Fitness Seller

massa training??

Oke succes dan nog met je beest worden whaha
Als je het beter weet, waarom vraag je het hier dan?

Ja ik weet wel zeker dat ik meer weet dan jou, anders ging ik geen vraag stellen over massa krijgen.
Wens jou veel succes met je massa krijgen, door alleen trainen krijg je niet veel massa.

En het is niet kennen maar kunnen

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik weet wel zeker dat ik meer weet dan jou, anders ging ik geen vraag stellen over massa krijgen.
Wens jou veel succes met je massa krijgen, door alleen trainen krijg je niet veel massa.

En het is niet kennen maar kunnen
meen je dat nu ....
we zullen wel zien he

We hoeven niet te gaan zien want het is gewoon een feit dat je meer massa aanzet als je ook anders eet d.m.v. een eetschema.

We hoeven niet te gaan zien want het is gewoon een feit dat je meer massa aanzet als je ook anders eet d.m.v. een eetschema.
waarom begin je nu inneens over eet schema ??? iedereen weet dat voedingsschema belangrijk is maar daar gaat het niet over
afwisseling van training is belangrijk voor massa ....

Omdat je een voedingsschema nodig hebt en moet gebruiken wil jij echt spiermassa gaan aanzetten en een beest worden.
Alleen van afwisseling in trainingen zul je niet groot worden, geloof me.

Voorbeeld: ik train en ik eet 5gr eiwit (geen voedingsschema)
ik train en eet 50gr eiwit (voedingsschema)

Denk maar eens na waar je meer massa gaat zien

Omdat je een voedingsschema nodig hebt en moet gebruiken wil jij echt spiermassa gaan aanzetten en een beest worden.
Alleen van afwisseling in trainingen zul je niet groot worden, geloof me.
maar beweer ik dat ergens?
dat deet nu helemaal niet ter zaken... want iedereen weet dat van voedingschema......

Oke, ik zeg alleen succes met je massa krijgen voor sets.

Als je 10-10-10-10 doet een voedingsschema hebt groei je sneller dan je afwisselingetjes.

Oke, ik zeg alleen succes met je massa krijgen voor sets.

Als je 10-10-10-10 doet een voedingsschema hebt groei je sneller dan je afwisselingetjes.
ben ik zeker van dat het antwoord nee is... want na 8 weken is je lichaam die 4x10 gewoon en kom je niet meer zo goed bij
voedingsschema en afwisseling en rust is het goede antwoord;)

Dan doe je toch lekker afwisseling, mij een zorg.
Succes superdude.

Dan doe je toch lekker afwisseling, mij een zorg.
Succes superdude.
ja tuurlijk
kleine kindjes weten alles beter ....
waarom wisselt dan iedereen af he ...
omdat iedereen dom is en niks van bb kent en jij wel zeker oke ik begrijp het...

Ga je me nu uitmaken voor 'klein kind'?
En zeggen dat ik dom ben?

Beter 14 en wijs dan 17 en achterlijk ;)

6 tot 8 reps zijn de beste massa gainers en af en toe 1 tot 2 loeizware reps, meer heb je niet nodig, en je kan er niet aan wennen want er kan altijd meer gewicht op

6 tot 8 reps zijn de beste massa gainers en af en toe 1 tot 2 loeizware reps, meer heb je niet nodig, en je kan er niet aan wennen want er kan altijd meer gewicht op
tuurlijk kan dat wel iedereen heeft zo wel en moment waar hij blijft hangen(vb. bench press dat je niet boven de 85graakt al paar weken )dan is het de moment om van schema te veranderen:rolleyes:

gewoon belasten je hoeft niet allerlei dingen te doen, elke keer weer blijven belasten en de volgende dag denken van t*ring i really did wreck my pecs yesterday

Same here

Terug
Naar boven