Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
oke maar meestal claimen de fietsers dat ze grote kuiten hebben, maar dan zijn de kuiten in de regel alleen maar droog. En zijn het nog steeds tandenstokers .
Maar je heb gelijk, duursporters staan bekend om hun enorme kuitmassa.
BTW, de masiefste onderarmen die ik ken behoren bij PL'ers ed. Dus mensen die per set weinig reps maken met veel gewicht.
Ik denk ook dat de meesten zich alleen maar richten op polsbuig/strek oefeningen en vergeten grip oefeningen toe te voegen
oke maar meestal claimen de fietsers dat ze grote kuiten hebben, maar dan zijn de kuiten in de regel alleen maar droog. En zijn het nog steeds tandenstokers .
Komop, waarom zouden mensen daar een e-book over schrijven? Dat die dwazen van die ene site zo dom zijn om te denken dat mensen gaan betalen voor een paar domme claims over onderarmen.
Alles wat je moet weten staat in die search draden.
Gast echt, reageer nou eens normaal man, ik lees wel vaker zulke posts van jouw en irriteer me er nogal aan. Waarom denk je dat er DUIZENDEN sites zijn over "Huge biceps in 4 weken" enz? Omdat mensen dat willen horen, net als hier met de "fore-arms" Het is een miljoenen zoniet miljarden bedoening op het internet dus ga de wijsneus uithangen met je ondoordachte opmerkingen.
Gast echt, reageer nou eens normaal man, ik lees wel vaker zulke posts van jouw en irriteer me er nogal aan. Waarom denk je dat er DUIZENDEN sites zijn over "Huge biceps in 4 weken" enz? Omdat mensen dat willen horen, net als hier met de "fore-arms" Het is een miljoenen zoniet miljarden bedoening op het internet dus ga de wijsneus uithangen met je ondoordachte opmerkingen.