AndroidHealthClinic

Me

dit dus! Qua zuivel valt het wel mee... Eet wel kwark en drink melk maar haal m'n eiwitten vooral uit andere dingen...

Als je zuivel hebt gehad, krijg je dan last van je buik? Of gaat die extra uitzetten? Dan ben je waarschijnlijk (lichtelijk) lactose intolerant.

Van het bovenstaande heb ik i.i.g. last.

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm ga dan toch maar eens kijken of ik de hvh zuivel kan verminderen... Thanks iig!

Ziet er inderdaad uit als opgezet/dikker ogende huid. Mogelijk door zuivel.

ik denk of aan zuivel, of continue grotere hoeveelheden carbs. Of zout, maar dan zou je juist heel erg hebben moeten afwisselen in zoutinname en zou je dat ook terug hebben kunnen zien in je fysiek.

Of zwanger.

Heeft iemand tips voor mij voor een goed en voedzaam ontbijt zonder zuivel?! ik eet normaal havermout met lijnzaad en whey óf magere kwark met studentenhaver en whey... Boterhammen vind ik lastig weg te krijgen binnen sochtends maar kan niet echt wat anders bedenken... Thanks alvast!

Omelet met kalkoen/kip blokjes + avocado en als carb source kan jij speltbrood gebruiken en/of glaasje sinaasappelsap.

Heeft iemand tips voor mij voor een goed en voedzaam ontbijt zonder zuivel?!�� ik eet normaal havermout met lijnzaad en whey óf magere kwark met studentenhaver en whey... Boterhammen vind ik lastig weg te krijgen binnen sochtends maar kan niet echt wat anders bedenken... Thanks alvast!

Sinds ik geen havermout meer eet, heb ik nergens last meer van.. voor mij was dat vooral de boosdoener. Eigenlijk at ik dat 9 van de 10 keer in de ochtend. Glutenvrije havermout maakte ook geen verschil!

Wat ik nu eet is 40gram rijstebloem (van Bamix, is eigenlijk voor baby's) met 15gr whey! Ik vind het lekker om het te mixen met stracciatella whey of chocolade. Het schijnt dat het met aardbeien smaak ook lekker is.
Je kunt het koud eten of met gekookt water!
Het is wel een beetje saai maar het vult en het is lekker.

Als ik meer tijd heb of vrij ben eet ik vaak 2 eieren met 2 ei-eiwitten en 100gr champignons en 100gr tomaat. Daarbij kan je 1 of 2 geroosterde broodjes nemen. Speltbrood is ook overrated vind ik, die in de supermarkt bestaan vaak ook niet alleen uit spelt of bevatten maar een klein beetje. Neem gewoon een volkoren boterham, scheelt een berg met geld ook. ;)

Het kan ook zijn dat je niet tegen de combinatie van havermout met whey kunt. Probeer havermout te eten met een geprakte banaan, cacao poeder, amandelmelk en wat lijnzaad bijvoorbeeld. Door de banaan word het alsnog lekker zoet.

Whey+water, ultra fine oats en een banaan in een blender en een mok koffie.

Sinds ik geen havermout meer eet, heb ik nergens last meer van.. voor mij was dat vooral de boosdoener. Eigenlijk at ik dat 9 van de 10 keer in de ochtend. Glutenvrije havermout maakte ook geen verschil!
voor mij maakt dat idd het verschil ook niet. Heb ik eerder geprobeerd.
Wat ik nu eet is 40gram rijstebloem (van Bamix, is eigenlijk voor baby's) met 15gr whey! Ik vind het lekker om het te mixen met stracciatella whey of chocolade. Het schijnt dat het met aardbeien smaak ook lekker is.
Je kunt het koud eten of met gekookt water!
Het is wel een beetje saai maar het vult en het is lekker.
klinkt prima! En heb chocolade whey dus komt goed uit
Als ik meer tijd heb of vrij ben eet ik vaak 2 eieren met 2 ei-eiwitten en 100gr champignons en 100gr tomaat. Daarbij kan je 1 of 2 geroosterde broodjes nemen. Speltbrood is ook overrated vind ik, die in de supermarkt bestaan vaak ook niet alleen uit spelt of bevatten maar een klein beetje. Neem gewoon een volkoren boterham, scheelt een berg met geld ook. ;)
klinkt tijdrovend maar lekker!
Het kan ook zijn dat je niet tegen de combinatie van havermout met whey kunt. Probeer havermout te eten met een geprakte banaan, cacao poeder, amandelmelk en wat lijnzaad bijvoorbeeld. Door de banaan word het alsnog lekker zoet.
mis dan wel de eiwitten denk ik... Is daar nog een oplossing voor om er een eiwitbron doorheen te doen?

thanks voor de goede tips!

Echt een super mooi lichaam!!! #girlcrush #nolesbo hihi! Echt respect :D

hoe is het met je knie?

ziet er goed uit zeg :)
succes met je doelen en leuk om iemand uit de buurt op t forum te hebben

Super goed! Kan zwaarder dan ooit trainen en heb nagenoeg nergens last van :-) heerlijk haha.

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

ziet er goed uit zeg :)
succes met je doelen en leuk om iemand uit de buurt op t forum te hebben
Bedankt! Het enige nadeel aan deze sport is dat je je doelen steeds verlegd ;-) gebed zonder eind laat maar zeggen...

Terug
Naar boven