XXL Nutrition

Me

ewa kom je meet???

• Topic Starter Topic Starter
Als ik een erotische massage geef dan denk je ook niet meer aan je kniepijn. Daar ben ik zeker van!

Wauw, droomfysiek! Jouw buik is mijn doel :)

Sterke gebruikersnaam.

Goed topic, deze ga ik volgen :cool:

Wauw, droomfysiek! Jouw buik is mijn doel :)

:-) super leuk. Hoe lang ben je al bezig en wat wil je bereiken?

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

:roflol::roflol:

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Ik dacht jou doel mij fixen was :scratch:

Oatbitchez luuv Oatsy

Hahahahaha heerlijk weer

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

dan heb je mijn buik nog niet gezien

Show us the magic

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Oke... Heb uitgerekte kniebanden door die voortreffelijke smakkerd zaterdag nacht. Met rust als advies. Lekker dan. Hoop dat als de zwelling weg is, ik weer m'n benen kan trainen. Die f#cking gevaarlijke trambanen hier ook

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

Hahahahaha heerlijk weer

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

Show us the magic

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Oke... Heb uitgerekte kniebanden door die voortreffelijke smakkerd zaterdag nacht. Met rust als advies. Lekker dan. Hoop dat als de zwelling weg is, ik weer m'n benen kan trainen. Die f#cking gevaarlijke trambanen hier ook ��

Hoef me toch niet ongerust over je te maken hé? :(

Kan iemand die beeldspraak met fietsen, verjaardag baas, trambanen, zwelling, etc. voor me ontcijferen?

Nu iets meer dan een jaar bezig, waarvan het grootste deel puur gericht was op afvallen (was ook nodig). Nu wil ik kijken of ik richting Bikinifitness kan gaan, maar voorlopig eerst rustig wat massa bouwen en zien hoe ver ik daarmee kom :)

Nu iets meer dan een jaar bezig, waarvan het grootste deel puur gericht was op afvallen (was ook nodig). Nu wil ik kijken of ik richting Bikinifitness kan gaan, maar voorlopig eerst rustig wat massa bouwen en zien hoe ver ik daarmee kom :)

Succes havermouttrutje! :flexgrin:

Hoef me toch niet ongerust over je te maken hé? :(

Nee nee,men hoort van zijn/haar fouten te leren toch? Ben gewoon mega slim aan het worden;-)

---------- Toegevoegd om 06:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:12 ----------

Netjes. Wil je ook wedstrijden gaan doen uiteindelijk? Succes!

Terug
Naar boven