MuscleMeat

MC H3adSH0T's log

BodyWeight
lichaamsgewicht

• Topic Starter Topic Starter
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik kom niet bij, zelfs met mn voedingsschema...
Het wordt tijd om weightgainers te beginnen nemen :P

meer of kcal rijker eten is goedkoper

14/03/2010

Schouders

Biceps:

Barbell Curls: 10x22kg
Dumbbell Curls: 10x12kg (Vorige: 10x10kg)
Machine Barbell Curls: 10x25kg

Voorarmen:

Dumbbell Wrist: 10x6kg
Dumbbell Reverse Wrist: 10x6kg

Schouders:

Dumbbell Lateral Raise: 10x10kg
Dumbbell Upright Row: Onbekend (Wordt toegevoegd...) (Alweer vergeten te letten op het gewicht :mad::p)
Barbell Shoulder Press: 10x40kg

Geen progressie en ik verander mijn schema waar rug in staat tijdelijk van Rug & Schouders naar Schouders, Biceps en Voorarmen; d.w.z dat er 2x in de week biceps en voorarmen wordt getraind. Ik heb dit gedaan omdat mijn rug door de verkeerde squats heel zwaar "kraakt" als ik beweeg en ik mijn rug niet verder wil "vernken". Als het verbetert ga ik terug beginnen met het goed uitvoeren van de squats. Ondertussen zal ik mij bezighouden met de beenmachines en squats achterwege laten.
Verder komen mijn Biceps achter op de rest van mijn lichaam (door het te weinig tot nooit trainen ervan voordat ik met mijn schema begon), daarom heb ik bewust daarvoor gekozen.

Opmerkingen? :D

15/03/2010

Borst:

Incline Bench Press: 10x40kg
Bench Press: 4x60kg
Dumbbell Press: 10x50kg (25kg/hand)
Flyes: 10x12kg
Incline Dumbbell Press: 10x30kg

Triceps:

Close-Grip Bench Press: 10x15kg
Barbell Lying Triceps Extension: 10x15kg
Dumbbell Overhead Extension: 10x12kg (Vorige: Onbekend)
Triangle Pull-Down: 10x55kg

Borst trainen ging vandaag niet echt goed, het was overvol in de gym, alle bankjes bezet...

19/03/2010

Biceps:

Barbell Curls: 10x26kg (Vorige: 10x20kg)
Dumbbell Curls: 10x14kg (Vorige: 10x12kg)

Schouders:

Dumbbell Lateral Raise: 10x8kg (Vorige: 10x6kg)
Dumbbell Upright Row: Onbekend (Wordt toegevoegd...)
Barbell Shoulder Press: 10x40kg (Vorige: 10x35kg)

Ik denk dat deze vorderingen voornamelijk komen omdat ik eens BSN No-Explode heb getest (van een maat gekregen). (Dosering: 1.5 eetlepel op 300 ml water)
Men zegt dat alles begint te branden enz. maar daar heb ik niks van gemerkt, misschien te weinig genomen?

Laatst bewerkt:
22/03/2010

Maandag: Biceps & Benen

Biceps:

Barbell Curls: 10x24kg (Vorige 10x20kg)
Dumbbell Curls: 10x12kg (Vorige 10x10kg)

Benen:

Barbell Back Squat: Niet gedaan (Onderrug blessure)
Hack Squat: 10x90kg (Vorige: 10x80kg)
Seated Leg Curl: 10x30kg
Barbell Lunge: 10x60kg

Beetje vooruitgang, ook met No Explode getraind vandaag, tot de testers op zijn, daarna Crack Revolutions testen en besluit trekken :P

waarom supps gebruiken???

heb je je voeding al op orde???

waarom supps gebruiken???

heb je je voeding al op orde???
Ja, ben net weer terug beginnen bulken, de reden waarom ik die No Explode gebruik is omdat ik dat gewoon eens wou testen, of het echt zo een zwaar effect op de training geeft. (En heb van een vriend 4 schepjes gekregen in een doosje :P)
Anyways, dat werkt totaal NIET, heb een keer 1 schep genomen, andere trainingsdag 2 en dat werkt echt voor geen zak. 2 scheppen kreeg ik acute diarree van en bij 1 schep gebeurt er niets.
Conclusie: No hitting, but shitting :D
Maar goed, terug naar Whey en KCals aan de lopende band dus :P

Anyways, dat werkt totaal NIET, heb een keer 1 schep genomen, andere trainingsdag 2 en dat werkt echt voor geen zak. 2 scheppen kreeg ik acute diarree van en bij 1 schep gebeurt er niets.
Conclusie: No hitting, but shitting :D
Maar goed, terug naar Whey en KCals aan de lopende band dus :P

Hoe heb je het genomen? Was je maag leeg? Volgens mij loop je maar een beetje aan te kloten.

Hoe heb je het genomen? Was je maag leeg? Volgens mij loop je maar een beetje aan te kloten.

Lege maag, eerste keer om te testen 1 volle scoop op 300 ml water.
Tweede trainingsdag 2 volle scoops op 300 ml water.
Werkt echt voor geen fl**ker :D

Geef is wat tijdstippen? Hoe ziet de rest van je voeding eruit.. Heb je een vast eetschema?
Om 5 uur trainen, om 4.30 ingenomen.
Wat betreft de voeding: 5x per dag eten, 's ochtends 2 boterhammen, om 10 uur 2 boterhammen, om 13.10 u middageten (kan ik niet kiezen want is op school), om 6 uur 2 boterhammen en 's avonds 2 - 3 potjes kwark (=> 500 g) en een boterham.

Niet mogelijk nog wat kcals toe te voegen? Paar eieren sochtends. Pinda's savonds.. Wat vis..

Niet mogelijk nog wat kcals toe te voegen? Paar eieren sochtends. Pinda's savonds.. Wat vis..
Eieren ga heb ik 's ochtends, heb alleen de basis van het schema ff vlug neergepent :P, Heb 4 eieren verspreid over de hele dag, vis en vlees heb ik meer dan genoeg binnen, op school ga ik 2x aanschuiven voor extra meat ;) 's Avonds heb ik dan ook nog wat vlees (tussen het brood) + eiwitten (via de whey) :D

25/03/2010

Late update maar who cares:

Borst:

Incline Bench Press: 10x40kg
Bench Press: 4x60kg
Dumbbell Press: 10x50kg (25kg/hand)
Flyes: 10x12kg
Incline Dumbbell Press: 10x30kg

Niks verandert... :(

26/03/2010

Biceps:

Barbell Curls: 10x24kg (Vorige 10x20kg)
Dumbbell Curls: 10x12kg (Vorige 10x10kg)

Heb nog wat andere oefeningen ook maar ik kijk niet echt hoe groot de gewichten zijn die ik erbij neem...

Progressiepics: (Zie niet echt veel verschil tho, ga deze week beginnen bulken)

Foto0082.jpg

Foto0083.jpg

Foto0084.jpg

Terug
Naar boven