- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuke foto's, goeie startfysiek, succes met het beginnen trainen!

Thanks! Als ik kon kiezen zei ik strongman maar ik moet kijken wat mijn lichaam nog aankan.Goeie prestatie! Nu rustig en clean bulken zou ik zeggen ? Of wat wil je zelf?

Thanks! Als ik kon kiezen zei ik strongman maar ik moet kijken wat mijn lichaam nog aankan.
Ik wil sowieso de abs zichtbaar houden nu![]()

Thanks! Als ik kon kiezen zei ik strongman maar ik moet kijken wat mijn lichaam nog aankan.

Snap ik. Ik zou proberen clean bulken tot op het randje dat je je abs zichtbaar houd, zo kom je iets voller maar toch nog net droog genoeg. Voor mezelf is dat ook mijn limiet qua vet% zorgen dat mijn abs er nog zijn als ik ze opspan. Zal zo rond de 15%-- zitten zelf denk ik.Thanks! Als ik kon kiezen zei ik strongman maar ik moet kijken wat mijn lichaam nog aankan.
Misschien moet ik het volume op de crunches wat verhogen dan.Die twee gaan niet samen zonder AAS, dat weet je wel he![]()
Ik deed er eens 3x8 en had een week spierpijnIk heb er ooit eens 40+ gedaan, de dag daarna gewoon keiharde spierpijn in mijn abs!