XXL Nutrition

massa training??

matson

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik train op massa
ik train nu al en tijdje met reps van 10 8 6 6
moet ik eens afwisselen (van aantal reps)?of maakt dit niet uit (voor dat je spieren het gewoon beginen te worden)
en wat kan ik dan best doen? (wil zware massa aan zetten):rolleyes:

Laatst bewerkt:
ik train op massa
ik train nu al en tijdje met reps van 10 8 6 6
moet ik eens afwisselen (van aantal reps)?of maakt dit niet uit (voor dat je spieren het gewoon beginen te worden)
en wat kan ik dan best doen? (wil zware massa aan zetten):rolleyes:
Rippetoe of Billstar volgen .

Moeten wij dan alles overschrijven wat "gewoon" op internet te lezen is..?

Het zijn zeer goede beginnersprogramma's die het ook voor de wat meer gevorderden goed doen, en volledig bestaan uit basisoefeningen/compounds.

Check Het Irish heart log, Coolermaster zijn log, mijn log, enz.
Dit zijn geen expliciete Rippetoe of Bill Star logjes, maar zij wel gebaseerd op de basisoefeningen, en zullen je een beetje op weg kunnen helpen.

En verder, echt even Googlen!

Was niet lullig bedoelt! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Moeten wij dan alles overschrijven wat "gewoon" op internet te lezen is..?

Het zijn zeer goede beginnersprogramma's die het ook voor de wat meer gevorderden goed doen, en volledig bestaan uit basisoefeningen/compounds.

Check Het Irish heart log, Coolermaster zijn log, mijn log, enz.
Dit zijn geen expliciete Rippetoe of Bill Star logjes, maar zij wel gebaseerd op de basisoefeningen, en zullen je een beetje op weg kunnen helpen.

En verder, echt even Googlen!

Was niet lullig bedoelt! :thumb:

heb wat gezocht en die Rippetoe spreekt me niet echt aan
heb liever split schema andere dingen?
maakt dat uit wisselen van reps (voor gewenning) of moet je echt van oefeningen wisselen en wat is echt goed voor massa

heb zelf een idee maar wat vinden jullie er van
week 1-3 -->4x8
week 4-7--> 10 8 6 6
week 8-11-->3x12
week 12-15--> 4X6
vinden jullie dat een goed idee of niet geef maar tips of dingen die ik moet veranderen
(elke keer dan zo terug opniew)

niemand???

You're on Your own! :D :roflol:

Gewoon afwisselen man, ene keer een schema loeizwaar gaan, 3 reps, daarna bijvoorbeeld 12 reppers, splits, fullbody's, texas method noem maar op. Er is zat! En blijf je niet vasthouden aan 1 schema omdat je denkt dat dit het beste werkt voor je

Gewoon afwisselen man, ene keer een schema loeizwaar gaan, 3 reps, daarna bijvoorbeeld 12 reppers, splits, fullbody's, texas method noem maar op. Er is zat! En blijf je niet vasthouden aan 1 schema omdat je denkt dat dit het beste werkt voor je
heb zelf een idee maar wat vinden jullie er van
week 1-3 -->4x8
week 4-7--> 10 8 6 6
week 8-11-->3x12
week 12-15--> 4X6
vinden jullie dat een goed idee of niet geef maar tips of dingen die ik moet veranderen
(elke keer dan zo terug opniew)
dit zit toch goed of niet of ook van oefeningen veranderen?

Ja is toch hartstikke mooi. Je kan ook na elke 6-8 weken afwisselen. Zo doe ik het, en na die 6-8 weken een weekje rust, lekker deconditionaliseren en dan weer opnieuw beginnen progressief te laden

Ja is toch hartstikke mooi. Je kan ook na elke 6-8 weken afwisselen. Zo doe ik het, en na die 6-8 weken een weekje rust, lekker deconditionaliseren en dan weer opnieuw beginnen progressief te laden
ja rust vind ik niet zo goed idee want dan verveel ik me ... en ja 6-8 weken dat maakt niet veel uit eigenlijk daar kies je zelf voor of denk je dat6-8 beter idee is

Na 6 weken ben ik wel klaar met progressief laden en zit ik op ongeveer 105-110% qua gewicht wat ik eerst aankon (en begon op 70-80%). Als je al op je max zit, wat ga je dan volgende training doen? Precies, hetzelfde, en dan gebeurd er dus niks ;)

Na 6 weken ben ik wel klaar met progressief laden en zit ik op ongeveer 105-110% qua gewicht wat ik eerst aankon (en begon op 70-80%). Als je al op je max zit, wat ga je dan volgende training doen? Precies, hetzelfde, en dan gebeurd er dus niks ;)
ja dat is waar maar denk je dat 3 weken te kort is of niet?

Ik denk dat je er wel meer uit kan halen dan 3 weken

Geen probleem man, succes :D

Terug
Naar boven