XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.243
Je BOR is werkelijk keihard Sanca.

Wat betreft Merchtem... ik denk dat maar een beperkt aantal mensen op het forum aan dit soort wedstrijden meedoen, laat staan tips kunnen geven. Als ik de soort oefeningen zie die uitgevoerd moeten worden, zou ik zelf denk ik meer die specifieke oefeningen gaan proberen. Ik denk dat een aantal onderdelen behoorlijk afwijken van wat je normaal aan oefeningen doet. Techniek is denk ook erg belangrijk met 'onhandelbare' objecten, zoals zo'n fles op een kar leggen etc. Maar nogmaals; ik ben wel eens toeschouwer, maar ik heb dat nog nooit gedaan.

Aardig gek die speeddeadlifts zeg:thumbs:

sanca merchtem dat komt wel goed, je bent sterk genoeg iig en de onderdelen zijn apart maar niet ondoenbaar... als je btw tractor trekken wil oefenen (en kruiwagen lopen) pm me dan ff...

• #6.249

Hi mate! :D

Don't worry, ik ben net als wijn... ;)

Je BOR is werkelijk keihard Sanca.

Wat betreft Merchtem... ik denk dat maar een beperkt aantal mensen op het forum aan dit soort wedstrijden meedoen, laat staan tips kunnen geven. Als ik de soort oefeningen zie die uitgevoerd moeten worden, zou ik zelf denk ik meer die specifieke oefeningen gaan proberen. Ik denk dat een aantal onderdelen behoorlijk afwijken van wat je normaal aan oefeningen doet. Techniek is denk ook erg belangrijk met 'onhandelbare' objecten, zoals zo'n fles op een kar leggen etc. Maar nogmaals; ik ben wel eens toeschouwer, maar ik heb dat nog nooit gedaan.

Thanks! Op de meeste onderdelen voor Merchtem zal het moeilijk zijn, denk niet dat iemand die ik ken ze allemaal heeft, wijkt een beetje af van de usual SM events

Aardig gek die speeddeadlifts zeg:thumbs:

Thanks!

sanca merchtem dat komt wel goed, je bent sterk genoeg iig en de onderdelen zijn apart maar niet ondoenbaar... als je btw tractor trekken wil oefenen (en kruiwagen lopen) pm me dan ff...

Ik ga je gelijk pm'en!

• #6.250
Barbell snatch 1ste keer met barbel, ooit een paar x met dumbbell gedaan

20-10
30-10
40-5
50-5
60-3
60-3
60-3

Flat bench (coan week 8= 2x 98-3)

stang 25
30-5
50-5
70-5
90-5
98-3 pr???
98-2
98-3
98-3

Narrowgrip bench (=2x 87-3)

70-12
80-6
88-3
88-3
88-3 all pr's, maar jammer genoeg met nOObweights

Incline bench

88-3 hahaha, stikkapot
88-2
88-2
85-3
82-4
80-5

Hamergrip chestpress

5 setjes

Pecdeck flyes

5 setjes

Jij blijft ook maar doorgaan he! :thumbs:

Jij vuil vies ongewassen beest! Lekker geknalt weer, en wat boeit het van die noobweights? Je gaat er snel genoeg mee vooruit man

• #6.253
Thanks guys!!! :cool:

Heb je een linkje naar dat coan bench? Nice pr gescoord, hoeveel hoger gok je dat je uitkomt?

Mooie training sanca!

• #6.256

Thanks!

Heb je een linkje naar dat coan bench? Nice pr gescoord, hoeveel hoger gok je dat je uitkomt?

[Link niet meer beschikbaar]

Vorige week heb ik met 98kg nieuwe 1RM gehaald op de narrowgrip, een 7-tal weken terug had ik het nog moeilijk met 70kg
volgens het schema zou ik over 4 weken 117kg moeten halen op de flat bench, gaat moeilijhk worden, die setjes met 98 vandaag waren echt moordend, nog een lange weg afteleggen op 4 weken tijd... Natuurlijk hoop ik op de 120 uitekomen maar of ik dat ga halen is wat anders, ik ga althans mn uiterste best doen :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Thanks!

Vorige week heb ik met 98kg nieuwe 1RM gehaald op de narrowgrip, een 7-tal weken terug had ik het nog moeilijk met 70kg
volgens het schema zou ik over 4 weken 117kg moeten halen op de flat bench, gaat moeilijhk worden, die setjes met 98 vandaag waren echt moordend, nog een lange weg afteleggen op 4 weken tijd... Natuurlijk hoop ik op de 120 uitekomen maar of ik dat ga halen is wat anders, ik ga althans mn uiterste best doen :D

Veel succes dan met het verbeteren van je bench. Maar als je die narrowgrip al zoveel hebt verbeterd, moet het vast goedkomen.

Goed bezig!

Thanks!

Ziet er goed uit. Met 3x100 pak je nu al 100-115, gaat wel lukken toch :cool:

Terug
Naar boven