MCbuilder
Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 18%
Hallo,
Train bijna 2 jaar en lees al een tijdje mee op dit forum. Eigenlijk heb ik 1,5 jaar lang zitten bulken haha. Heb altijd wel een voedingsschema gehanteerd, maar daar week ik best vaak vanaf. Inmiddels zit ik rond de 18% vetpercentage en dit moet echt een keer naar beneden. Daarom open ik dit log, zodat ik alles netjes en strak bij kan houden en jullie me eventueel tips kunnen geven!
Wat over mezelf:
- 1.85m
- 85,8 kg vanmorgen nuchtere maag (26 feb, 2014)
- BP 70x10, Squat 80x10, MP 50x8 en DL doe ik vrij weinig, omdat mn techniek zuigt en gauw last van mn onderrug krijg. Ga dit wel weer proberen op te pakken.
Mijn onderhoud zit ongeveer rond de 2600 kcal. Dit heb ik uitgerekend met verschillende calculatoren op het internet. Voedingsschema als volgt:
07.00
70 gram oats
schep whey perfection
eetl. lijnzaadolie
15 gram extra virgin kokosolie (lekkerrrr)
water
10.00
Appel of banaan
12.00
150 gram kipfilet
30 gram walnoten
1 paprika
15.00
50 gram oats
schep whey
water
18.00
150 gram aardappel
150 gram kip/vlees/vis verschilt per keer
Groenten
TRAINEN
20.00
40 gram waxy maize starch
halve schep whey
water
21.00
300 gram franse kwark
Totaal: 2300 calorieën--> 85 gram vet/205 gram koolhy/ 195 gram eiwit
Ga dit schema eerst een paar weken vanaf vandaag hanteren en dan zie ik wel wat er gebeurd. Doel is iig om langzaam vet kwijt te raken en de gainzzzz te behouden
Trainen doe ik een 3 daagse split. Vind dit heeft fijnste werken, meestal doe ik het zo:
Ma: Borst/tri
Di: Rug/bi
Wo: Benen/schouders
Wanneer dit klaar is neem ik meestal 1 a 2 dagen rust en ga dan weer 3 dagen trainen enz enz.
Ben benieuwd wat me dit gaat brengen!!
Train bijna 2 jaar en lees al een tijdje mee op dit forum. Eigenlijk heb ik 1,5 jaar lang zitten bulken haha. Heb altijd wel een voedingsschema gehanteerd, maar daar week ik best vaak vanaf. Inmiddels zit ik rond de 18% vetpercentage en dit moet echt een keer naar beneden. Daarom open ik dit log, zodat ik alles netjes en strak bij kan houden en jullie me eventueel tips kunnen geven!

Wat over mezelf:
- 1.85m
- 85,8 kg vanmorgen nuchtere maag (26 feb, 2014)
- BP 70x10, Squat 80x10, MP 50x8 en DL doe ik vrij weinig, omdat mn techniek zuigt en gauw last van mn onderrug krijg. Ga dit wel weer proberen op te pakken.
Mijn onderhoud zit ongeveer rond de 2600 kcal. Dit heb ik uitgerekend met verschillende calculatoren op het internet. Voedingsschema als volgt:
07.00
70 gram oats
schep whey perfection
eetl. lijnzaadolie
15 gram extra virgin kokosolie (lekkerrrr)
water
10.00
Appel of banaan
12.00
150 gram kipfilet
30 gram walnoten
1 paprika
15.00
50 gram oats
schep whey
water
18.00
150 gram aardappel
150 gram kip/vlees/vis verschilt per keer
Groenten
TRAINEN
20.00
40 gram waxy maize starch
halve schep whey
water
21.00
300 gram franse kwark
Totaal: 2300 calorieën--> 85 gram vet/205 gram koolhy/ 195 gram eiwit
Ga dit schema eerst een paar weken vanaf vandaag hanteren en dan zie ik wel wat er gebeurd. Doel is iig om langzaam vet kwijt te raken en de gainzzzz te behouden

Trainen doe ik een 3 daagse split. Vind dit heeft fijnste werken, meestal doe ik het zo:
Ma: Borst/tri
Di: Rug/bi
Wo: Benen/schouders
Wanneer dit klaar is neem ik meestal 1 a 2 dagen rust en ga dan weer 3 dagen trainen enz enz.
Ben benieuwd wat me dit gaat brengen!!
Laatst bewerkt:

Haha voorlopig nog niet, pas als ik richting de 15% vp ga

nooit van gehoord?
Vooral avonds krijg ik sterk de neiging naar lekkere carbssss. Voeg nu rond 20.30 effe 3 eiwitten en 1 eigeel toe, stilt de honger een beetje. Voor het slapen gaan nog 300 gram magere kwark. Zo is het nog te doen. Jullie nog tips n.a.v. me voedingsschema?