XXL Nutrition

Masteron by generic supplements

Chemical

Pro Bodybuilder
Pro BB
Waardering
21
Onlangs heeft Generic Supplements ook masteron opgenomen in het arsenaal. Dez wordt verkocht in de bekende 10ml flessen met een dosering van 50mg/ml.

Masteron wordt meestal gebruikt door de mensen met een al iets lager vetpercentage om nog harder te worden. Het mooie van Masteron is dat het niet aromatiseert en totaal niet giftiog is voor de lever.

maar prijs van masteron is meestal duur ook en wat is verschil met winstrol kwa werking?

Spul is toch te zwaar voor een beginner ofnie?

Probeer het eens floyd ;)

Zijn er trouwens ook vervalste produkten van GS in omloop?

• Topic Starter Topic Starter
nou het verschil in sterkte kun je enigszins vergelijken met d-boll en oxy verder is masteron totaal niet lever toxisch . Momenteel zijn er al wat vervalsingen in omloop van GS. Dit zijn echter een paar kleine prutsers die de werkende vloeistof vervangen door visolie. En ik ben van mening dat je dit soort mensen aan de hoogste boom moet hangen.

enig id wanneer de anavar van gs komt?

remarxxx zei:
enig id wanneer de anavar van gs komt?

er is momenteel al generische anavar maar het is en blijft naar mijn mening een duur goedje dat meestal niet aan de verwachtingen van zijn gebruikers voldoet.

ik veronderstel dat masteron gebruikt wordt als korte kuur en dat je geen nakuur hoeft te doen. is dat zo? ik doe na 6 weken winstrol geen nakuur en heb er ook geen coïtusuele dip na.

skydirk zei:
ik veronderstel dat masteron gebruikt wordt als korte kuur en dat je geen nakuur hoeft te doen. is dat zo? ik doe na 6 weken winstrol geen nakuur en heb er ook geen coïtusuele dip na.

masteron wordt vaak aan het einde van een kuur of vlak voor een wedstrijd gebruikt om zo extra hard te worden. In een geval als dit is een nakuur dus wel belangrijk. Het is erg kortwerkend en dus snel uit je systeem maar het heeft wel invloed op de eigen test aanmaak.

Chemical zei:
Momenteel zijn er al wat vervalsingen in omloop van GS. Dit zijn echter een paar kleine prutsers die de werkende vloeistof vervangen door visolie. En ik ben van mening dat je dit soort mensen aan de hoogste boom moet hangen.

Ben het helemaal met je eens!! Ff lekker paar vials volknoeien met bagger, mss niet goed gesterilliseerd....dan komen de problemen.

Gelukkig betrekt mijn supplier zn spullen rechtstreeks van GS.

Leviathan zei:
Ben het helemaal met je eens!! Ff lekker paar vials volknoeien met bagger, mss niet goed gesterilliseerd....dan komen de problemen.

Gelukkig betrekt mijn supplier zn spullen rechtstreeks van GS.

ja gelukkig zijn er nogwat mensen met een hart voor de sport anders zaten we allemaal aan de sla-oli

Chemical zei:
ja gelukkig zijn er nogwat mensen met een hart voor de sport anders zaten we allemaal aan de sla-oli

En aan de caffeine tabs :mad:

Snap het ook niet....mss dat er wat luitjes in tuinen maar die bedenken zich na n keer genept te zijn de volgende keer ook wel....je kunt imo alleen goede winst maken als je goed spul levert en n tevreden klantenkring opbouwt.

Scammen is eenmalig winst maken, dan moet je weer n nieuw slachtoffer zoeken.

lijkt me lol om een paar mooie bomen vast uit te zoeken!!!
denk dat ze snel vol hangen!!!

Terug
Naar boven