Fitness Seller

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.901
Niemand is gekker dan jij Sanca san! ;)
Sterke dingen gezien weer. :bow:

You knoooooow :D

Ik heb vandaag ook veel sterke dingen gezien en weer eens gezien dat ik niet mag gaan slabakken, er is nog veel werk aan de winkel, die 100 boom falen moet voor eens en voor altijd verleden tijd worden, ik moet druk in de weer gaan met atlasstones op hoogte oefenen (nog bedankt voor de hars Maurice!!!) en eens werk van maken om die giant medley hier natebootsen

Die dumbbell oefenen word moeilijk want die ligt helemaal anders als dat 30mm stangetje met een pijpje over fat dumbbell van me

Log was waarschijnlijk je dag niet.. Squat was wel sterk weer :D

Hope so man, hopelijk vliegt ie volgende keer weer! Het feit dat ik dinsdag 6x4x100 en gisteren 6x2x100 pushpress gedaan heb zal ook wel meespelen ;)

Laatst bewerkt:
Ook lekker klote dat je voor de 2e keer met die giant medley moest beginnen man !!!

Nice squat !

Jammer van je log man, maar jezelf niet gek laten maken ! volgende keer laat je hem vliegen !!

Laatst bewerkt:
Proberen te oefenen op laden zonder schouderen maar soort van pushpress. Als je goed kijkt naar bv Jan Wagenaar zie je precies hoe het moet. Je gooit hem hard vanaf de hurkpositie omhoog en dan geef je hem een stoot na met de borst, in de lucht heeft de bal nog snelheid en kun je hem doorduwen. Ik heb er wisselend succes mee, tot 100kg en 180cm gaat het makkelijk met de 120kg is het me tot nu toe pas 1x gelukt en voor de rest met schouderen. Echter als je hem op de 1e manier succesvol onder de knie hebt kost het je 10x minder moeite.

Jammer sanca, maarja er komen zat wedstrijden :D. Was het een platform blokplatform of pallets, of eentje die jimmy heeft

Zat je werk ofzo niet ergens in de weg? Dat je zo wisselende resultaten had ...

Eens met Gijs. Zoals hij het beschrijft is het enkel een kwestie van durven, de kracht heb je wel.
Verder moet je niet in de put gaan zitten over die log. Je bent niet de enige die er moeite mee heeft gehad zo te zien. Wellicht kun je er voor de volgende wedstrijd nog eens mee trainen?

wo gibt es de filmpjes?

Graag gedaan Sanca, dat je maar flink sterk mag worden op de stones door dat potje hars.

• #13.909
Ook lekker klote dat je voor de 2e keer met die giant medley moest beginnen man !!!

Nice squat !

Jammer van je log man, maar jezelf niet gek laten maken ! volgende keer laat je hem vliegen !!

Ja, was best klote man, maarja, het is niet gezegd dat ik 'em anders wel had volbracht, better luck next time ;)

Thanks mate!

Ging weer zo'n (negatief) knopje om in mn kop, volgende keer dat hoofd weer leegmaken damned!

Proberen te oefenen op laden zonder schouderen maar soort van pushpress. Als je goed kijkt naar bv Jan Wagenaar zie je precies hoe het moet. Je gooit hem hard vanaf de hurkpositie omhoog en dan geef je hem een stoot na met de borst, in de lucht heeft de bal nog snelheid en kun je hem doorduwen. Ik heb er wisselend succes mee, tot 100kg en 180cm gaat het makkelijk met de 120kg is het me tot nu toe pas 1x gelukt en voor de rest met schouderen. Echter als je hem op de 1e manier succesvol onder de knie hebt kost het je 10x minder moeite.

Thanks G', hier heb ik iets aan!

Teun had het er gisteren nog over en Jimmy had het me ook al eens gezegd een hele tijd terug, toen eens geprobeerd maar het liep voor geen meter, daarna niet meer geprobeerd, toch maar eens serieus werk van gaan maken nu!

Jammer sanca, maarja er komen zat wedstrijden :D. Was het een platform blokplatform of pallets, of eentje die jimmy heeft

"Gelukkig" was het maar een veredelde training :D

Een blokplatform, kun je dus tegenaan leunen, heb daar wel effe tegen staan schuren gisteren :roflol:

Zat je werk ofzo niet ergens in de weg? Dat je zo wisselende resultaten had ...

Kan... Alhoewel ik vrijdag speciaal een dag verlof had gepakt :dunno:

Eens met Gijs. Zoals hij het beschrijft is het enkel een kwestie van durven, de kracht heb je wel.
Verder moet je niet in de put gaan zitten over die log. Je bent niet de enige die er moeite mee heeft gehad zo te zien. Wellicht kun je er voor de volgende wedstrijd nog eens mee trainen?

Word idd een kwestie van durven, durf er al bijna niet aan denken, hehehe
Heb gisteren door velen k*tlog horen roepen dus zal voor een deel ook weer gewenning aan die log zijn. Als het aan mij ligt zit ik elke zondag bij Alex, maar het ligt niet altijd aan mij alleen ;)

Er is gefilmd geweest ja maar ik heb geen idee wie zn toestel dat was

Graag gedaan Sanca, dat je maar flink sterk mag worden op de stones door dat potje hars.

Thanks Maurice! :cool:

Laatst bewerkt:
Naja zie het zo, het kan alleen maar beter gaan vanaf nu :D

Wuhahaha, Sanca...
Jij hebt dus ook al te maken met iemand die je 'de baas' mag noemen? :D

• #13.912
Er moet altijd een beetje ruimte zijn voor wat qualitytime, jwz :D

toch wel sterk hoor vind ik
als je ziet wat je allemaal heb gedaan
gewoon doorgaan

• #13.915
Wraak op de log piraat?

sterke PP, en idd wraak op de log ?? haha

ARRRRRRRRRRRRRH matie

PiratesLog.jpg

Laatst bewerkt:
  • #13.919
WTF?! Ik kan seffes al bijna 2 weken geen karma meer geven en nu kan ik niet meer multiquoten hier, heeft nog iemand hier last van of ligt het aan mijn pc?!

@Gijs, hehehe, het lijkt er wel op ja :D njah, ik moest volgens mn schema 3x3x105 doen, dacht dat het easy zou lukken omdat ik vorige week nog relatief easy 6x4x100 gedaan had, ik kon gisteren dus echt geen vrede nemen met die doubles (wou als persoonlijke straf tot 10x2 gaan als de triples niet gelukt waren), duurde 40 minuten ofzo eer ik in de juiste groove zat,misschien te laks geweest met opwarmen ofzo :dunno:

@JW, thanks, ik heb er harder voor moeten werken dan ooit, bij die triples kwamen de strains vanuit mn tenen!

@Erwin, yaaaaaaaarrrr matie

Idd heb het probleem ook al, en geen filmpjes zien helemaal niks meer geen lettertype meer veranderen of cursief maken

Terug
Naar boven