kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toffe foto's man, je bent stuk droger dan tijdje geleden. Toen kon je je navel nog vingeren![]()

die 37cm is toch zeker een high box dan? nice training voor de rest
Op die 3e foto zitten der echt gasten je aan te geilen![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Greetz from werchter![]()

je loopt er strak bij dude![]()
hoe gaat de m-stak, beest?

Thanks
Die is spijtig genoeg al eventjes op![]()
Wel een goed suplementje lijkt me, lekkere trainingen mee gehad ondanks een dipje waar ik inzat
Normaal gezien zou ik nu een 2de cycle gaan doen maar in kleine lettertjes staat op de pot dat sommige ingredienten op de dopingslijst staan... is dit ook zo?! Zou zonde zijn in Merchtem betrapt te worden op doping door een suplementje

My bad, ik lees juist: "as it contains no steroidal hormones, it may be suiteble for drugtested atlethes"
Ik denk dat ik er te snel overgelezen had![]()
Dit weekend muscle2muscle nog maar eens binnenspringen dan, daar hebben ze de oude versie nog![]()

Vandaag op't werk meteen goed erin gevlogen, moeten pikeren met pikeurs op luchtdruk en daarna alles opschuppen, dat ben ik dus echt niet meer gewend
Straks nog ergens een verwarmingsketel (+-150kg) de trap gaan afdragen dus hoogstwaarschijnlijk geen training, al sluit ik natuurlijk niets uit![]()

Volgende week bouwverlof?
Mmm ... en die M-stack ... daar moet ik mss ook nog eens even naar kijken![]()
Volgende week bouwverlof?
Mmm ... en die M-stack ... daar moet ik mss ook nog eens even naar kijken![]()

Wie is die bolle rokende staartventer op die foto's?
Zo'n ongezonde levensstijl, hij mag wel eens gaan trainen....
One love sanca, zie je in Merchtem
(18 of 19 doe je mee?)

Die ketel kun je beter in stukjes van 25kg hakken, dan is de arbo ook weer blij.
en er zat verschil in kleuren en capsules etc. etc. dusse een oude m-stak bemachtigen gaat niet denk ik
want dan krijg je gewoon de nieuwe formule in een oude verpakking.
zelfde effect 

Sancaman, goed nieuws en slecht nieuws:
ik zal met het slechte nieuws beginnen. de laatste 2x dat ik de m-stak heb gekocht, was het al de nieuwe formule in een oude verpakking. ik dacht eerlijk gezegd al verschil te zien tussen de échte oude m-stak en de nieuwe, deze kan ik in 1x wegslikken, die ander nieten er zat verschil in kleuren en capsules etc. etc. dusse een oude m-stak bemachtigen gaat niet denk ik
want dan krijg je gewoon de nieuwe formule in een oude verpakking.
het goede nieuws dan maar. ik ging gewelding op die nieuwe, net als op die oudezelfde effect
dus welke je ook hebt, you can't go wrong! m-stak owns big time
dus het slechte nieuws is eigenlijk geen slecht nieuws![]()