- Waardering
- 1.436
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Jongens, als jullie nou eens gewoon beginnen met voor iedere spiergroep de basisoefeningen te doen.
En doe dan eerst een opwarmsetje, of twee...
En dan een set die je net tot 12 reps kunt doen.
Daarna verzwaar je, en doe weer een set die misschien tot 7 of 8 reps komt.
Dan verzwaar je weer, en doe je nog een monsterset van 3 tot 6 herhalingen, tot positief spierfalen.
En dan e.v.t. op naar de volgende oefening!
Zorg dan dat je training niet langer duurt dan een uur, en zorg daarna voor voldoende rust.
Als je niet de neiging hebt (te) dik te worden, vreet je een hele week zo veel mogelijk, tot het eten je de neus uitkomt, en dan zul je zien dat je zeker massa gaat aanzetten.
P.s. ik zal niet meer reageren in dit topic, want als je nu nog geen idee hebt wat je moet doen, kan ik je alleen nog maar aanraden meer te lezen, en eens rond je vragen stellen aan mensen die wel massa hebben.
En doe dan eerst een opwarmsetje, of twee...
En dan een set die je net tot 12 reps kunt doen.
Daarna verzwaar je, en doe weer een set die misschien tot 7 of 8 reps komt.
Dan verzwaar je weer, en doe je nog een monsterset van 3 tot 6 herhalingen, tot positief spierfalen.
En dan e.v.t. op naar de volgende oefening!

Zorg dan dat je training niet langer duurt dan een uur, en zorg daarna voor voldoende rust.
Als je niet de neiging hebt (te) dik te worden, vreet je een hele week zo veel mogelijk, tot het eten je de neus uitkomt, en dan zul je zien dat je zeker massa gaat aanzetten.
P.s. ik zal niet meer reageren in dit topic, want als je nu nog geen idee hebt wat je moet doen, kan ik je alleen nog maar aanraden meer te lezen, en eens rond je vragen stellen aan mensen die wel massa hebben.

Wat een bullshit man, je moet je oefeningen explosief doen, daarmee target je je type IIb vezels (de vezels die ook zorgen voor hypertrofie). Je langzame vezels pak je altijd mee, dus die hoef je niet apart te trainen.