Fitness Seller

Nieuws Maximum snelheid naar 130 km/uur problematisch

Whaha, ja idd z. En er is ook aangetoont dat uitstoot niet per defenitie omhoog gaat want er spelen meer factoren mee. Ook filevorming zal niet verhogen is de verwachting. Maar ach, er zal weer wat afgehuild worden. Ik weet wel dat ik iedere sneller op mijn werk ben en minder snelheidsovertredingen heb. Woop woop!

Kijk daar gaat om. En de uitstoot en geluid lijkt mij echt verwaarloosbaar.

Maarja in het kabinet gaat het om stemmen voor je eigen partij winnen, in plaats van een land regeren.

Whaha en die lui ook weer beginnen over de oliereserves, lol. Naja ik zou er maar niet over beginnen maar over een paar jaar kan mijn fosiele brandstoffen topic ook weer open.

Goed nieuws inderdaad. Waar en wanneer het kan 130, waarom daar zoveel ophef over ontstaat is me nog steeds een raadsel.

Als je graag 90 wil rijden prima, maar blijf dan wel lekker rechts. Milieu argument en veiligheid argument zijn complete nonsens. Het is niet alsof IEDEREEN nu constant 130 gaat rijden. Veel mensen rijden sowieso altijd onder de max snelheid. Auto's zijn al veel schoner dan een paar jaar terug en leveren een verwaarloosbare bijdrage aan de wereldwijde uitstoot. Snelwegen zijn en blijven de veiligste wegen.

Terug
Naar boven