chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die van NL is nog niet bekend na mijn weten ik hoop dat die ook snel komt dan kan ik kijken welke wedstrijd ik ga meedoen in de zomer![]()

Idd klote kerel. De voorrondes en sterkste man van vlaanderen zijn qua onderdelen en gewichten juist goed voor u.

Mag je meedoen aan strongmen events hier in Nederland Sancamans?
Nou sanca ik denk niet dat ik in de klasse waar jij meedoet, meedoe je tilt drukt sws nog wel 30-50kg meer maar who cares mijn tijd komt nog![]()

sanca zei:Vandaag weer thuis door het regen-, stormweer en heb ontzettend zin om weer te knallen maar mn verstand zegt me doe maar beter niet, potverdomme, dat k*tverstand ook

)Ik mag gelukkig vandaag weer knallennog even bedenken wat ik allemaal ga doen sws UB maar wat. En vandaag weer in de gym dat valt sws altijd tegen aangezien we niet erg veel hebben daar

Naar uw verstand luisteren! Anders loopt ge twee trainingen uit op mij
(weer wat extra motivatie om toch terug uw zolder op te gaan)

Bert en Johan... doen jullie beide sterkste limburger mee volgend jaar ?

Ik wacht nog heel even de onderdelen af maar er is toch zo'n 90% kans dat ik weer meedoe![]()

Ook maar ff in jou log kijken, veel nette trainingen en pr's man. Ik zal je iets verklappen, met kort haar ben je nog sterker![]()