MuscleMeat

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Idd klote kerel. De voorrondes en sterkste man van vlaanderen zijn qua onderdelen en gewichten juist goed voor u.

Lekker squatje. Speciale reden voor high bar?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.944

Thanks! Voelde ook uberlekker :D

Die van NL is nog niet bekend na mijn weten ik hoop dat die ook snel komt dan kan ik kijken welke wedstrijd ik ga meedoen in de zomer :)

Maybe we'll meet... :fire:

:)

Ik mag niet klagen bob de bouwer ;)

Idd klote kerel. De voorrondes en sterkste man van vlaanderen zijn qua onderdelen en gewichten juist goed voor u.

Ja man, nu ik die onderdelen zie zuigt het dubbel zo hard, njah, gotta sit it out

Lekker squatje. Speciale reden voor high bar?

Om meer mn quads aantespreken, voelt goed na een lange tijd lowbar gedaan te hebben, gewicht lijkt bij het unracken ook stukken lichter nu :dunno:

sterke training

Mag je meedoen aan strongmen events hier in Nederland Sancamans?

Je gaat rap man.

Nou sanca ik denk niet dat ik in de klasse waar jij meedoet, meedoe je tilt drukt sws nog wel 30-50kg meer maar who cares mijn tijd komt nog :)

• #10.950

Thanks

Mag je meedoen aan strongmen events hier in Nederland Sancamans?

Ik heb met een paar Nederlandse organisatoren gesproken en zij hebben tot nu toe geen lijst gekregen waar op staat dat ik niet mag deelnemen en voor hun kan het

Normaal gezien wel dus al ken ik de gevolgen niet als ze er in Brussel op moesten uitkomen maar ik heb al een paar Nederlandse wedstrijden gedraaid en heb daar nooit een controle gezien

Mag nog wel wat rapper!

Thanks willem

Nou sanca ik denk niet dat ik in de klasse waar jij meedoet, meedoe je tilt drukt sws nog wel 30-50kg meer maar who cares mijn tijd komt nog :)

We shall see, ik ben op wedstrijen ook meestal de underdog hoor ;)

Vandaag weer thuis door het regen-, stormweer en heb ontzettend zin om weer te knallen maar mn verstand zegt me doe maar beter niet, potverdomme, dat k*tverstand ook :grumble:

Ik mag gelukkig vandaag weer knallen :) nog even bedenken wat ik allemaal ga doen sws UB maar wat. En vandaag weer in de gym dat valt sws altijd tegen aangezien we niet erg veel hebben daar

keiharde stats man :)
Zeer netjes.

sanca zei:
Vandaag weer thuis door het regen-, stormweer en heb ontzettend zin om weer te knallen maar mn verstand zegt me doe maar beter niet, potverdomme, dat k*tverstand ook

Naar uw verstand luisteren! Anders loopt ge twee trainingen uit op mij :eek:

(weer wat extra motivatie om toch terug uw zolder op te gaan ;))

Bert en Johan... doen jullie beide sterkste limburger mee volgend jaar ?

• #10.955
Ik mag gelukkig vandaag weer knallen :) nog even bedenken wat ik allemaal ga doen sws UB maar wat. En vandaag weer in de gym dat valt sws altijd tegen aangezien we niet erg veel hebben daar

Maak er wat van! Njah, een barbell en plates zullen ze vast wel hebben, that's all you need ;)

keiharde stats man :)
Zeer netjes.

Hehehe, I wish :P

Thanks ;)

Naar uw verstand luisteren! Anders loopt ge twee trainingen uit op mij :eek:

(weer wat extra motivatie om toch terug uw zolder op te gaan ;))

You bastard :roflol:

De training van gisteren zou ik normaal vandaag doen, als ik vandaag weer ga is het weer de 4de trainingsdag achtereen
Ik heb me een hele lange tijd terug voorgenomen alleen nog maar om de dag te trainen maar dat lukt soms voor geen meter :D

Bert en Johan... doen jullie beide sterkste limburger mee volgend jaar ?

Ik wacht nog heel even de onderdelen af maar er is toch zo'n 90% kans dat ik weer meedoe :fire:

• Like
Waarderingen: wwe
Ook maar ff in jou log kijken, veel nette trainingen en pr's man. Ik zal je iets verklappen, met kort haar ben je nog sterker:P

• #10.958
Terug
Naar boven