Vince_Vince
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In ieder geval voor kacht. Massa of droog ligt aan je voeding, of je bulkt of cut.Vince_Vince zei:Als je bijv: met bankdrukken 4x12 doet 60 a 70 kilo tilt, en om de 2 weken hoger gaat, duz zeg maar dan 75 kilo 4x12,
train je dan voor Massa, Kracht, of Droog ?
Life is a b*ch of niet?Vince_Vince zei:
**** man ik zou verhongeren, ik eet meer in 1 maaltijd dan jij in een weekVince_Vince zei:Na fitness eet ik altijd een paar boterhammetjes
In de midag ook gewoon brood,
ochtend ook brood,
en in de avond, gewoon meeeten met pap en mams![]()

Vince_Vince zei:Lol, wtf eet je dan wel niet
btw vol = vol eigenlijk, ga me niet volproppen he![]()

Robin85 zei:Meer moet je niet achter kijken, tenzij je het echt belangrijk vind om mega droog te staan etc. ik zou me concentreren op massa en weinig op voeding (enkel veel eiwitten). Ik blijf droog wat ik ook eet![]()
wel goed met je kiezen er overheen he
en dan snel naar binnen voordat het uitzet. 5 minuten later voel je je hele maag vol zitten, maar dan ook echt vol 
).Robin85 zei:zo moeilijk is dat eten niet in het begin. Ben ook nog niet zo lang bezig. Ik fret en ik fret zoveel ik kan, let aan geen kanten op vetten, maar zorg gewoon dak een grote pak eiwitten binnen heb. Meer moet je niet achter kijken, tenzij je het echt belangrijk vind om mega droog te staan etc. ik zou me concentreren op massa en weinig op voeding (enkel veel eiwitten). Ik blijf droog wat ik ook eet![]()

Wakaera zei:De rep range op zich is goed om hypertrophy te stimuleren, maar het gaat erom dat hij bij elke oefening hetzelfde aantal herhalingen doet, dus geen variatie! I said it before and i will repeat it till you'll understand: Variation is the key to succes!![]()
Behomont zei:Dat is de grootste fout die je kan maken Gekke Gijs elke twee maanden je schema omgooien... En ik ben het eens met wat waekera stelde gewoon de basis cq compound oefeningen leren en doen.