hoe moet ik jou nog tips geven?
je weet al beter te trainen & beter te spammen, dan mij............

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe moet ik jou nog tips geven?

style j3 W3eT T0g!i!hoe moet ik jou nog tips geven?
je weet al beter te trainen & beter te spammen, dan mij............
![]()

Je BOR is werkelijk keihard Sanca.
Wat betreft Merchtem... ik denk dat maar een beperkt aantal mensen op het forum aan dit soort wedstrijden meedoen, laat staan tips kunnen geven. Als ik de soort oefeningen zie die uitgevoerd moeten worden, zou ik zelf denk ik meer die specifieke oefeningen gaan proberen. Ik denk dat een aantal onderdelen behoorlijk afwijken van wat je normaal aan oefeningen doet. Techniek is denk ook erg belangrijk met 'onhandelbare' objecten, zoals zo'n fles op een kar leggen etc. Maar nogmaals; ik ben wel eens toeschouwer, maar ik heb dat nog nooit gedaan.
sanca merchtem dat komt wel goed, je bent sterk genoeg iig en de onderdelen zijn apart maar niet ondoenbaar... als je btw tractor trekken wil oefenen (en kruiwagen lopen) pm me dan ff...

Heb je een linkje naar dat coan bench? Nice pr gescoord, hoeveel hoger gok je dat je uitkomt?

Thanks!
[Link niet meer beschikbaar]
Vorige week heb ik met 98kg nieuwe 1RM gehaald op de narrowgrip, een 7-tal weken terug had ik het nog moeilijk met 70kg
volgens het schema zou ik over 4 weken 117kg moeten halen op de flat bench, gaat moeilijhk worden, die setjes met 98 vandaag waren echt moordend, nog een lange weg afteleggen op 4 weken tijd... Natuurlijk hoop ik op de 120 uitekomen maar of ik dat ga halen is wat anders, ik ga althans mn uiterste best doen![]()
Thanks!
[Link niet meer beschikbaar]
Vorige week heb ik met 98kg nieuwe 1RM gehaald op de narrowgrip, een 7-tal weken terug had ik het nog moeilijk met 70kg
volgens het schema zou ik over 4 weken 117kg moeten halen op de flat bench, gaat moeilijhk worden, die setjes met 98 vandaag waren echt moordend, nog een lange weg afteleggen op 4 weken tijd... Natuurlijk hoop ik op de 120 uitekomen maar of ik dat ga halen is wat anders, ik ga althans mn uiterste best doen![]()

Ziet er goed uit. Met 3x100 pak je nu al 100-115, gaat wel lukken toch![]()