Tito
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heeft hij twee keer geprobeerd maar hij wil de fails niet erop zetten
Idd sick voor gerre![]()

eindelijk die 100congrats
voor gerre idd wat minder, klote

Nice log!
Ineens 3 x je max!
Wrm geen 105 geprobeerd?

Die heeft hij twee keer geprobeerd maar hij wil de fails niet erop zetten
Idd sick voor gerre![]()

Maar toch komt het erop neer dat ge ze twee keer gefaild hebt. Nuff said![]()

Goeie Loglift Sanca, is trouwens lang geleden dat ik hier ben geweest.

Gefeliciteerd. 100 is een mooie mijlpaal en sterkte aan Gerre ik weet hoe het is alleen had ik hem op mijn onderarm.

gefeliciteerd sanca!! dan toch eindelijk die 100
sterkte aan gert

Lekker sanca echt top van je, al die stappen terug van een tijdje terug hebben je na mijn mening echt goed gedaan
Ga zo door
En damm gerre wat sneu zeg :S
Van harte met je log man, en rustig 3x ook. Zal ook wel een techniek kwestie zijn dan.

haha, zie je heb je toch die 100 kg gepakt ! super !!!!
Eindelijk 100, nice man! Erg jammer van G3rr3, zo zonde toen het zo focking lekker ging. Ach beetje rust kan geen kwaad, heb ik kans om dichterbij te komen. Wat zal hij zich k*t voelen.![]()
er is meer nodig dan een gapende open vleeswonde om Gert klein te krijgen, ik heb een gutfeeling dat ie er sterker gaat uitkomen! 
(of bedoel je misschien een spierscheur?)
)Goes without saying mate!
Quotes of the day: "trainen jullie anders maar effe door", "misschien kan ik nog effe benchen", "dat vlees en bloed laat ik eraan hangen, lekker hardcore"
![]()

uw gezicht toen was geld waardGoes without saying mate!
Quotes of the day: "trainen jullie anders maar effe door", "misschien kan ik nog effe benchen", "dat vlees en bloed laat ik eraan hangen, lekker hardcore"
![]()