AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

ze zijn bezig met dingen te veranderen enzo, dus maak je niet druk :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.922
Ik dacht serieus even dat het aan mn pc lag :P

Deadlift hookgrip, op zolder dus na elke rep rustig neerleggen

60-10
100-10
140-5
180-3
210-1 belt
225-2 PR
225-2 fail @hookgrip dus mixed grip gepakt
225-1

Chins

bw-8
+10-5
+10-5
+10-5

Bentover barbellrow

100-6
105-6
110-6

Facepull

3x15

Pretty good train, volgens schema moest ik 3x3x227.5 doen, zat er niet in vandaag maar **** it, toch best tevreden (PR was 2x2x220), zeker aangezien ik tijdens mijn korte, woelige 5-urige nacht een paar keer wakker ben geworden en ik zodoende de hele dag stikkapot was, normaal was vandaag een rustdag, ik had de keuze om achter mn tv inslaap te vallen of om te gaan trainen, keuze was rap gemaakt, voel me weer kiplekker nu :')

damn, thumb crushing deads!

Sterk Sanca brother.

• #13.926
Thanks!

Squat

20-6
60-6
100-6
140-1
155-1 belt
165-3
165-3
165-3 volume PR

Close grip bench

60-8
80-8
100-8

Pushups

2x20

Abwheel rollout

3x12

Vluggertje xD

very nice squatting mate !!! sterk volume PR

• #13.928
Thanks JW, na al die weken volume squatten was het eens fijn om "maar" 3x3 te moeten doen :D

Squats beginnen lekker te worden!

Dat gaat goed Johan. DL ineens gewoon 25 kg erbovenop kunnen doen?

• #13.932

:D

Squats beginnen lekker te worden!

Thanks mate, ze beginnen nu ook wel hoerig zwaar aantevoelen, moet nu vooral oppassen dat ik niet teveel aan techniek inlever om progressief te blijven laden

Dat gaat goed Johan. DL ineens gewoon 25 kg erbovenop kunnen doen?

Thanks Gijs. Nah, vorige keer had ik 1x4 en 3x3x215 (moest 4x4) en de week ervoor 2x5 en 2x4x205 (moest 5x5). Volgende week moet ik 2x2x240, gonna be a tough cookie to crumble, ik ben benieuwd!

Volgende week ga ik ook week 8 al in van het russian peak programma, ik had noway gedacht dat ik zover zou komen, lekker schema dit, alleen jammer dat die wintercompetitie en vele werkuren het schema de laatste tijd een beetje in de weg kwamen zitten (deze week had ik bv schijt aan de rustdagen en nog eens 3 dagen achtereen getraind, stresskiller numero uno), hopelijk worden de 1 RM's soon gecrushed en hou ik aan dit schema meer over dan volume PR's

Laatst bewerkt:
sterke deads sancaman
houd je zolder het een beetje?

JO han Pekel steelo squaTz!!

netjeZz

• #13.935
Eventtraining @SMTL Nuth

Loglift

56-6
76-5
96-1
101-1 nice, niet allout maar hierbij gelaten, tevreden

One armed dumbbellpress

paar singles en een doubletje met 50kg dumbbell, techniek moet er harder ingeramd worden! Props voor Domie die de circusdumbbell presste

Yokerace drop/turn @12m

160-24m
210-24m
260-24m
300-24m

Giant medley 12m

110kg farmers + 310kg yoke + 3x tireflip, doodgaan maar good stuff

Atlasstones

weer paar fails met de 90 @1.70m, dus dan maar op techniek zonder schouderen gewerkt 6x1x90 @1.60m, ging lekker vlot op die 1.60m!

Carry and drag medley 12m

4x65kg kegs + 250kg sledpull

Good train, erg tevreden :')

sterke deads sancaman
houd je zolder het een beetje?

Thanks Ove! Redelijk... In de kamer onder de zolder heb ik al een paar barsten in het plafond, daarom heb ik de 1ste weken van russian peak met het uberhoge volume telkens buiten gedaan, in de sneeuw, vries en regen, blegh, ik snak naar de lente/zomer!

JO han Pekel steelo squaTz!!

netjeZz

:roflol: tHaNkzZz

pefpafpoef ,medley is HUARD!!

Goede eventstraining Sanca. Yoke gaat goed zie ik en die medley gewoon blijven doen. Till next time, Mr Pirate.

nice train piratenpiet!

nice event training man, en ff weer die 100 log (101) met overtuiging gepresst !!

• #13.940
pefpafpoef ,medley is HUARD!!

Piefpoefpaf, die medley was AF!

Vandaag slomer dan ooit rondgelopen op het werk, shit heeft blijkbaar goed ingekickt, hahaha

Goede eventstraining Sanca. Yoke gaat goed zie ik en die medley gewoon blijven doen. Till next time, Mr Pirate.

Thanks Big M', ik kijk alweer uit naar de volgende keer!

Yaaaaar!

nice event training man, en ff weer die 100 log (101) met overtuiging gepresst !!

Thanks JW! Die 100 gaat potverdomme een opwarmgewicht worden :fire:

Terug
Naar boven