MuscleMeat

Maximale duur van de training?

Het zal wel komen doordat je een Belg bent, maar t*ring lees eerst eens je eigen post door voor dat je hem online zet.

Belg zijn is geen excuus... heeft er gewoon niks mee te maken. Als ik af en toe het taalgebruik van sommige Nederlanders hier zie :eek:
of kunnen die niet lezen :rolleyes:

Ik let wel eens op de echte beesten bij ons op de training, en ik zie dat zij heel dikwijls komen, soms 2x per dag, maar nooit lang. 30 a 45 min. ik kan zoveel dagen niet trainen maar als ik meer tijd had zou ik ook mijn aantal trainingen verhogen en de tijd inkorten. Ging daar in mijn jonge jaren ook veel beter op, hoewel het ook wel zal te maken hebben met mijn leeftijd zeker???
Het meest leer je nog door de echte zware jongens op je sportschool te observeren en te kijken hoe zij trainen, aantalreps-aantal oefeningen-intensiteit. Ik vraag soms ook gewoon hoe sommigen zo snel gegroeid zijn als ik verschil zie bij iemand. Maar een eerlijk antwoord hierover krijg je zelden omdat het dikwijls illegale middelen zijn die hiervoor zorgen.

ik vroeg me dit ook af.
ik ga 5-6 x per week en pak elke spier 2 x wat neer komt op 2 -3 spiergroepen per dag.
ik voel me prima om 2 uur te trainen en volgens mij is trainen op cortisol helemaal niet slecht, sommigen beweren er zelfs harder op te gaan.
met 2 uur en een kwartier begin ik wel te merken dat het niet goed gaat. vooral als er lichte hoofdpijn begint op te spelen lijkt het mij dat je te ver gaat.
als je naar wereld toppers al kai green kijkt zie je die gewoon 3 - 4 uur trainen, waarschijnlijk eten die tussen door ook.
ik denk omdat je tijdens je training testesteron aan maakt, je anabolic window daarna pas ingaat.
hier moet je binnen 20 tot 30 minuten belangrijke voedingstoffen binnen hebben.
bsn - syntha is een shake die naar mijn menning al die voedingsstoffen bevat.
vervolgens moet je in 1,5 uur denk ik een grote maaltijd nemen.
voor je training is het ook erg belangrijk dat je veel eet.
kies voor weinig vet, redelijk eiwit en veel koolhydraten.
ook amino zuren zorgen er voor dat je langer door kunt gaan.
iemand het hier mee een?

ik vroeg me dit ook af. ik ga 5-6 x per week en pak elke spier 2 x wat neer komt op 2 -3 spiergroepen per dag. ik voel me prima om 2 uur te trainen en volgens mij is trainen op cortisol helemaal niet slecht, sommigen beweren er zelfs harder op te gaan. met 2 uur en een kwartier begin ik wel te merken dat het niet goed gaat. vooral als er lichte hoofdpijn begint op te spelen lijkt het mij dat je te ver gaat. als je naar wereld toppers al kai green kijkt zie je die gewoon 3 - 4 uur trainen, waarschijnlijk eten die tussen door ook. ik denk omdat je tijdens je training testesteron aan maakt, je anabolic window daarna pas ingaat. hier moet je binnen 20 tot 30 minuten belangrijke voedingstoffen binnen hebben. bsn - syntha is een shake die naar mijn menning al die voedingsstoffen bevat. vervolgens moet je in 1,5 uur denk ik een grote maaltijd nemen. voor je training is het ook erg belangrijk dat je veel eet. kies voor weinig vet, redelijk eiwit en veel koolhydraten. ook amino zuren zorgen er voor dat je langer door kunt gaan. iemand het hier mee een?
Goeie broscience, bro.

Ben altijd wel 2 - 2,5 uur bezig. Vooral op lowerbody met 7x3 squats en dan nog zware deadlifts.

volgens mij is trainen op cortisol helemaal niet slecht, sommigen beweren er zelfs harder op te gaan.

Trainen op cortisol?
Zoals jij het stelt lijkt het wel alsof het een of andere stimulerende drug is.

Je 'traint' niet op cortisol.
Cortisol is een stresshormoon dat met name vrijkomt bij/na fysieke inspanning en onderdeel is van anabole/katabole processen rondom de stikstof-stofwisseling.

Let wel, een noodzakelijke stofwisselings-component en derhalve niet iets slechts, zoals vaak wordt beweerd.

ik denk omdat je tijdens je training testesteron aan maakt, je anabolic window daarna pas ingaat.hier moet je binnen 20 tot 30 minuten belangrijke voedingstoffen binnen hebben.

Waar haal je deze ongelooflijke onzin allemaal vandaan eigenlijk? De supplementen reclame-opschriften zeker?

ook amino zuren zorgen er voor dat je langer door kunt gaan.

Op het moment dat het noodzakelijk voor je lichaam is om expliciet eiwitten/aminozuren te gaan aanpreken voor de resynthese van ATP (het directe biochemische mechanisme voor energievoorziening) dan duren je trainingen te lang en/of eet je onvoldoende koolhydraten.

Aminozuren consumeren (als ik je goed begrijp) om langer te kunnen trainen is een dure en onzinnige actie.

De reden dat 'toppers' zoals Kai Green 3-4 uur kunnen trainen heeft alles te maken met heel een ander soort 'juice'. :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

t*ring wat een broscience wordt er hier door sommige verspreid zeg, niet te zuinig.

Terug
Naar boven