ik vroeg me dit ook af. ik ga 5-6 x per week en pak elke spier 2 x wat neer komt op 2 -3 spiergroepen per dag. ik voel me prima om 2 uur te trainen en volgens mij is trainen op cortisol helemaal niet slecht, sommigen beweren er zelfs harder op te gaan. met 2 uur en een kwartier begin ik wel te merken dat het niet goed gaat. vooral als er lichte hoofdpijn begint op te spelen lijkt het mij dat je te ver gaat. als je naar wereld toppers al kai green kijkt zie je die gewoon 3 - 4 uur trainen, waarschijnlijk eten die tussen door ook. ik denk omdat je tijdens je training testesteron aan maakt, je anabolic window daarna pas ingaat. hier moet je binnen 20 tot 30 minuten belangrijke voedingstoffen binnen hebben. bsn - syntha is een shake die naar mijn menning al die voedingsstoffen bevat. vervolgens moet je in 1,5 uur denk ik een grote maaltijd nemen. voor je training is het ook erg belangrijk dat je veel eet. kies voor weinig vet, redelijk eiwit en veel koolhydraten. ook amino zuren zorgen er voor dat je langer door kunt gaan. iemand het hier mee een?