XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Op die 3e foto zitten der echt gasten je aan te geilen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.942
Toffe foto's man, je bent stuk droger dan tijdje geleden. Toen kon je je navel nog vingeren ;)

True :D

die 37cm is toch zeker een high box dan? nice training voor de rest

:dunno:

Normaal doe ik mn (high)box vanaf een bankje en dat is iig een stuk hoger dan die 37cm vandaar dat ik 'em nu lowbox noemde

Op die 3e foto zitten der echt gasten je aan te geilen :roflol:

Vind je het gek, al die schrale ecto's die er rondliepen :roflol:

Mooi filmpje en foto's beest :D

• #5.945
Mooi filmpje en foto's beest :D

Thanks Beachmonster :D

@ klus goddamned, ik maar subtiele spoilerkes maken en jij gooit ze er zo op :roflol:

Hehe, die taille is voor mijn doen nog redelijk vet hoor :o

Vandaag op't werk meteen goed erin gevlogen, moeten pikeren met pikeurs op luchtdruk en daarna alles opschuppen, dat ben ik dus echt niet meer gewend :roflol:

Straks nog ergens een verwarmingsketel (+-150kg) de trap gaan afdragen dus hoogstwaarschijnlijk geen training, al sluit ik natuurlijk niets uit :D

leuke fotos man:)

• #5.947

Thanks

Vanavond was het een beetje stressen, zo van wel ik kan wel trainen, ik kan niet, uiteindelijk dan toch nog eventjes kunnen knallen

facepulls

20-15
25-15
30-10

hangcleans

50-6
70-6 pr
75-3 pr
80- highpulls :grumble:
70-5
78-1 pr
70-5
80- ik raak hoog genoeg maar "freese" op het einde, mindthing?!
70-4 + 3 + 2 + 1

militarypress

50-10
60-8
70-3 + paar pushpresses

That's it

je loopt er strak bij dude :) :thumb:

hoe gaat de m-stak, beest?

• #5.949
je loopt er strak bij dude :) :thumb:

hoe gaat de m-stak, beest?

Die is spijtig genoeg al eventjes op :( :D

Wel een goed suplementje lijkt me, lekkere trainingen mee gehad ondanks een dipje waar ik inzat

Normaal gezien zou ik nu een 2de cycle gaan doen maar in kleine lettertjes staat op de pot dat sommige ingredienten op de dopingslijst staan... is dit ook zo?! Zou zonde zijn in Merchtem betrapt te worden op doping door een suplementje

Die is spijtig genoeg al eventjes op :( :D

Wel een goed suplementje lijkt me, lekkere trainingen mee gehad ondanks een dipje waar ik inzat

Normaal gezien zou ik nu een 2de cycle gaan doen maar in kleine lettertjes staat op de pot dat sommige ingredienten op de dopingslijst staan... is dit ook zo?! Zou zonde zijn in Merchtem betrapt te worden op doping door een suplementje

nee man, M-Stak is geen doping.. echt niet.

• #5.951
nee man, M-Stak is geen doping.. echt niet.

My bad, ik lees juist: "as it contains no steroidal hormones, it may be suiteble for drugtested atlethes"

Ik denk dat ik er te snel overgelezen had :o :roflol:

Dit weekend muscle2muscle nog maar eens binnenspringen dan, daar hebben ze de oude versie nog :D

My bad, ik lees juist: "as it contains no steroidal hormones, it may be suiteble for drugtested atlethes"

Ik denk dat ik er te snel overgelezen had :o :roflol:

Dit weekend muscle2muscle nog maar eens binnenspringen dan, daar hebben ze de oude versie nog :D

ik wil eigenlijk niet zeggen: ik zei het je toch??

maarre ik zei het je toch?? :D

je zult er btw geen spijt van krijgen, het is niet voor niets mijn onbetwiste #1. als 'ie bij jou bijv. maar voor de helft werkt, heb jij alsnog een zeer goede sup ;)

• #5.953
Jwtz :D

Vandaag op't werk meteen goed erin gevlogen, moeten pikeren met pikeurs op luchtdruk en daarna alles opschuppen, dat ben ik dus echt niet meer gewend :roflol:

Straks nog ergens een verwarmingsketel (+-150kg) de trap gaan afdragen dus hoogstwaarschijnlijk geen training, al sluit ik natuurlijk niets uit :D

Volgende week bouwverlof?

Mmm ... en die M-stack ... daar moet ik mss ook nog eens even naar kijken ;)

Wie is die bolle rokende staartventer op die foto's?
Zo'n ongezonde levensstijl, hij mag wel eens gaan trainen....

One love sanca, zie je in Merchtem :fire:

(18 of 19 doe je mee?)

• #5.958
Volgende week bouwverlof?

Mmm ... en die M-stack ... daar moet ik mss ook nog eens even naar kijken ;)

Yep, 3 weken vrij, seffes tegoei inzetten in een poepsjieke zaak met buffet en drank a vollonté :D

M-stack = nice

Wie is die bolle rokende staartventer op die foto's?
Zo'n ongezonde levensstijl, hij mag wel eens gaan trainen....

One love sanca, zie je in Merchtem :fire:

(18 of 19 doe je mee?)

One luv :D

Yep, ik doe mee, ik hoop nog altijd op de 18de maar das nog niet zeker :grumble:

Die ketel kun je beter in stukjes van 25kg hakken, dan is de arbo ook weer blij.

True

Sancaman, goed nieuws en slecht nieuws:

ik zal met het slechte nieuws beginnen. de laatste 2x dat ik de m-stak heb gekocht, was het al de nieuwe formule in een oude verpakking. ik dacht eerlijk gezegd al verschil te zien tussen de échte oude m-stak en de nieuwe, deze kan ik in 1x wegslikken, die ander niet :D en er zat verschil in kleuren en capsules etc. etc. dusse een oude m-stak bemachtigen gaat niet denk ik ;) want dan krijg je gewoon de nieuwe formule in een oude verpakking.

het goede nieuws dan maar. ik ging gewelding op die nieuwe, net als op die oude :D zelfde effect :D

dus welke je ook hebt, you can't go wrong! m-stak owns big time :)

dus het slechte nieuws is eigenlijk geen slecht nieuws :roflol:

• #5.960
Sancaman, goed nieuws en slecht nieuws:

ik zal met het slechte nieuws beginnen. de laatste 2x dat ik de m-stak heb gekocht, was het al de nieuwe formule in een oude verpakking. ik dacht eerlijk gezegd al verschil te zien tussen de échte oude m-stak en de nieuwe, deze kan ik in 1x wegslikken, die ander niet :D en er zat verschil in kleuren en capsules etc. etc. dusse een oude m-stak bemachtigen gaat niet denk ik ;) want dan krijg je gewoon de nieuwe formule in een oude verpakking.

het goede nieuws dan maar. ik ging gewelding op die nieuwe, net als op die oude :D zelfde effect :D

dus welke je ook hebt, you can't go wrong! m-stak owns big time :)

dus het slechte nieuws is eigenlijk geen slecht nieuws :roflol:

Beetje vage post bro', ofwel ligt het aan mijn bezopen kop :roflol:

Sowieso komt die m-stack er weer in :D

Terug
Naar boven