Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lukt het nog met lactose vrij te eten? en merk je al wat?
Ik ben vandaag begonnen binnen hoeveel tijd zou ik iets moeten kunnen merken?
Wat Nicky zegt
Maar als het goed is hoor je na 3-4 dagen al wat te merken.
Welke whey gebruik je? Van normale whey kreeg ik ook een opgezette buik. Nu gebruik ik whey hydrolisaat van XXL, nergens last meer van.
Wat Nicky zegt
Maar als het goed is hoor je na 3-4 dagen al wat te merken.
Welke whey gebruik je? Van normale whey kreeg ik ook een opgezette buik. Nu gebruik ik whey hydrolisaat van XXL, nergens last meer van.
Alle zeilen bij noemen ze dat geloof ikwhiteknight galen komt smize redden van de grote boze ralf hoor

Wat Nicky zegt Maar als het goed is hoor je na 3-4 dagen al wat te merken. Welke whey gebruik je? Van normale whey kreeg ik ook een opgezette buik. Nu gebruik ik whey hydrolisaat van XXL, nergens last meer van.

Waardoor zou b&f minder zijn dan andere whey? En welke is beter?
Haha kan jullie advies / hulp erg waarderen hoor����

Beter whey van XXL, sportfood of Bodylab nemen
Dit heb je gemist volgens mij -> http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/
Hiervoor is de whey perfection 2x getest en had beide keren -20% eiwitten
Er zit veel suiker in. Dus imo kloppen de kcal ook totaal niet per portie.
Ik heb nu die van Raw van sportfood.nl. Die komt wel goed uit de tests. Je proeft direct dat er een pak minder suiker in zit. Maar is toch nog lekker.
Ik zou zelfs durven zeggen dat ik door over te schakelen van whey al bijna 2kg kwijt ben wat me eerst niet lukte.
Maar mss kun je beter eens een foto posten van je lichaam van aan de zijkant..mss heb je hetzelfde als ik en dat is dat je je onderrug te hol maakt. Dan lijkt het alsof je een dikkere buik hebt.
Maar volgens mij overdrijf je want ik denk dat je een prachtig lichaam hebt als ik je avatar zie.
Bedoel ik niet. Ik denk dat hun aantal kcal ook niet eens kloppen die op het etiket staan. Die shakes zijn gewoon een suikerbom als ke ze vergelijkt van smaak met andere shakes die kloppen volgens jet etiket.

Bedoel ik niet. Ik denk dat hun aantal kcal ook niet eens kloppen die op het etiket staan. Die shakes zijn gewoon een suikerbom als ke ze vergelijkt van smaak met andere shakes die kloppen volgens het etiket.