MC H3aDsH0T
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 232
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 20%
Thxgoede vooruitgang op de fly's
hoe gaat het met je BW![]()

BW? (Sorry I'm N00B)

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thxgoede vooruitgang op de fly's
hoe gaat het met je BW![]()

Durf het bijna niet te zeggen, maar ik kom niet bij, zelfs met mn voedingsschema...
Het wordt tijd om weightgainers te beginnen nemen![]()

Imma try that outweightgainers zijn alleen kcals...
dus als je meer eet of meer kcals gaat eten kom je ook aan![]()

)

Ja, ben net weer terug beginnen bulken, de reden waarom ik die No Explode gebruik is omdat ik dat gewoon eens wou testen, of het echt zo een zwaar effect op de training geeft. (En heb van een vriend 4 schepjes gekregen in een doosjewaarom supps gebruiken
heb je je voeding al op orde![]()
)

Anyways, dat werkt totaal NIET, heb een keer 1 schep genomen, andere trainingsdag 2 en dat werkt echt voor geen zak. 2 scheppen kreeg ik acute diarree van en bij 1 schep gebeurt er niets.
Conclusie: No hitting, but shitting
Maar goed, terug naar Whey en KCals aan de lopende band dus![]()
Hoe heb je het genomen? Was je maag leeg? Volgens mij loop je maar een beetje aan te kloten.

Lege maag, eerste keer om te testen 1 volle scoop op 300 ml water.
Tweede trainingsdag 2 volle scoops op 300 ml water.
Werkt echt voor geen fl**ker![]()
Om 5 uur trainen, om 4.30 ingenomen.Geef is wat tijdstippen? Hoe ziet de rest van je voeding eruit.. Heb je een vast eetschema?
Eieren ga heb ik 's ochtends, heb alleen de basis van het schema ff vlug neergepentNiet mogelijk nog wat kcals toe te voegen? Paar eieren sochtends. Pinda's savonds.. Wat vis..
, Heb 4 eieren verspreid over de hele dag, vis en vlees heb ik meer dan genoeg binnen, op school ga ik 2x aanschuiven voor extra meat
's Avonds heb ik dan ook nog wat vlees (tussen het brood) + eiwitten (via de whey)