch zoals andere weight gainers

Massperfection bevalt mij ook perfect. Je proeft aan de structuur dat er meer kwaliteit zit in de koolhydraatvormen.
Ik gebruik het als aanvulling op mijn dieet om lichtelijk schoon omhoog te gaan in kcal. Werkt perfect.

Vandaag ook pot besteld voor een client van mij diet net zn dieet niet altijd haalt. Super :)

Massperfection bevalt mij ook perfect. Je proeft aan de structuur dat er meer kwaliteit zit in de koolhydraatvormen.
Ik gebruik het als aanvulling op mijn dieet om lichtelijk schoon omhoog te gaan in kcal. Werkt perfect.

Vandaag ook pot besteld voor een client van mij diet net zn dieet niet altijd haalt. Super :)
Dankje! Met Palatinose, Rijst en havermeel heb je drie perfecte toevoegingen aan Whey + Micellar waarmee je een topgainer hebt. Deze kun je zeker op elk moment van de dag nemen om zo aan je juiste hoeveelheid te komen.

Mass Perfection
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon een top shake! Vandaag mijn 3de en zeker niet laatste pot Mass Perfection banaan besteld ;)
Vind dit 1 van de weinig "gainers" die zelfs met water erg lekker is!

Eet je ook nog naast al je supplementen, of wordt je ervoor betaald om overal producten aan te prijzen?
Niks mis mee hoor, maar jij overdrijft toch wel een beetje.

Ontopic, kan ik deze gebruiken ipv whey perfection na de training? Erg veel last van acne bij whey perfection, wat ik bij mass perfection niet had, of anders misschien eens isolaat proberen?

Laatst bewerkt:
Eet je ook nog naast al je supplementen, of wordt je ervoor betaald om overal producten aan te prijzen?

Ontopic, kan ik deze gebruiken ipv whey perfection na de training? Erg veel last van acne bij whey perfection, wat ik bij mass perfection niet had, of anders misschien eens isolaat proberen?

Ik zou voor na de training inderdaad isolaat proberen. Of bij extreme gevoeligheid voor acne zelfs de hydrosolaat. Dit omdat je de langzaam verteerbare koolhydraten na je training wel kunt missen deze kun je beter in de ochtend doen.

Ik persoonlijk zou de hydrolisaat na training aanbevelen en mass perfection als aanvulling (in bulk).

Wat versta je onder "na de training"? Neem je al sups "direct" na de training? Zoals bijv magnificent? Of muscle protect? Ben benieuwd hoe het eruit ziet want aan dr hand daarvan kan er een veel betere aanbeveling gedaan worden qua wat het beste te nemen. Ik hoor het graag van je.

Me too :) Zet het hier eens uit een.

Wat versta je onder "na de training"? Neem je al sups "direct" na de training? Zoals bijv magnificent? Of muscle protect? Ben benieuwd hoe het eruit ziet want aan dr hand daarvan kan er een veel betere aanbeveling gedaan worden qua wat het beste te nemen. Ik hoor het graag van je.

Voor training 1 banaan, tijdens training gewoon water, en dan einde/vlak na training magnificent. 20 min later nam ik dan 28gram whey perfection en nog een uur later een stevige maaltijd.

Laatst bewerkt:
Dat ziet er opzich goed uit dacht ik zo :)

Uhhh not really?? pre workout meal alleen een banaan?!
1,5uur van te voren zorgen dat je goede carbs en proteine binnen krijgt. Rondom training zorgen voor bouwstoffen en post workout herstellen.

Kan beter kerel!

Uhhh not really?? pre workout meal alleen een banaan?!
1,5uur van te voren zorgen dat je goede carbs en proteine binnen krijgt. Rondom training zorgen voor bouwstoffen en post workout herstellen.

Kan beter kerel!

Agh anders krijg ik weer commentaar ;)

Het ziet er rondom mijn training totaal anders uit haha :D

Oke, ik gebruik dit al een maand ik en merk echt dat ik aangekomen ben met spieren. Ik cardio bijna elke dag en ik ben denk ik niet aangekomen met vet. Mass Perfection is puur klasse. Ik ben soort van dun en dit is echt perfect voor mij. Ik gebruik de 3 in 1 shake beker, helemaal vol met water and ik heb helemaal geen last van klontjes meer.

Oke, ik gebruik dit al een maand ik en merk echt dat ik aangekomen ben met spieren. Ik cardio bijna elke dag en ik ben denk ik niet aangekomen met vet. Mass Perfection is puur klasse. Ik ben soort van dun en dit is echt perfect voor mij. Ik gebruik de 3 in 1 shake beker, helemaal vol met water and ik heb helemaal geen last van klontjes meer.

Top man dat klinkt echt heel goed! Welke smaak heb je? Ben zelf ook helemaal tevreden en verkocht aan de smaak banaan :D

Kijk aan! :D Nog iemand die overtuigd is van dit product.
Goed om te horen kerel! Welke smaak heb je? Ik gooi inderdaad ook mijn beker helemaal vol.
Mixt perfect, meer water naar binnen, en smaak blijft goed he?

Yup, gewoon topper! Nog meer mensen met goede ervaringen? Schone massa aangezet??

Top man dat klinkt echt heel goed! Welke smaak heb je? Ben zelf ook helemaal tevreden en verkocht aan de smaak banaan :D

Caramel hazelnoot. Is best wel een redelijke smaak. Volgende keer haal ik Peach Mango (als het dan binnen is op b&f) of Chocola.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven