AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Wordt steeds spannender! Als je de eerste keer naar SMTK gaat word je dan ergens opgepikt en geblinddoekt waarna je in een auto wordt meegenomen en gedropt in een underground setting waar het ruikt naar ijzer en zweet?

Wordt steeds spannender! Als je de eerste keer naar SMTK gaat word je dan ergens opgepikt en geblinddoekt waarna je in een auto wordt meegenomen en gedropt in een underground setting waar het ruikt naar ijzer en zweet?

Er stond vroeger ook een playstation en BnF bekers worden aan gort getrapt

Sanca deed dit al voor het hele whey schandaal, is helderziende denk ik

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.425
Ik zie een deficit puur ter ondersteuning van de reguliere en ter verbetering van de liftoff, in dit kader is mijn idee erover dat het een minimale verhoging moet zijn zodat de lift een grote gelijkenis heeft met die van de reguliere deadlift. Volgens mij heb ik van 2.5cm tot 7cm verhogingen gedaan om te kijken wat goed bevalt en kom steeds uit op rond de 3-4cm. Bij hoger heb ik gemerkt, gezien mijn bouw, dat het verleidelijk is om er of een halve squat ervan te maken i.p.v een pull (te laag met heupen starten), of een pseudo sldl (omdat heupen omhoog schieten). Als ik dan hoger dan 6cm zou doen dan zou ik er denk ik speed DL van maken zodat gewicht niet al te hoog is. Wat ik om me heen gezien heb is dat veel mensen die deficit conv. dl deze een cm of 5 hadden. Hoe laag je kunt gaan heeft ook te maken met lengte van arm en rug - heb zelf geen armen van een aap helaas.

Wel chill inderdaad. Waar is dat SMTK?

Ik lift liever vanaf 7cm, dan voel ik tenminste het verschil en voor mijn weggesmolten quads is het misschien zelfs wel beter :dunno:

In Herentals, je bent altijd welkom om langs te komen !

Waren dat echt singles met die 110? Of eerder gewoon breathing style reps?

Tussenin, als ik even naar mijn tas liep om m'n zweet af te vegen riep Raf al, ik zie de cambered bar niet bewegen, standaard grommel ik dan eerst even op hem, slinger wat verwijten toe en ga dan verder liften

Qft

It's like that !

Er stond vroeger ook een playstation en BnF bekers worden aan gort getrapt

Sanca deed dit al voor het hele whey schandaal, is helderziende denk ik

Nu is er zelfs een crossfit beach met jacuzzi :roflol:

Altijd al een purist geweest de Sancaman.

En dat zal wel zo blijven ook

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:39 ----------

Nu ik hem wat langer ken snap ik niet waarom ik er ooit in m'n eentje ben gaan trainen met Raf en Sanca :angstig:

Wacht maar tot je eens met mij alleen bent, mwuhahahaha

• #20.428
@SMTK

Cambered bar squat

50-6
70-6
90-6
110-6
130-1
130-1
130-1
130-1
130-1
130-1
130-1
130-1
130-3

Sandbag carry

100-20m
100-20m
100-20m
100-20m
100-20m

Fat hammergrip pull up

6 x 5 x bw

Facepull

6 x 12 x red

Tussendoor nog een 100kg one handed deadlift omdat het kan

flink aan de cambered bar squats zo te zien, wat is de reden dat je veel singles doet?

een jacuzzi en een playstation klinkt wel een beetje als walhalla ja.

• #20.430
flink aan de cambered bar squats zo te zien, wat is de reden dat je veel singles doet?

een jacuzzi en een playstation klinkt wel een beetje als walhalla ja.

I :heart: singles en zo heb ik weer wat volume op een hoger percentage van m'n max

Van die jacuzzi en playstation houden wij ons ver weg, wij houden ons bezig met de vele events die we ter beschikking hebben

SANCA IS TE LUI VOOR REPS.

Iig, je squat gainz zijn wel pretty legit aan het worden! :D

• #20.432
Te lui voor reps ? Zeker de dinsdag training gemist ? :D

Yeah i did. :( Je kak van gisteren avond is nog niet uit m'n ogen. :(

• #20.434
  • #20.435
Frontsquat

60-5
70-5
80-5
90-1
100-3 belt
100-3
100-3
100-2
100-2
100-2

Pendlay row + Pull up

60-6 + bw*3
70-6 + bw*3
80-6 + bw*3
90-6 + bw*3
90-6 + bw*3
90-6 + bw*3

Seated v-handel cable row + Chins

70-6 + bw*3
80-6 + bw*3
90-6 + bw*3
100-6 + bw*3
100-6 + bw*3
100-6 + bw*3

Kneeling abs

6 x 12 x 30

• #20.436
Frontsquat

60-8
70-1
80-1
90-1
100-4 belt
100-4
100-4
100-4
100-4
100-4

Paused squat

130-2 belt
130-1
110-3
110-3
110-3
110-3

Strict press

70-3 belt
70-3
70-3
70-3
70-2

awesome man!
Ben je nu al bekan 100 % man?

• #20.438
awesome man!
Ben je nu al bekan 100 % man?

Thanks, bro' ! Njah, qua geen last van pijntjes zit ik op 98% :D kracht en conditie hinken nog wat achterop

Gisteren weer 2 stukjes bij laten zetten op de arm dus dat moet ik nu ook weer laten genezen (beetje een kut plaats, zo net in de arm plooi) en als die over 2 weken genezen is kan ik weer terug gaan voor een ander stukje en nog eens 2 weken erna opnieuw, even kijken hoe ik dit kan aanpakken zonder alweer alle gains te verliezen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren weer 2 stukjes bij laten zetten op de arm dus dat moet ik nu ook weer laten genezen (beetje een kut plaats, zo net in de arm plooi) en als die over 2 weken genezen is kan ik weer terug gaan voor een ander stukje en nog eens 2 weken erna opnieuw, even kijken hoe ik dit kan aanpakken zonder alweer alle gains te verliezen

Wat is dat nu voor wijvensmoes!?
Vent genoeg om een tattoeage te laten zetten, dan ook een vent zijn en gewoon door de pijn verder trainen!

:D

Thanks, bro' ! Njah, qua geen last van pijntjes zit ik op 98% :D kracht en conditie hinken nog wat achterop Gisteren weer 2 stukjes bij laten zetten op de arm dus dat moet ik nu ook weer laten genezen (beetje een kut plaats, zo net in de arm plooi) en als die over 2 weken genezen is kan ik weer terug gaan voor een ander stukje en nog eens 2 weken erna opnieuw, even kijken hoe ik dit kan aanpakken zonder alweer alle gains te verliezen
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Netjeueueueues

Fulltime squats en deads dan?

Terug
Naar boven