AndroidHealthClinic

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Link naar die wedstrijd? Ben volledig kwijt wat je gaat doen zondag :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.282
:duh:
Knallen - had ik moeten weten :o

• #14.284
Vandaag de hele dag pijnloos met betonblokken kunnen spelen na de squats en rackpulls van gisteren, good stuff

Pushups

20
20
20

Chins

bw+10*5
bw+10*5
bw+10*5

Bentover barbell rows

60-12
60-12
60-12

Strict press

55-8
55-8
55-8

Chain front raise

8-12
8-12
8-12

Chain side raise

8-12
8-12
8-12

Plate goodmorning

20-35
20-35

Facepull

20-50

:duh:
Knallen - had ik moeten weten :o

:D

succes met je wedstrijd mate !!! en hou wel je rug heel !

Succes morgen beeste!

• #14.287
Thanks guys!!! :fire:

Heb de afgelopen dagen veel negatieve afleidingen gehad maar ik heb er zin aan goddamned!

succes man!

Ben benieuwd... 1 arm db presses heb ik niet allemaal gezien, wat ik heb gezien was wisselende resultaten ;)

Stones of strength... geen Sanca gezien... :sad:

Correctie: heb 'm gezien :cheer:

20110508_001.jpg

Wel mooie (zware!) prijs...

20110508_002.jpg

• #14.293
Thanks Wim en Dwarfje, mercikes voor de pics en ik vind het erg leuk je eindelijk eens ontmoet te hebben!!

Ik zal mn verslagje dan ook maar effe neerzetten :o

Sterkste Limburger 2011

IFSA loglift

80
90
100 F rug gaf bij de clean al seintjes dat ie het niet leuk vond, aargh, doe ik nog speciaal zo licht

Carry and drag: 2 postzakken 75kg over 10m en duckwalk 200kg over 20m

de postzakken vlogen erop, no problemo maar de duckwalk was een ander verhaal, na een kort stukje moest ik gewoon stoppen wou ik niet in kreukels afgevoerd worden (duckwalk is PR for what it's worth, hahaha)

Giant SMTL medley

kan ik kort over zijn, 120 ****ing kilo'tjes farmers heb ik moeten laten staan, ging gewoon niet meer

Dus dan maar afgemeld, erg jammer dit maar ik kan er mee leven, als ik niet geprobeerd had kon ik er minder mee leven denk ik

Laatst bewerkt:
Hahaha, ja man, het is klote sometimes.
Beter had je het gewoon op een zuipen kunnen zetten (net als ik op moederdag...) ;)
Je flext wel aardig maatje! :thumb:

Jammer dat je last had van een rugblessure...het is altijd zuur als je tijdens een wedstrijd moet opgeven vanwege een blessure. Je kunt niet het maximale geven en hetgeen waarvoor je dan vaak een hele tijd getraind hebt komt er niet uit. Ik hoop dat je snel weer hersteld zult zijn en ik heb zo'n gevoel dat dit niet de laatste wedstrijd in NL was waar ik je heb gezien ;) Leuk overigens om ook Dwarven Warrior in real live te ontmoeten :)

Laatst bewerkt:
****ed up man !! eerst die rug maar eens goed in orde krijgen mate !! toch een vechtersmentaliteit om toch te gaan !

Klote voor je Johan! Succes de komende tijd om weer blessurevrij te worden.

• #14.298
Hahaha, ja man, het is klote sometimes.
Beter had je het gewoon op een zuipen kunnen zetten (net als ik op moederdag...) ;)
Je flext wel aardig maatje! :thumb:

Achja, de leffe en het cubaans sigaartje op het terras compenseerden genoeg :D

Jammer dat je last had van een rugblessure...het is altijd zuur als je tijdens een wedstrijd moet opgeven vanwege een blessure. Je kunt niet het maximale geven en hetgeen waarvoor je dan vaak een hele tijd getraind hebt komt er niet uit. Ik hoop dat je snel weer hersteld zult zijn en ik heb zo'n gevoel dat dit niet de laatste wedstrijd in NL was waar ik je heb gezien ;) Leuk overigens om ook Dwarven Warrior in real live te ontmoeten :)

Ja, is balen man, lang getwijfeld of ik uberhaut nog wel mee kon doen, dan toch besloten te gaan en dan wil je het natuurlijk ook goed afronden!

****ed up man !! eerst die rug maar eens goed in orde krijgen mate !! toch een vechtersmentaliteit om toch te gaan !

Thanks man!

Klote voor je Johan! Succes de komende tijd om weer blessurevrij te worden.

Thanks Gijs, ik had noway verwacht dat het zo lang ging aanslepen, blegh

Toch goed dat je hebt gevochten vandaag Piraat! Volgend jaar kom je fris, sterk en hersteld weer terug! Roooaaaaaarrr!!

Terug
Naar boven