XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Front squat vind ik dus echt een k*t oefening, ik had altijd problemen met het vast houden van de barbell dus ik doe die oefening al heel lang niet meer.

Mooie FSQ en SQ man!
ATG, Full of parallel? (volgens mij par tot below par had ik eens gelezen, correct?)

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Front squat vind ik dus echt een k*t oefening, ik had altijd problemen met het vast houden van de barbell dus ik doe die oefening al heel lang niet meer.

Leer de oefening te waarderen en je zult ervan houden, trust me.

Goed getrained, die frontsquat vind ik nog steeds erg knap

haha 15 sets pull ups. Goed bezig

Same here. Front Squats zijn ruk. Het ligt niet lekker en als je pech heb snijd het je strottenhoofd af zodat je geen lucht meer krijgt. Om quads alsnog te kunnen pakken doe ik liever Zercher Squats. Werkt net zo goed voor quads en core als het niet beter is.

Frontsquats separate the man from the boys.

Altijd weer hilarisch hoe hard mensen met een zwakke core onmiddelijk door de mand vallen, waarna het een k#toefening is omdat de stang pijn doet en dat soort kul. Zaken als positioneren van de baar en juiste grip vergt misschien enige oefening, maar dat Kun je gewoon leren. Net als de andere mannenoefeningen.

Jij wilde je fronts toch naar een hoger niveau tillen sanca. Wat is je huidige pr eigenlijk? Al iets van een doel in gedachten?

Nette frontsquat man.

Altijd weer hilarisch hoe hard mensen met een zwakke core onmiddelijk door de mand vallen, waarna het een k#toefening is omdat de stang pijn doet en dat soort kul. Zaken als positioneren van de baar en juiste grip vergt misschien enige oefening, maar dat Kun je gewoon leren. Net als de andere mannenoefeningen

Niet uit je nek lullen met foutieve aannames en vooroordelen. Ga jij eerst maar eens een tijdje goed Zercher Squaten. Dan praten we verder ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.990

Blijven oefenen!

Mooie FSQ en SQ man!
ATG, Full of parallel? (volgens mij par tot below par had ik eens gelezen, correct?)

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Leer de oefening te waarderen en je zult ervan houden, trust me.

All quartersquats

Goed getrained, die frontsquat vind ik nog steeds erg knap

Thanks! Hopelijk zit ik snel eens aan 150, dan begin ik het zelf ook knap te vinden ;)

haha 15 sets pull ups. Goed bezig

Hehehe, thanks, voelde uberlekker :D

Same here. Front Squats zijn ruk. Het ligt niet lekker en als je pech heb snijd het je strottenhoofd af zodat je geen lucht meer krijgt. Om quads alsnog te kunnen pakken doe ik liever Zercher Squats. Werkt net zo goed voor quads en core als het niet beter is.

Njah, ik ga hem toch lekker blijven doen hoor :P

Frontsquats separate the man from the boys.

Altijd weer hilarisch hoe hard mensen met een zwakke core onmiddelijk door de mand vallen, waarna het een k#toefening is omdat de stang pijn doet en dat soort kul. Zaken als positioneren van de baar en juiste grip vergt misschien enige oefening, maar dat Kun je gewoon leren. Net als de andere mannenoefeningen.

Jij wilde je fronts toch naar een hoger niveau tillen sanca. Wat is je huidige pr eigenlijk? Al iets van een doel in gedachten?

Word :cool:

Huidig PR is 1x125, cleangrip en goede diepte

Heb ook wel eens 135 of 140 gedaan gehad met crossedgrip en bedenkelijke diepte :roflol:

Thanks man

Niet uit je nek lullen met foutieve aannames en vooroordelen. Ga jij eerst maar eens een tijdje goed Zercher Squaten. Dan praten we verder ;)

:roflol:!!!

Front Squats sucks etc etc.. :stfu:
Zoals ik al heb aangegeven LEER de Front Squat onder de knie te krijgen en je gaat er echt van houden, lukt het je niet dan suckt je balans of core en moet je meer trainen, period. Zelfs een kleine k*tjoch zoals mij lukt het.

Heb er 120kg mee gedaan en blijf het een k*t oefening vinden en heb het van me repertoire geschrapt. Zercher Squat is net zo goed voor de core en quads zonder dat me strottenhoofd afsnijd.

