xRaven
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 15%
Begin januari ga ik dan eindelijk eens een abonnement afsluiten op de sportschool, dan wordt het eindelijk tijd om beest te worden
Maar tot die tijd zit ik nog hier eenzaam op de kamer lichaamsgewicht oefeningen te doen en een beetje bicep curls met een set dumbbells
.
Nou is natuurlijk mijn goede voornemen om in 2013 een beetje ripped te worden. Ik wil natuurlijk goed starten gelijk, en ik had wel eens gelezen dat je in het begin juist heel snel gains maakt, alleen is het daarnaast ook mogelijk om tegelijkertijd vet weg te branden d.m.v. cardio na de krachttraining?
Ik zit nu namelijk op zo'n 16% BF, en wil dit graag verminderen naar 12/13%
Alvast bedankt voor de antwoorden
Maar tot die tijd zit ik nog hier eenzaam op de kamer lichaamsgewicht oefeningen te doen en een beetje bicep curls met een set dumbbells
. Nou is natuurlijk mijn goede voornemen om in 2013 een beetje ripped te worden. Ik wil natuurlijk goed starten gelijk, en ik had wel eens gelezen dat je in het begin juist heel snel gains maakt, alleen is het daarnaast ook mogelijk om tegelijkertijd vet weg te branden d.m.v. cardio na de krachttraining?
Ik zit nu namelijk op zo'n 16% BF, en wil dit graag verminderen naar 12/13%
Alvast bedankt voor de antwoorden