SePu
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je denkt echt dat je er iets van kent of wat?

meen je dat nu ....Ja ik weet wel zeker dat ik meer weet dan jou, anders ging ik geen vraag stellen over massa krijgen.
Wens jou veel succes met je massa krijgen, door alleen trainen krijg je niet veel massa.
En het is niet kennen maar kunnen
waarom begin je nu inneens over eet schemaWe hoeven niet te gaan zien want het is gewoon een feit dat je meer massa aanzet als je ook anders eet d.m.v. een eetschema.
iedereen weet dat voedingsschema belangrijk is maar daar gaat het niet overmaar beweer ik dat ergens?Omdat je een voedingsschema nodig hebt en moet gebruiken wil jij echt spiermassa gaan aanzetten en een beest worden.
Alleen van afwisseling in trainingen zul je niet groot worden, geloof me.
Oke, ik zeg alleen succes met je massa krijgen voor sets.
Als je 10-10-10-10 doet een voedingsschema hebt groei je sneller dan je afwisselingetjes.
ben ik zeker van dat het antwoord nee is... want na 8 weken is je lichaam die 4x10 gewoon en kom je niet meer zo goed bij
voedingsschema en afwisseling en rust is het goede antwoord![]()
ja tuurlijkDan doe je toch lekker afwisseling, mij een zorg.
Succes superdude.
maar je kent er niks van dus den ben je....Ga je me nu uitmaken voor 'klein kind'?
En zeggen dat ik dom ben?
Beter 14 en wijs dan 17 en achterlijk![]()
tuurlijk kan dat wel iedereen heeft zo wel en moment waar hij blijft hangen(vb. bench press dat je niet boven de 85graakt al paar weken )dan is het de moment om van schema te veranderen6 tot 8 reps zijn de beste massa gainers en af en toe 1 tot 2 loeizware reps, meer heb je niet nodig, en je kan er niet aan wennen want er kan altijd meer gewicht op

kan dat jij dat vind maar ik ben meer voor afwisselen van schema'sgewoon belasten je hoeft niet allerlei dingen te doen, elke keer weer blijven belasten en de volgende dag denken van t*ring i really did wreck my pecs yesterday