Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠
Wordt steeds spannender! Als je de eerste keer naar SMTK gaat word je dan ergens opgepikt en geblinddoekt waarna je in een auto wordt meegenomen en gedropt in een underground setting waar het ruikt naar ijzer en zweet?
Wordt steeds spannender! Als je de eerste keer naar SMTK gaat word je dan ergens opgepikt en geblinddoekt waarna je in een auto wordt meegenomen en gedropt in een underground setting waar het ruikt naar ijzer en zweet?
Ik zie een deficit puur ter ondersteuning van de reguliere en ter verbetering van de liftoff, in dit kader is mijn idee erover dat het een minimale verhoging moet zijn zodat de lift een grote gelijkenis heeft met die van de reguliere deadlift. Volgens mij heb ik van 2.5cm tot 7cm verhogingen gedaan om te kijken wat goed bevalt en kom steeds uit op rond de 3-4cm. Bij hoger heb ik gemerkt, gezien mijn bouw, dat het verleidelijk is om er of een halve squat ervan te maken i.p.v een pull (te laag met heupen starten), of een pseudo sldl (omdat heupen omhoog schieten). Als ik dan hoger dan 6cm zou doen dan zou ik er denk ik speed DL van maken zodat gewicht niet al te hoog is. Wat ik om me heen gezien heb is dat veel mensen die deficit conv. dl deze een cm of 5 hadden. Hoe laag je kunt gaan heeft ook te maken met lengte van arm en rug - heb zelf geen armen van een aap helaas.
Tussenin, als ik even naar mijn tas liep om m'n zweet af te vegen riep Raf al, ik zie de cambered bar niet bewegen, standaard grommel ik dan eerst even op hem, slinger wat verwijten toe en ga dan verder liften
Thanks, bro' ! Njah, qua geen last van pijntjes zit ik op 98% kracht en conditie hinken nog wat achterop
Gisteren weer 2 stukjes bij laten zetten op de arm dus dat moet ik nu ook weer laten genezen (beetje een kut plaats, zo net in de arm plooi) en als die over 2 weken genezen is kan ik weer terug gaan voor een ander stukje en nog eens 2 weken erna opnieuw, even kijken hoe ik dit kan aanpakken zonder alweer alle gains te verliezen
Gisteren weer 2 stukjes bij laten zetten op de arm dus dat moet ik nu ook weer laten genezen (beetje een kut plaats, zo net in de arm plooi) en als die over 2 weken genezen is kan ik weer terug gaan voor een ander stukje en nog eens 2 weken erna opnieuw, even kijken hoe ik dit kan aanpakken zonder alweer alle gains te verliezen
Thanks, bro' ! Njah, qua geen last van pijntjes zit ik op 98% kracht en conditie hinken nog wat achterop Gisteren weer 2 stukjes bij laten zetten op de arm dus dat moet ik nu ook weer laten genezen (beetje een kut plaats, zo net in de arm plooi) en als die over 2 weken genezen is kan ik weer terug gaan voor een ander stukje en nog eens 2 weken erna opnieuw, even kijken hoe ik dit kan aanpakken zonder alweer alle gains te verliezen
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]