Fitness Seller

Me

Lukt het nog met lactose vrij te eten? en merk je al wat?

na een week of twee (maar vaak stiekem al eerder)

Komen er nog pics? :D

Ik ben vandaag begonnen binnen hoeveel tijd zou ik iets moeten kunnen merken?

Wat Nicky zegt

Maar als het goed is hoor je na 3-4 dagen al wat te merken.

Welke whey gebruik je? Van normale whey kreeg ik ook een opgezette buik. Nu gebruik ik whey hydrolisaat van XXL, nergens last meer van.

Wat Nicky zegt

Welke whey gebruik je? Van normale whey kreeg ik ook een opgezette buik. Nu gebruik ik whey hydrolisaat van XXL, nergens last meer van.

rijke tata

• Topic Starter Topic Starter
Wat Nicky zegt

Ik gebruik idd whey perfection van de body en fit. Eigenlijk nooit last van gehad. Maar zou daar best eens mee kunnen experimenten aangezien ik nagenoeg niets anders heb geprobeerd( alleen isolaat , ook van b&f)Lactose lijkt het ook niet te zijn. It comes and goes maar heb niet het idee dat lactosevrij heel veel helpt... Ben nog zoekende

B&F = suikerspin.

Wat Nicky zegt Maar als het goed is hoor je na 3-4 dagen al wat te merken. Welke whey gebruik je? Van normale whey kreeg ik ook een opgezette buik. Nu gebruik ik whey hydrolisaat van XXL, nergens last meer van.

Kan niet! Er zit geen lactose in B&F whey, alleen fructose :p

Waardoor zou b&f minder zijn dan andere whey? En welke is beter?
Haha kan jullie advies / hulp erg waarderen hoor

Beter whey van XXL, sportfood of Bodylab nemen ;)

Dit heb je gemist volgens mij -> http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/

Hiervoor is de whey perfection 2x getest en had beide keren -20% eiwitten

Wtf... Dacht serieus dat iedereen zo ongeveer die "schijnbare troep" van b&f nam. En tevreden was...
Maar wat in dit spul geeft dan dan opgeblazen gevoel? Neem aan niet die mindere mate van eiwitten dan op het label vermeld staat, maar een toevoeging?

Er zit veel suiker in. Dus imo kloppen de kcal ook totaal niet per portie.
Ik heb nu die van Raw van sportfood.nl. Die komt wel goed uit de tests. Je proeft direct dat er een pak minder suiker in zit. Maar is toch nog lekker.

Ik zou zelfs durven zeggen dat ik door over te schakelen van whey al bijna 2kg kwijt ben wat me eerst niet lukte.

Maar mss kun je beter eens een foto posten van je lichaam van aan de zijkant..mss heb je hetzelfde als ik en dat is dat je je onderrug te hol maakt. Dan lijkt het alsof je een dikkere buik hebt.

Maar volgens mij overdrijf je want ik denk dat je een prachtig lichaam hebt als ik je avatar zie.

Laatst bewerkt:
Er zit veel suiker in. Dus imo kloppen de kcal ook totaal niet per portie.
Ik heb nu die van Raw van sportfood.nl. Die komt wel goed uit de tests. Je proeft direct dat er een pak minder suiker in zit. Maar is toch nog lekker.

Ik zou zelfs durven zeggen dat ik door over te schakelen van whey al bijna 2kg kwijt ben wat me eerst niet lukte.

Maar mss kun je beter eens een foto posten van je lichaam van aan de zijkant..mss heb je hetzelfde als ik en dat is dat je je onderrug te hol maakt. Dan lijkt het alsof je een dikkere buik hebt.

Maar volgens mij overdrijf je want ik denk dat je een prachtig lichaam hebt als ik je avatar zie.

eiwitten vervangen door suiker verandert praktisch niets aan het totaal aantal kcal.

Bedoel ik niet. Ik denk dat hun aantal kcal ook niet eens kloppen die op het etiket staan. Die shakes zijn gewoon een suikerbom als ke ze vergelijkt van smaak met andere shakes die kloppen volgens het etiket.

Bedoel ik niet. Ik denk dat hun aantal kcal ook niet eens kloppen die op het etiket staan. Die shakes zijn gewoon een suikerbom als ke ze vergelijkt van smaak met andere shakes die kloppen volgens jet etiket.

80 gram eiwit =~320 kcal
60 gram eiwit, 20 gram fructose =~320 kcal
20 gram eiwit, 60 gram fructose =~320 kcal

totaal aantal kcal kan je trouwens gewoon prima benaderen aan de hand van de tests die gedaan zijn :)

Bedoel ik niet. Ik denk dat hun aantal kcal ook niet eens kloppen die op het etiket staan. Die shakes zijn gewoon een suikerbom als ke ze vergelijkt van smaak met andere shakes die kloppen volgens het etiket.

suiker bevat per gram net zoveel kcal als eiwit. dus zal er niet veel verschil in zitten.
ook eet je er geen 100en grammen per dag van op dus zal je er misschien maar een paar kcal naast zitten, die kcal maakt niets uit.

en pleurklaat is me weer voor.

Aja kan zijn, heb de testresultaten nog niet echt goed bekeken. Toch heb ik liever eiwit binnen dan suiker als ik mag kiezen

Terug
Naar boven