Sinds ik geen havermout meer eet, heb ik nergens last meer van.. voor mij was dat vooral de boosdoener. Eigenlijk at ik dat 9 van de 10 keer in de ochtend. Glutenvrije havermout maakte ook geen verschil!
voor mij maakt dat idd het verschil ook niet. Heb ik eerder geprobeerd.
Wat ik nu eet is 40gram rijstebloem (van Bamix, is eigenlijk voor baby's) met 15gr whey! Ik vind het lekker om het te mixen met stracciatella whey of chocolade. Het schijnt dat het met aardbeien smaak ook lekker is.
Je kunt het koud eten of met gekookt water!
Het is wel een beetje saai maar het vult en het is lekker.
klinkt prima! En heb chocolade whey dus komt goed uit
Als ik meer tijd heb of vrij ben eet ik vaak 2 eieren met 2 ei-eiwitten en 100gr champignons en 100gr tomaat. Daarbij kan je 1 of 2 geroosterde broodjes nemen. Speltbrood is ook overrated vind ik, die in de supermarkt bestaan vaak ook niet alleen uit spelt of bevatten maar een klein beetje. Neem gewoon een volkoren boterham, scheelt een berg met geld ook.
klinkt tijdrovend maar lekker!
Het kan ook zijn dat je niet tegen de combinatie van havermout met whey kunt. Probeer havermout te eten met een geprakte banaan, cacao poeder, amandelmelk en wat lijnzaad bijvoorbeeld. Door de banaan word het alsnog lekker zoet.