MuscleMeat

Massa Schema

• Topic Starter Topic Starter
Als je bijv: met bankdrukken 4x12 doet 60 a 70 kilo tilt, en om de 2 weken hoger gaat, duz zeg maar dan 75 kilo 4x12,

train je dan voor Massa, Kracht, of Droog ?

@ Vince_Vince: lees de stickies, gebruik de search en kijk wat voorbeelschema's door
Zorg dat je voeding , training en rust in orde zijn. Verdiep je in de materie en stel zelf wat samen. Open dan pas een topic en leer van de reacties die er wellicht op komen.

Edit:
Vince_Vince zei:
Als je bijv: met bankdrukken 4x12 doet 60 a 70 kilo tilt, en om de 2 weken hoger gaat, duz zeg maar dan 75 kilo 4x12,
train je dan voor Massa, Kracht, of Droog ?
In ieder geval voor kacht. Massa of droog ligt aan je voeding, of je bulkt of cut.

Wel een gedoe da eten hoor :(

Na fitness eet ik altijd een paar boterhammetjes

In de midag ook gewoon brood,

ochtend ook brood,

en in de avond, gewoon meeeten met pap en mams :D

Als ik jou was zou ik maar eens snel in het voeding & dieten gedeelte een kijkje gaan nemen....

Vince_Vince zei:
Na fitness eet ik altijd een paar boterhammetjes

In de midag ook gewoon brood,

ochtend ook brood,

en in de avond, gewoon meeeten met pap en mams :D
**** man ik zou verhongeren, ik eet meer in 1 maaltijd dan jij in een week :eek:

Lol, wtf eet je dan wel niet :P

btw vol = vol eigenlijk, ga me niet volproppen he ;)

Vince_Vince zei:
Lol, wtf eet je dan wel niet :P

btw vol = vol eigenlijk, ga me niet volproppen he ;)

Ohnee? Vreten zal je, tot het je oren uitkomt. En wees niet bang dat je TE groot word, want daar gaat wel wat tijd inzitten :)

Maar ik zit een beetje tegenop de voeding

Ik zie mezelf in de ochtend gewoon geen kwark of vis eten

zijn er geen potten / shakes, die je kan kopen, waar dit allemaal al inzit ?

zo moeilijk is dat eten niet in het begin. Ben ook nog niet zo lang bezig. Ik fret en ik fret zoveel ik kan, let aan geen kanten op vetten, maar zorg gewoon dak een grote pak eiwitten binnen heb. Meer moet je niet achter kijken, tenzij je het echt belangrijk vind om mega droog te staan etc. ik zou me concentreren op massa en weinig op voeding (enkel veel eiwitten). Ik blijf droog wat ik ook eet :D

Ik eet ook wel veel, en blijf denk ik ook gewoon droog

Ben net klaar met eten,

Dit is wat ik gegeten heb:

Halve bord snijbonen met 4 aardappels
Appelmoes over de snijbonen
2 Mandarijnen
2 en halve karbonaadjes
en een half litertje vanille vla ( campina )

Zeker niet goed ?

Ik eet 's avond ook gewoon wat de pot schaft hoor. Alleen zou ik de vanille vla vervangen door kwark (misschien enigzins op smaak gebracht met toefje vanille vla)

Robin85 zei:
Meer moet je niet achter kijken, tenzij je het echt belangrijk vind om mega droog te staan etc. ik zou me concentreren op massa en weinig op voeding (enkel veel eiwitten). Ik blijf droog wat ik ook eet :D

Ik vind het maar een crap advies. Als je je concentreert op massa moet je wel degelijk op je voeding letten.

En dat jij droog blijft heeft met lichaamstype te maken, je weet niet wat voor lichaamstype de TS is.

Eten is net zo belangrijk als trainen Vince. Als je niet goed/genoeg eet zal je net zo slecht groeien als wanneer je te weinig traint.
Dat geldt ook voor rust trouwens, zorg dat een spiergroep die je hebt getraind minstens 48 uur de tijd krijgt om te herstellen.

juist volproppen:) wel goed met je kiezen er overheen he :D

Wat ik wellis doe is 2 keer zoveel brinta als ik normaal in een warm bord melk gooi, in een shakebeker met melk doen :) en dan snel naar binnen voordat het uitzet. 5 minuten later voel je je hele maag vol zitten, maar dan ook echt vol :D

Na het fitness eet ik of warm (aardappelen, ei of rijst/groente) of als ik daar niet de kans toe heb, zeker 8 boterhemmekes

Btw als ik droog wil worden, ga ik gewoon wat meer cardio doen. Ik ga echt niet op eiwit dieten leven, dan voel ik mij diep ongelukkig. Tenzij dat je echt 5 % bf wil hebben, dan zou ik wel gaan dieten. Maar als je 8 á 9 prima vind, heb je aan cardio genoeg (maar dan natuurlijk wel meer dan 2 keer een half uurtje fietsen per week :D).

Robin85 zei:
zo moeilijk is dat eten niet in het begin. Ben ook nog niet zo lang bezig. Ik fret en ik fret zoveel ik kan, let aan geen kanten op vetten, maar zorg gewoon dak een grote pak eiwitten binnen heb. Meer moet je niet achter kijken, tenzij je het echt belangrijk vind om mega droog te staan etc. ik zou me concentreren op massa en weinig op voeding (enkel veel eiwitten). Ik blijf droog wat ik ook eet :D

dat is pure onzin, als je alleen let op van zitten er eiwitten in, dan hoef je je stats die je bij je handtekening hebt staan niet vaak bij te werken als je me begrijpt;)

@ vince: kijk gewoon in die voedingssectie.. daar vind je alles wat je nodig hebt, nog vragen, gebruik de search, kun je het echt niet vinden, dan maak je maar een thread.

Wakaera zei:
De rep range op zich is goed om hypertrophy te stimuleren, maar het gaat erom dat hij bij elke oefening hetzelfde aantal herhalingen doet, dus geen variatie! I said it before and i will repeat it till you'll understand: Variation is the key to succes! ;)

IK heb ook altijd met 6 tot 8 herhalingen bij elke oefening getraind ( behalve kuiten en buikspieren)

En groeide daar echtwel goed op hoor. Alleen denk ik dat de variatie ligt in het elke maand of 2 maanden omgooien van je schema, en niet perse alle oefeningen in verschillende reps.

Dat is de grootste fout die je kan maken Gekke Gijs elke twee maanden je schema omgooien... En ik ben het eens met wat waekera stelde gewoon de basis cq compound oefeningen leren en doen.

Behomont zei:
Dat is de grootste fout die je kan maken Gekke Gijs elke twee maanden je schema omgooien... En ik ben het eens met wat waekera stelde gewoon de basis cq compound oefeningen leren en doen.

IK noem maar een tijd hoor om de 2 maanden. Zelf doe ik het wanneer ik denk dat het nodig is. :)

Maar waarom is dat de grootste fout die ik kan maken?

Terug
Naar boven