Fitness Seller

Massa schema aub !! :(

xentrii

Novice
Waardering
0
K , misschien bestaat dit topic al ergens, maar ik vond het niet. Ik zoek een schema waarbij je massa/ spiere kweekt, het gaat me niet zozeer om hoe langer hoe meer pakken, het gaat me om massa kweken. Ik vraag het aan verschillende mensen, de 1 zegt piramide, de ander langere sets, de ander korte sets met hoog gewicht....

Op moment doe ik 3 - 4 sets 10- 15 reps, afhankelijk van oefening en spiergroep.

STICKIES
GODEVERDOMME
t*ring blinde idioten die komen maken direct een topic aan: geef schema ga s wat lezen domoren, in de stickies staan er tientallen schema's met uitleg en al:duh:

STICKIES
GODEVERDOMME
t*ring blinde idioten die komen maken direct een topic aan: geef schema ga s wat lezen domoren, in de stickies staan er tientallen schema's met uitleg en al:duh:

dont need to say more :P
lees per sectie om te beginnen eens alle sticky's, en zoek eens op rippetoe.

K , misschien bestaat dit topic al ergens, maar ik vond het niet. Ik zoek een schema waarbij je massa/ spiere kweekt, het gaat me niet zozeer om hoe langer hoe meer pakken, het gaat me om massa kweken. Ik vraag het aan verschillende mensen, de 1 zegt piramide, de ander langere sets, de ander korte sets met hoog gewicht....

Op moment doe ik 3 - 4 sets 10- 15 reps, afhankelijk van oefening en spiergroep.

Wat is daar verkeerd aan? Al zou ik niet gauw 15 reps doen voor massa.
Misschien geduld en door trainen?

Hoe lang train je al?
Hoe goed eet je al?
Hoeveel rust neem je al?

Beantwoord deze 3 vragen eens eerst ;)

En lees de stickies door, daar staat voor goud aan informatie in.

100 € aub!!

STICKIES
GODEVERDOMME
kerel toen jij hier voor de 1ste x was ging je ook zo'n idoote vragen stellen, denk nog wel idiootere vragen

vind ik ook gelijk grote bek bijdehand lopen doen dit s toch een forum???
help die mensen dan grrrrrrr

Probeer wel elke set wat zwaarder, dat je bijv. 15, 12, 10, 8 doet. En wat ik kan aanraden is korte rustpauze tussen de sets, minder dan 1 min.

Massa kun je niet kweken. Je kunt trainen en eten waardoor je spieren groeien:)

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Persoonlijk denk ik dat 10-8-6-6 het beste is. Zou een goed schema opstellen ff posten hier zodat mensen je kunnen helpen/verbeteren:) en dan pas je 10-8-66 aan

• Topic Starter Topic Starter
Alvast bedankt voor de enkele die dan tog iets zeide waar ik iets aan had ;).

iedere dag 3x30 barbell curls.

kerel toen jij hier voor de 1ste x was ging je ook zo'n idoote vragen stellen, denk nog wel idiootere vragen

tuurijk heb ik dat gedaan
maar dat was echt dom van mij ik had beter moeten inlezen omdat ik niet beter wist
en dat doet hij ook dumbass:cool:

tuurijk heb ik dat gedaan
maar dat was echt dom van mij ik had beter moeten inlezen omdat ik niet beter wist
en dat doet hij ook dumbass:cool:
beter jezelf dumbass noemen makker
en ga geen ruzie zoeken hier beter ga je trainen of eten of pitte maar hou t rustig hier oke ?
peace bro

ik zoek helemaal geen ruzie en ik ben je makker niet gozer
ik ga liever niet eten , pitte,of trainen nu oke ?
ik hield het rustig tot jij een met je wijsneus hier kwam sniperen

ik zoek helemaal geen ruzie en ik ben je makker niet gozer
ik ga liever niet eten , pitte,of trainen nu oke ?
ik hield het rustig tot jij een met je wijsneus hier kwam sniperen
ja jij gaat hier wat schelden met t*ring blinde idioot e.d.
gebruik verstand en houd je rustig

Terug
Naar boven