Ik snap het probleem van iedereen niet dat het zogezegd hun strottenhoofd afsnijdt? Als je zoals het hoort de stang op de voorkant van je delts laat rusten raakt het amper je keel aan? Ik heb nog nooit last gehad dat de stang mijn keel toeknijpt.

De front squat is een super oefening. Ik vind dat niemand hem zomaar moet schrappen uit zijn oefeningenlijst omdat het 'k*t aanvoelt'.

trouwens sanca, draag je je werkschoenen met de verhoogde hiel ook tijdens front squats? Dan zou het toch normaal makkelijker moeten zijn om de druk van je tenen weg te houden?

• #10.994
Ik snap het probleem van iedereen niet dat het zogezegd hun strottenhoofd afsnijdt? Als je zoals het hoort de stang op de voorkant van je delts laat rusten raakt het amper je keel aan? Ik heb nog nooit last gehad dat de stang mijn keel toeknijpt.

De front squat is een super oefening. Ik vind dat niemand hem zomaar moet schrappen uit zijn oefeningenlijst omdat het 'k*t aanvoelt'.

trouwens sanca, draag je je werkschoenen met de verhoogde hiel ook tijdens front squats? Dan zou het toch normaal makkelijker moeten zijn om de druk van je tenen weg te houden?

Mwoa, ik snap het wel hoor, toen ik nog crossedgrip deed hield ik ook altijd de stang veel te hoog zodat ie tegen mn keel zat, nu ik cleangrip hanteer zie ik nu op mn delts waar de stang heeft gelegen, volgens my right in place, wil nu niets anders meer :D

Yep, was met hakje, bij de laatste reps van de laatste setjes kreeg ik weer de neiging uit de tenen te duwen maar volgens mij eerder door een ****ed up core wegens beltless, niet zo lang geleden plooide ik beltless nog dubbel bij 100, remember ;)

Hihi, is me gezanik toch nog ergens goed voor is geweest.

Respect voor je doorzettingsvermogen!:D

• Like
Waarderingen: Tito

Ben het 100% met je eens, geen gezeik gewoon Front Squaten. Me Deadlift is er gigantisch erop vooruit gegaan en ik heb gewoon veel en veel meer plezier in me benentrainingen. Eerst me k*tste oefening nu toch wel in de top 3. :)

Wow, hoe flikken jullie het zo lightweight te blijven?!?!
Mooie training Sanca, focking nette 200kg zonder belt, zekers platform je zwakste kant van de Deadlift!
ik kom van 58 kg, ik heb geen moeite om licht te blijven :D

Dat lukt u wel kerel!

Stefan en ik hadden afgesproken om bij de start van het nieuwe seizoen allebei +-110kg te wegen :D
Ik vraag me af wie hier het moeilijkste mee gaat hebben :D Afvallen is wel gemakkelijker dan bijkomen, maar stef moet 20 zeker afvallen en jij 10 erbij :D

Ben benieuwd naar beiden!
Good luck!

Bijkomen is easy. :D

• #10.999

Het heeft idd goed geholpen, thanks :D

Ben het 100% met je eens, geen gezeik gewoon Front Squaten. Me Deadlift is er gigantisch erop vooruit gegaan en ik heb gewoon veel en veel meer plezier in me benentrainingen. Eerst me k*tste oefening nu toch wel in de top 3. :)

Zo zie je maar ;)

ik kom van 58 kg, ik heb geen moeite om licht te blijven :D

Ik vraag me af wie hier het moeilijkste mee gaat hebben :D Afvallen is wel gemakkelijker dan bijkomen, maar stef moet 20 zeker afvallen en jij 10 erbij :D

Ben benieuwd naar beiden!
Good luck!

Een dikke 5 jaar terug woog ik ook nog maar een 60-65kg :D

Het gaat nog spannend worden, thanks!

Correction, vet bijkomen is easy, als ik wou woog ik al 110 maar het is nu ook niet mn bedoeling een vet varken te worden, het vrouwtje wilt ook nog iets hé, af en toe krijg ik nu al te horen, enne, wanneer ga je weer eens cutten?! :grumble: :D

Wanneer komt er weer een training Sancaman

Terug
Naar boven