Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niks speciaal gwn keuze gemaakt uit de 4 verschillende da ikga doen en deze staat toevallig eerstWat is het nou dat iedereen altijd meteen naar de 4x8 grijpt![]()

rippetoe is zwaar overrated
vind het gwn k*t traint niet lekker denk ik
is ook k*t je moet gewoon 3 oefeningen per spiergroep doen en sowieso squat,deadlift en bor erin hebben dan word je groot
ook wel nog bench press vind ik tochis ook k*t je moet gewoon 3 oefeningen per spiergroep doen en sowieso squat,deadlift en bor erin hebben dan word je groot
ja ook benchpress erin hehe
ja maar dat had je er niet bij gezegd he

ik zou de 1e 2maanden 5x5 doen en dan 2maanden 4x10-12 maar sowieso afwisseling is super goedheb zelf een idee maar wat vinden jullie er van
week 1-3 -->4x8
week 4-7--> 10 8 6 6
week 8-11-->3x12
week 12-15--> 4X6
vinden jullie dat een goed idee of niet geef maar tips of dingen die ik moet veranderen
(elke keer dan zo terug opniew)
waarom ben vanplan om inplaats van om 3 wel om de 6 weken te wisselen maar wel deze volgorde endit aantal...ik zou de 1e 2maanden 5x5 doen en dan 2maanden 4x10-12 maar sowieso afwisseling is super goed
omdat je met 5x5 veel kracht krijgt en 4x12 mee rvoor massa traint maarja je hebt sowieso wel een beetje basis kracht nodig wil je massa krijgenwaarom ben vanplan om inplaats van om 3 wel om de 6 weken te wisselen maar wel deze volgorde endit aantal...
ja maar ik wil vooral massa aan zetten....omdat je met 5x5 veel kracht krijgt en 4x12 mee rvoor massa traint maarja je hebt sowieso wel een beetje basis kracht nodig wil je massa krijgen
waarom ?
dat is dus helemaal niet waar