XXL Nutrition

Me

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me echt een goede trainer... Flauww

100% naturel en 80% sensationeel!

Oke snap nu officieel niet meer waar dit allemaal over gaat glutes dames ondergoed trainers en sensatie... Tooooo much

Alle zeilen bij noemen ze dat geloof ik. Een mooie chaos.

Ralf

Galen is pleurklaat aan het trainen om geschoren in vrouwen ondergoed te kunnen trainen om een sensationele bodybuild wedstrijd neer te kunnen zetten.

Oke snap nu officieel niet meer waar dit allemaal over gaat�� glutes dames ondergoed trainers en sensatie... Tooooo much

Beetje Flauww ja, misschien kan Ralf wat orde op 't schip brengen��

Wat vind je überhaupt van zijn irl naam?

Galen is pleurklaat aan het trainen om geschoren in vrouwen ondergoed te kunnen trainen om een sensationele bodybuild wedstrijd neer te kunnen zetten.

Duidelijke en heldere samenvatting foto's vd training hoeven niet perse gedeeld te worden wat mij betreft

Code woord: white knight

racist

Dat zeg je alleen omdat je Mexicaans bent!

beetje mijn identiteit over het internet verspreiden..

Ik verklap hier toch ook niet dat jij mijn buurjongen was :mad:

iedereen doet maar grappig in deze log, maar ik denk dat ze er niet tegen kunnen dat je een beter fysiek heb als hun :flexgrin:

iedereen doet maar grappig in deze log, maar ik denk dat ze er niet tegen kunnen dat je een beter fysiek heb als hun :flexgrin:

dat hoef je er niet zo in te wrijven hoor

enneh, jij doet wel aardig in deze log, maar ik denk dat jij er niet tegen kunt dat ze een beter fysiek heeft dan jij :flexgrin:

:trollface:

Terug
Naar boven