AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Die heeft hij twee keer geprobeerd maar hij wil de fails niet erop zetten :D

Idd sick voor gerre :eek:

jep

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.904
eindelijk die 100:D congrats

voor gerre idd wat minder, klote

Thanks, voelde zo licht dat ik wou reppen ermee maar heb het toch maar bij singles gehouden :D

Ja man, op die jongen zn verjaardag dan nog, echt jammer

Nice log!
Ineens 3 x je max!
Wrm geen 105 geprobeerd?

Thanks, die volumetrainingen van de laatste paar weken hebben blijkbaar goed gedaan! Bij de 90 wist ik dat ie er gewoon inzat :D

Zie onder :roflol:

Die heeft hij twee keer geprobeerd maar hij wil de fails niet erop zetten :D

Idd sick voor gerre :eek:

Goddamned bastard vertel dan ook alles erbij hé :roflol:

Ging dus zo, elke set ging snel achter elkaar, na 2x100 had ik het gevoel dat ik er de hele dag mee door kon gaan dus wou ik ook een rep op film maar mn camera heeft het begeven en Bert ging met mn gsm filmen, hop, easy rep op 100 maar Bert had niet gefilmd, allee, dan maar opnieuw, ik cleande hem en toen ik wou pressen riep Bert van stop maar, geheugen is vol omfg :roflol:

Tja, en toen waren de groove, focus en concentratie helemaal weg, toch maar 105 aangehangen, paar keer geprobeerd maar ik was gewoon helemaal uit de flow en daarom zouden we ze dus ook niet vermelden :D

Yep

Laatst bewerkt:
Maar toch komt het erop neer dat ge ze twee keer gefaild hebt. Nuff said :p

• #10.906
Goeie Loglift Sanca, is trouwens lang geleden dat ik hier ben geweest.

Gefeliciteerd. 100 is een mooie mijlpaal en sterkte aan Gerre ik weet hoe het is alleen had ik hem op mijn onderarm.

gefeliciteerd sanca!! dan toch eindelijk die 100
sterkte aan gert

Lekker sanca echt top van je, al die stappen terug van een tijdje terug hebben je na mijn mening echt goed gedaan

Ga zo door :)

En damm gerre wat sneu zeg :S

Van harte met je log man, en rustig 3x ook. Zal ook wel een techniek kwestie zijn dan.

mooi ! 100 kg log :)

haha, zie je heb je toch die 100 kg gepakt ! super !!!!

Eindelijk 100, nice man! Erg jammer van G3rr3, zo zonde toen het zo focking lekker ging. Ach beetje rust kan geen kwaad, heb ik kans om dichterbij te komen. Wat zal hij zich k*t voelen. :roflol:

• #10.915
Goeie Loglift Sanca, is trouwens lang geleden dat ik hier ben geweest.

Thanks, zonde, er is hier altijd wel iets te beleven :D

Gefeliciteerd. 100 is een mooie mijlpaal en sterkte aan Gerre ik weet hoe het is alleen had ik hem op mijn onderarm.

Thanks G' :cool:

Ik wist niet dat een log zo'n schade kon toebrengen, damn

gefeliciteerd sanca!! dan toch eindelijk die 100
sterkte aan gert

Thanks! Ja, werd hoog tijd hé, in mei duwde ik al 100 op de dunnere log, als hij op de IFSA niet gelukt was voor het einde van't jaar ging ik op pensioen :P

Ik sta nog altijd verbaast hoe sterk Gert ermee omging, dikke respect

Lekker sanca echt top van je, al die stappen terug van een tijdje terug hebben je na mijn mening echt goed gedaan

Ga zo door :)

En damm gerre wat sneu zeg :S

Thanks, ik doe mn best. Tja, was een kwestie van even gas terug nemen of keihard tegen een muur opbotsen

Ja, echt jammer :'(

Van harte met je log man, en rustig 3x ook. Zal ook wel een techniek kwestie zijn dan.

Thanks man, de laatste tijd heb ik me in de gym meer geconcentreerd op pushjerks en die beginnnen een mooie carryover te krijgen op de log imo

Thanks! Voelde echt uberlekker :)

haha, zie je heb je toch die 100 kg gepakt ! super !!!!

Ik heb de 100 vernederd, ging echt facking easy!!!

Eindelijk 100, nice man! Erg jammer van G3rr3, zo zonde toen het zo focking lekker ging. Ach beetje rust kan geen kwaad, heb ik kans om dichterbij te komen. Wat zal hij zich k*t voelen. :roflol:

Hahaha, don't count on it mino :rolleyes: er is meer nodig dan een gapende open vleeswonde om Gert klein te krijgen, ik heb een gutfeeling dat ie er sterker gaat uitkomen! :fire:

Say whut? Hoe krijgt hij het voor elkaar om een open vleeswond te krijgen tijdens het logliften? :p (of bedoel je misschien een spierscheur?)
Bij mij laatst tijdens het Deadliften kreeg ook de stang vol op me scheenbeen, voel nu een stukje waar de stang raakte als een kussen maar verder nothing serious. Maar goed, ik train met pussyweight en G3rr3 natuurlijk niet. (ik verloor me balans en de stang kaatste via de Squatrack terug op me scheenbeen mocht je willen weten waarom, clumsy me :roflol:)

@mino: het is niet een schaafwonde he... als een boom van 80kg vanuit OH positie met de loadingpin op je kuit valt kan ik je verzekeren dat er fking gat in je been zit :D

@sanca & tito: bedankt voor de hulp, i owe you guys big time!

@ de rest: bedankt voor de steun

• #10.918
Goes without saying mate!

Quotes of the day: "trainen jullie anders maar effe door", "misschien kan ik nog effe benchen", "dat vlees en bloed laat ik eraan hangen, lekker hardcore"

:P

Goes without saying mate!

Quotes of the day: "trainen jullie anders maar effe door", "misschien kan ik nog effe benchen", "dat vlees en bloed laat ik eraan hangen, lekker hardcore"

:P
uw gezicht toen was geld waard :D

het grappige is dat ik het nog meende ook :roflol:

Terug
Naar boven