Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahaha!! Ja goed goed! Buiten dat ik zaterdag van de fiets ben gevallen en nu weer last van m'n knieën heb verder lekker hoor.

Erger... Verjaardag van m'n baasVan de fiets gevallen, amsterdams carneval gevierd?

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------
Ik dacht jou doel mij fixen was
Oatbitchez luuv Oatsy
:-) super leuk. Hoe lang ben je al bezig en wat wil je bereiken?
---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------
Hahahahaha heerlijk weer
---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------
Show us the magic
---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------
Oke... Heb uitgerekte kniebanden door die voortreffelijke smakkerd zaterdag nacht. Met rust als advies. Lekker dan. Hoop dat als de zwelling weg is, ik weer m'n benen kan trainen. Die f#cking gevaarlijke trambanen hier ook ��

kan iemand die beeldspraak met fietsen, verjaardag baas, trambanen, zwelling, etc. Voor me ontcijferen?
:-) super leuk. Hoe lang ben je al bezig en wat wil je bereiken?

Nu iets meer dan een jaar bezig, waarvan het grootste deel puur gericht was op afvallen (was ook nodig). Nu wil ik kijken of ik richting Bikinifitness kan gaan, maar voorlopig eerst rustig wat massa bouwen en zien hoe ver ik daarmee kom![]()

Nu iets meer dan een jaar bezig, waarvan het grootste deel puur gericht was op afvallen (was ook nodig). Nu wil ik kijken of ik richting Bikinifitness kan gaan, maar voorlopig eerst rustig wat massa bouwen en zien hoe ver ik daarmee kom![]()
Nee nee,men hoort van zijn/haar fouten te leren toch? Ben gewoon mega slim aan het worden;-)