MuscleMeat

Me

Welkom terug, nice pic

Nice! Goed om te horen dat het weer beter gaat!

goeie bicep

• Topic Starter Topic Starter
Thanks! Ja toch een stuk fijner om ongeremd te kunnen trainen

Hoe gaat het hier?

Hellupppp... Ben eigenlijk tevree:Groeien lukt, en vetpercentage is nog steeds laag... maar mijn onderbuik staat uit en mijn buikspieren zijn geen blokjes maar eerster een rommelpot! Heel cliché maar kan iemand tips geven voor een goede sixpack?

Bedoel je dat je abs gekke vorm hebben?
Daar is niks aan te doen helaas.

Onder andere inderdaad. En dat mijn onderbuik relatief ver naar voren staat zonder dat die vettie is..

Als ik je oude foto's bekijk zie ik niks geks aan de onderkant van je buik.

Nee ook niet echt. Gewoon een bolle maag/blaas ofzo lijkt het... Had al van die soort van "vacuüm -zuig-oefeningen" geprobeerd hahahaha maar niet echt met succes... Maar snap niet hoe het kan en vooral niet hoe ik eraf kan komen.... Niet dat het heel erg is, maar zou er graag een sixpackje willen

Verder dalen in vetpercentage?
Wat is je vet% nu?

Verder dalen in vetpercentage?
Wat is je vet% nu?

Laag flippie22...niet gemeten maar zit niet veel vet op. Buik is ook gewoon hard en wel getraind... Bolling zit beetje vanaf de navel tot de rand van je ondergoed. Geen zwembandjes, vetrolletjes etc

Zwanger?:lol:

een goede sixpack is volgens mij ook niet zo makkelijk voor een dame...
heb je een foto wellicht zodat je het probleem kunt laten zien?
kan het gewoon vocht zijn?
en wat is laag in vetpercentage (er zit nogal een verschil tussen 11% en 16 % bij een dame, die zeker op de buik een hoop invloed kunnen hebben).

Maak eens een foto, dit is echt gokken...

Ga een foto posten idd! Haha en nee ik ben niet zwanger

Eet je veel zuivel?

dit dus! Qua zuivel valt het wel mee... Eet wel kwark en drink melk maar haal m'n eiwitten vooral uit andere dingen...

image.jpg

Hmm lastig met zulke kut kwaliteit foto's.
Lijnen heb je wel, denk laatste beetje vet icm vocht en wat dikkere huid. Denk dat dannyz daar ook beetje naar refereerde: dikkere huid door zuivel.

Terug
Naar boven